Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

93ja

• status: zaawansowany
• email: anisia93@wp.pl
• miasto: ??
• na portalu od: 4885 dni
• ostatnio widziany: 4456 dni temu

:)
znajomi
znajomi (42)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

ienes
ienes (wymiatacz), 2007-11-01 10:31:34

jakał!

tekst dodany: 2007-11-01 10:44:17
okowalna gwiazdusia!

AJVersetti
AJVersetti (zaawansowany), 2007-10-04 17:38:56

Wracam... I już nie odejde... Chyba... :-]

kuciapa
kuciapa (wymiatacz), 2007-09-26 15:13:53

cio tam u ciebie ? ?

u mnie po malu .................... ..xd

justyna wymiata!!@

Tager
Tager (uzalezniony), 2007-06-25 11:11:55

Wakacje!

tekst dodany: 2007-06-27 15:05:21
mam seksi avatara nie?

AJVersetti
AJVersetti (zaawansowany), 2007-06-11 19:08:14

Cze jestem z powrotem...

pozdr o :-]

norbus
norbus (zaawansowany), 2007-05-26 08:06:33

:-) Sorki. Od nowa zbieram znajomych...

Tager
Tager (uzalezniony), 2007-05-11 20:35:54

Dawno cosik Cię nie było ;(

Tager
Tager (uzalezniony), 2007-04-30 15:59:47

Koffam Cię :*

norbus
norbus (zaawansowany), 2007-04-19 22:48:53

Wspomina znajomych!!!

po zdro
PS. Odpisz jak mnie pamiętasz!!!

SOQ5555
SOQ5555 (wymiatacz), 2007-04-05 11:59:26

jejQ jak dawno u Ciebie nie byłem =D

tekst dodany: 2007-04-07 12:05:38
hehe =P i dzis tez jestem =D

tekst dodany: 2007-04-07 12:06:27
Z Okazji świat WielkiejNocy życze Ci: uśmiechow bez liku przy wielkanocnym stoliku... Przyjaciół wielu, dużo w portfelu, Dyngusa mokrego i czasu radosnego. A przede wszystkim prawdziwych i uczciwych przyjaciół, szczęścia w miłości i spełnienia marzeń! :*

Tager
Tager (uzalezniony), 2007-03-30 14:35:29

No po prostu :*

Tager
Tager (uzalezniony), 2007-03-27 19:19:16

Koofam Cię :* ;*

Tager
Tager (uzalezniony), 2007-03-25 12:44:46

Pozdrawiam królową :)

tekst dodany: 2007-03-26 09:37:39
:)

Royek13
Royek13 (weteran), 2007-03-16 20:16:56

a jak mam Cie zapisac?
chyba nie ja93 xD

Royek13
Royek13 (weteran), 2007-03-12 12:45:25

hej;) co slychac?

Saciek
Saciek (zaawansowany), 2007-03-12 09:09:13

Masz racje Vavamuffin Rules:)
Bless

kujapa
kujapa (wymiatacz), 2007-01-20 11:46:18

emano łap WFFpysa wpadnij do mnie POZDRO db wymiata

Royek13
Royek13 (weteran), 2007-01-17 22:28:02

fypisik dla Ciebie=D

bragga
bragga (wymiatacz), 2006-12-23 23:18:54

Gwiazdora w kominie, Prezentów po szyje. Dwa metry choinki, Cukierków trzyskrzynki. Przed oknem bałwana, Sylwestra do rana.

kalfas
kalfas (wymiatacz), 2006-11-18 09:39:37

.....:::::s i c:::::..........:::::s ic:::::..... .....:::::sic:::::..........:::::s i c:::::..... .....:::::s ic:::::..........:::::sic:::::..... .....:::::s i c:::::..........:::::s ic:::::..... .....:::::sic:::::..........:::::s i c:::::..... .....:::::s ic:::::..........:::::sic:::::..... .....:::::s i c:::::..........:::::s ic:::::..... .....:::::sic:::::..........:::::s i c:::::..... .....:::::s ic:::::..........:::::sic:::::..... .....:::::s i c:::::..........:::::s ic:::::..... .....:::::sic:::::..........:::::s i c:::::..... .....:::::s ic:::::..........:::::sic:::::..... .....:::::s i c:::::..........:::::s ic:::::..... .....:::::sic:::::..........:::::s i c:::::..... .....:::::s ic:::::..........:::::sic:::::..... .....:::::s i c:::::..........:::::s ic:::::..... .....:::::sic:::::..........:::::s i c:::::..... .....:::::s ic:::::..........:::::sic:::::..... .....:::::s i c:::::..........:::::s ic:::::..... .....:::::sic:::::..........:::::s i c:::::..... .....:::::s ic:::::..........:::::sic:::::..... .....:::::s i c:::::..........:::::s ic:::::..... .....:::::sic:::::..........:::::s i c:::::..... .....:::::s ic:::::..........:::::sic:::::..... .....:::::s i c:::::..........

KRIS1993
KRIS1993 (wymiatacz), 2006-11-15 17:26:19

Hej to ty Ania zeSlupsku

MagicMAN
MagicMAN (zaawansowany), 2006-10-14 12:05:58

Wpi$ wpadnij do mnie PzdR

zsw94
zsw94 (wymiatacz), 2006-10-12 15:36:44

pozdrowienia ;]

CSA
CSA (zaawansowany), 2006-10-12 11:28:25

Wpi$ za Wpi$ PZdR

KRIS1993
KRIS1993 (wymiatacz), 2006-10-09 19:09:12

Elo 93ja :)) witaj w liściE !

Krzakus
Krzakus (zaawansowany), 2006-10-06 19:06:43

fajnie sie pisalo o cs wpadnij do mnioe

maroone
maroone (wymiatacz), 2006-09-29 20:34:05

Pstryk... dla dziewczyny

maciek06
maciek06 (wymiatacz), 2006-09-15 21:20:52

siema, oj dawno tu niebyłem hehe, co słychać ? ;) ja niemam na nic czasu ehhh :(

tekst dodany: 2006-09-15 23:15:20
chora ??!! o kurde, wszyscy są ostatnio chorzy , co to sie ostatnio porobiło :(:( :(

tekst dodany: 2006-09-15 23:16:19
wracaj do zdrowia \ pozdro :*

rychu911
rychu911 (weteran), 2006-09-09 21:03:21

pozdrawiam i dziekuje ze ktos we mnie wierzy joke pozdro dla ciebie

BlackGang
BlackGang (2Hard2Kill), 2006-09-09 08:58:05

:** Pozdro :* "GIERTYCH DO WORA- WÓR DO JEZIORA" :)

Erat0
Erat0 (Ἐρατώ), 2006-09-02 21:20:53

pink star,. yeah! jesus christ super star! (-;

KaChA15
KaChA15 (zaawansowany), 2006-08-31 10:04:27

PozDrO Wpadnij DOmnie :)

alicja8
alicja8 (zaawansowany), 2006-08-30 13:52:36

tak mozesz mnie tez dodaci do znajomych

EwIIkA
EwIIkA (uzalezniony), 2006-08-27 19:45:34

pozdrawiam ;) sa sa sa

EaGLE
EaGLE (uzalezniony), 2006-08-26 11:35:40

U Mnie Wszystko SUper.. Byłemw Bukowinie Tarz. ;))

tekst dodany: 2006-08-26 21:30:56
Odlotowo było;))

sialo
sialo (uzalezniony), 2006-08-26 09:06:16

<^> pozdro <^>

EaGLE
EaGLE (uzalezniony), 2006-08-25 23:58:37

SieMULa... Co Tam u Ciebie?

Krasnystaw
Krasnystaw (zaawansowany), 2006-08-18 21:57:31

wejdz na gg mój numer to 9310226

DeeDee
DeeDee (uzalezniony), 2006-08-17 18:18:21

najlepszego gwiazdeczko :*

Krasnystaw
Krasnystaw (zaawansowany), 2006-08-15 23:57:19

odezwij sie do mnie kocham cie koteczku moj numer to 7116611

fifi828
fifi828 (wymiatacz), 2006-08-11 12:02:50

pozdro i jak znasz jakies kawaly to pisz i muw innym rze u mnie mozna pisackawaly

dzi4dek
dzi4dek (wymiatacz), 2006-08-07 18:17:23

Człowiek jest niedoskonały i... radzi sobie z tym doskonale. pozdrawiam

karolaaa
karolaaa (uzalezniony), 2006-08-07 13:08:19

Śliczna gwiazdka:)

kamilowski
kamilowski (zaawansowany), 2006-08-02 14:08:23

W.P.I.S pozdro :P

DeskaS
DeskaS (weteran), 2006-07-29 18:11:00

Pozdro dla Ciebie!

hubert15
hubert15 (wymiatacz), 2006-07-29 15:32:21

tez pozdrawiam!!!

ewwa
ewwa (wymiatacz), 2006-07-25 22:19:53

siemq :] pozdroOo

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 152
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies