Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

Termit1

• status: wymiatacz
• miasto: Goleniów
• gg: 8509643
• na portalu od: 3334 dni
• ostatnio widziany: 1916 dni temu

Roll Or Die!
znajomi
znajomi (14)
newsy
news (2)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

matisek13
matisek13 (uzalezniony), 2011-08-08 12:10:05

fips ziomeczku ^^

ManiekSk8
ManiekSk8 (zaawansowany), 2011-04-19 14:57:36

ElMalarz
wpis


metka04
metka04 (zaawansowany), 2011-03-14 22:30:20

hehe, no ciagle jest :) i niebawem na scianie wrzut

ArTiK
ArTiK (weteran), 2011-03-12 19:33:59

miszcz av

metka04
metka04 (zaawansowany), 2011-03-06 20:32:39

pozdrawiam

Rozq
Rozq (wymiatacz), 2011-02-27 21:12:19

Goleniów ^^

dowidzenia
dowidzenia (zaawansowany), 2011-02-26 23:02:05

distroy

kura96
kura96 (wymiatacz), 2011-02-22 09:40:18



ElMalarz
ElMalarz (wymiatacz), 2011-02-01 11:17:30

oryjhweh;iorwuafsdjb kdshfmdbffhskheowset k

RomanSB
RomanSB (wtajemniczony), 2011-01-05 22:16:02

Noo haha tak wyszło xd

ElMalarz
ElMalarz (wymiatacz), 2010-12-25 23:44:59

wpis

head
head (wymiatacz), 2010-12-24 17:05:42

sam jesteś niepowodem do dumy...

ElMalarz
ElMalarz (wymiatacz), 2010-12-13 16:25:33

wpeace

tekst dodany: 2010-12-13 22:22:23
jest taka sprawa ;/ jak sie zaklady capy na puszki ? bo jak ja zakladam ti mi sie lamiom ;/ i nie moge malowac po scianach JP! Pomósz!

aniiaaa95
aniiaaa95 (zaawansowany), 2010-11-17 23:08:09

hah no to fajnie ;D

serek2
serek2 (weteran), 2010-03-06 13:08:30

szatan :)

simty
simty (wymiatacz), 2009-12-11 17:28:38

no wlasnie wrzuc jakas fotke disney dzieciaku!

pxp
pxp (wymiatacz), 2009-12-05 19:39:15

1. Czytasz mój wpis.
2. Teraz myślisz, że to głupi fakt.
4. Nie zauważyłeś, że ominąłem 3.
5. Teraz sprawdzasz to.
6. Uśmiechasz się.
7. Nadal czytasz mój wpis.
8. Wiesz, że wszystko co napisałem jest prawdą.
10. Nie zauważyłeś, że ominąłem 9.
11. Sprawdzasz to.

zl0wski
zl0wski (wymiatacz), 2009-09-28 21:37:48

wpis
odwdzięcz się ;D (wiesz że 97% polaków nie jak się pisze odwdzięcz ? ;D )

sasori93
sasori93 (na zawsze i bez ściemy), 2009-08-09 14:18:14

bóstwo jest niewidzialne i nierozpoznawalne w swojej istocie z wyjątkiem swych własnych wcieleń. jeśli nie widziałeś mego wcielenia to dlaczego nazywasz mnie bogiem??

PolicjantXD
PolicjantXD (zaawansowany), 2009-06-05 19:14:29

fajny av

rajtt
rajtt (zaawansowany), 2009-04-12 16:46:21

hehe dzieki;d;>

tekst dodany: 2009-04-12 16:46:21
hehe dzieki;d;>

Skoczna
Skoczna (wymiatacz), 2009-04-12 16:33:41

ema Wpisa lap z nudy ci dam xDDD


tekst dodany: 2009-04-12 16:36:21
to bedziemy sie nudzic razem xD

Gibson15
Gibson15 (zaawansowany), 2009-01-26 20:55:43

Wpi$

Pozdro:]

Royek13
Royek13 (weteran), 2009-01-26 14:55:39

nigdy nie zrozumie przesłania wpisów w księdze gości :]

Bilson
Bilson (zaawansowany), 2009-01-22 14:49:14

________________
| W.p.I.S. |.||..|"\
| Wpadnij |...||""|""\___
\ __do_mnie____/ |||I__|__I___|)
|(@) |(@)"""**|(@)(@)* **** |(@)

Pozdro ;))

Termit1
Termit1 (wymiatacz), 2008-12-02 16:35:41

zgłoszono do moderacji ;)

overfly
overfly (zaawansowany), 2008-12-01 21:57:08

no dzieki :] pozdro

SpeciaJ
SpeciaJ (zaawansowany), 2008-11-30 17:09:34

nie napisałam, że jesteś debilem. :o

tekst dodany: 2008-11-30 23:42:08
chyba jednak do mnie, skoro usunąłeś mój poprzedni komentarz, myśląc, że wyskoczyłam do Ciebie z bluzgami. ;-)

Broother
Broother (wymiatacz), 2008-11-30 12:54:03

Wrzuć może jakąś fotkę?

LadyGaga
LadyGaga (zaawansowany), 2008-09-09 20:13:06

Dz:) Ty bys tez mogl jakies dodac:) pozdr:p

ARDIAN12
ARDIAN12 (uzalezniony), 2008-07-23 00:56:23

goleniow !! xD

aktywność na portalu

Buty NIKE - ZOOM STEFAN JANOSKI OG
-30%
Koszulka 79TH.
99zł
Koszulka Mass - Base
79zł
Blat JART - CLASSIC
189zł
Koszulka MASS DNM sprint
89zł

ostatnio na forum

NeMo feat tineus - WSTECZ
0
nemoforteca

Mongo
2
666gosc666

Nie za późno jak dla mnie ?
7
Ewron

Jakie macie słuchawki??
1286
talerz001

Gdzie kupić deskorolke Amok
1
Zyga

Ten - Tlen (prod. KokaL)
0
luisbeatz

Coś z kolanem
1
Zyga

ten portal umarł?
50
Zyga

Blaty
0
rafi888

Kiedy będzie czat
4
wRiTer_Ka

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 179
• ©2004-2017 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies