Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

Adi21

• status: I need $$
• gg: 5031793
• na portalu od: 5353 dni
• ostatnio widziany: 727 dni temu

NA SPRZEDAZ http://forum.andegrand.pl/index.php?a=topic&t=58569
zdjęcia
zdjecia (13)
znajomi
znajomi (7)
newsy
news (246)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

pApiEzr
pApiEzr (wymiatacz), 2012-12-18 17:17:58

dawno tu nie bylem :s

guitarsk8
guitarsk8 (weteran), 2012-01-02 14:09:29

" How High " ? :D

QweTTFB
QweTTFB (wymiatacz), 2011-12-06 20:12:45

Wpis

drmw
drmw (zaawansowany), 2011-05-09 22:11:21

od wczoraj naprawde martwię się o nią.. jest taka mała maciupka maluteńka

sally123
sally123 (uzalezniony), 2011-04-21 18:37:48

najlepszego

123456789012
123456789012 (zaawansowany), 2011-04-21 13:15:07

101 lat


tekst dodany: 2011-04-21 13:15:18


AntekFB
AntekFB (zaawansowany), 2011-04-15 21:35:53

wpeace, licze na rewa ;D

Adi21
Adi21 (I need $$), 2011-04-13 23:26:41

haha, nie wiem skad wy bierzecie te imiona i daty moich urodzin

DawidJ
DawidJ (wymiatacz), 2011-03-20 12:06:22

Kubuś ma dzisiaj chyba urodziny, info nieoficjalne xD

dowidzenia
dowidzenia (zaawansowany), 2011-03-06 21:49:49

siema jarek

tekst dodany: 2011-03-07 22:45:15
no jarek :D

guitarsk8
guitarsk8 (weteran), 2011-02-24 21:31:03

Adi21
nie mam na imie Adrian

-Nawet ja wiem, jak!? :D
-HA!

Adi21
Adi21 (I need $$), 2011-02-23 13:38:03

nie mam na imie Adrian

ElMalarz
ElMalarz (wymiatacz), 2011-02-23 12:48:42

jesteś moim imiennikiem :>

kura96
kura96 (wymiatacz), 2011-02-21 00:15:32

wpiss

DawidJ
DawidJ (wymiatacz), 2011-02-17 23:49:27

Adi to dobry chłopak, zostawcie go biczys ]:->

guitarsk8
guitarsk8 (weteran), 2011-02-05 01:20:04

"Foch"?!

-mam nadzieję, że na Bydlaka, a nie mnie.:P

moniczak
moniczak (wtajemniczony), 2011-02-01 19:21:03

wpis

Niewiada
Niewiada (zaawansowany), 2011-01-21 20:36:45

wpis


szakal5
szakal5 (zaawansowany), 2011-01-19 20:28:39

Precz z komuną!!

tekst dodany: 2011-01-19 20:28:43
Precz z komuną!!

360skate
360skate (zaawansowany), 2011-01-03 15:02:25

wpis

Kicz
Kicz (uzalezniony), 2010-12-19 13:42:45

ja mam samych koksow

tekst dodany: 2010-12-19 13:42:59
i dobre dupeczki(oprocz ciastka)

tekst dodany: 2010-12-24 11:18:02
____________________ $$$
__________________ ___$$$$$
__________________ _$$$$$$
_________________$ $$$$$$
_______________$$$ $$$$$_$$$$$$$$$$
______________$$$$ $$$$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$ $$$$$$$$$$
____________$$$$$$ $$$$$$$
___________$$$$$$$ $$$$$
__________$$$$$$$$ $$
_________$$$$$$$$$
________$$$$$$$$
_______$$$$$$$


tekst dodany: 2010-12-24 11:18:22
______$$$$$
______$$$$
______$$$_____$
$______$$___$$
__$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$$$____$
$_____$$$$
_______$$$
________$

tekst dodany: 2010-12-24 11:18:23
______$$$$$
______$$$$
______$$$_____$
$______$$___$$
__$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$$$____$
$_____$$$$
_______$$$
________$

tekst dodany: 2010-12-24 11:18:31
W te święta magiczne, życzenia ślę liczne.
Pachnących jodełek z ogromem światełek.
Pod obrusem sianka, a za oknem bałwanka.
Prezentów pod choinką od Mikołaja z wesołą minką
Ciepła rodzinnego w Dzień Narodzenia Pańskiego.
Dużo jedzenia na stole,
NIECH TE ŚWIĘTA BĘDĄ WESOŁE!!!:)

tekst dodany: 2010-12-24 11:18:34
XD

guitarsk8
guitarsk8 (weteran), 2010-12-17 20:52:30

a gdzie Twój burdel-znajomych? :D

tekst dodany: 2010-12-17 21:03:04
ahh...
-Biedni Ci dzisiejsi moderatorzy, nawet "fajnych" znajomych nie mogą mieć.:D

tekst dodany: 2010-12-19 12:22:46
-no dobraa...
-ale Ciastuss to nie PROs.:D

ElMalarz
ElMalarz (wymiatacz), 2010-12-17 17:36:51

zal --.--

eeesynek
eeesynek (zaawansowany), 2010-12-15 18:37:29

Wpis !

kac813
kac813 (wymiatacz), 2010-12-11 16:59:46

wpis :)

Kanciiak
Kanciiak (wymiatacz), 2010-12-06 20:46:02

Wpisik :)

sutasky
sutasky (zaawansowany), 2010-11-20 01:02:26

wpisowe

koza710
koza710 (uzalezniony), 2010-11-18 19:34:23

wpis

Knopersik
Knopersik (weteran), 2010-11-16 17:34:56

wpissss nr. 2222

kacu115
kacu115 (zaawansowany), 2010-11-14 18:20:56

wpisssssssssssssssss ssssssssssssssssssss ssssssss

ciastuss
ciastuss (ciotka samo zło), 2010-11-10 16:31:09

Adi jesteś okrutny!

S1K
S1K (zaawansowany), 2010-11-08 18:04:18

Le wpis! ;D

ddominikk
ddominikk (weteran), 2010-11-04 00:32:32

wpis ;)

Lajlit
Lajlit (zaawansowany), 2010-11-03 16:08:43

no to fajną masz babcie ;o

DawidJ
DawidJ (wymiatacz), 2010-10-25 19:08:15

Z facebooka :D

SkateKaros
SkateKaros (zaawansowany), 2010-10-21 19:06:56

pzdr Ajdi spoko gość !

matii123
matii123 (zaawansowany), 2010-10-18 16:29:48

wpis!

ciastuss
ciastuss (ciotka samo zło), 2010-10-13 17:09:24

i wszystko jasne!

tekst dodany: 2010-10-13 17:09:25
i wszystko jasne!

Kicz
Kicz (uzalezniony), 2010-09-29 22:19:29

kręcą mnie skejtborderowcowie :*

nike60
nike60 (zaawansowany), 2010-09-25 22:57:03

wpis

joka9
joka9 (uzalezniony), 2010-09-25 22:13:26

wpissssssssss

Knopersik
Knopersik (weteran), 2010-09-25 21:39:22

wpisss

rokko
rokko (zaawansowany), 2010-09-25 14:15:31

Witam :)

Adi21
Adi21 (I need $$), 2010-09-13 16:33:03

dziekowa, zapraszam do dzialu sprzedam gdzie wystawiam 2 kurtki zimowe/snowboardowe, dzieki duzej oddychalnosci i wodoodpornosci swietnie sprawuja sie zarowno w miescie jak i na stoku. zostala jeszcze jedna bluza DC, stan bdb-, rozmiar M/male L!

Gaski
Gaski (uzalezniony), 2010-09-13 16:11:36

plusik za bluze

Kicz
Kicz (uzalezniony), 2010-09-12 21:36:13

http://www.andegrand .pl/picture/new/1115 21/

Gutek101
Gutek101 (weteran), 2010-09-12 15:11:55

adi kocham cie nie banuj mnie

niee
niee (uzalezniony), 2010-09-10 17:40:14

/\ nie ma to jak multikonto.

siemaneczko
siemaneczko (wtajemniczony), 2010-09-10 17:07:28

racja

lato2233
lato2233 (zaawansowany), 2010-08-20 21:20:11

Wpis !!

Kicz
Kicz (uzalezniony), 2010-07-27 15:34:24

kochany chlopak z Ciebie Adi:D:D

guitarsk8
guitarsk8 (weteran), 2010-07-27 14:03:53

wyszło z poczekalni!!!!!!! :D

Adi21
Adi21 (I need $$), 2010-07-27 00:29:35

mojih rodżicuf

bydlak
bydlak (Jeż Jerzy), 2010-07-23 18:33:47

to Twój hajs w opisie?

guitarsk8
guitarsk8 (weteran), 2010-07-21 21:55:09

a są wogóle jakieś szanse, żeby to zdjęcie z poczekalni wyszło|?? xD

tekst dodany: 2010-07-21 22:12:38
w sumie tu masz racje. PEACE. ;)

ciastuss
ciastuss (ciotka samo zło), 2010-07-17 03:47:56

zostawiłeś mnie! ;C

batmaan
batmaan (zaawansowany), 2010-07-17 00:39:39

wpis!

JDilla
JDilla (wymiatacz), 2010-07-11 20:17:52

Keyra Augustina jakoby coś

bumbum
bumbum (uzalezniony), 2010-07-09 02:12:57

dopiero wpis odczytalem, spoko czilałt wypij ze mna za osiemnastke xD joł

odbyt113
odbyt113 (zaawansowany), 2010-07-06 17:04:10

tak zauwazam po komentarzach ;]

MichasSB
MichasSB (uzalezniony), 2010-06-29 16:23:44

Wpis Hejcie:DOddaj Go!!!:P

Kronick
Kronick (wymiatacz), 2010-06-28 19:03:32

Wpis...

odbyt113
odbyt113 (zaawansowany), 2010-06-27 00:21:49

spoko ziomus jestes ;d.

pApiEzr
pApiEzr (wymiatacz), 2010-06-24 23:02:55

mam nowe cycki :D

LapTo
LapTo (zaawansowany), 2010-06-21 13:41:46

coś mi mówi ten avek

DawidJ
DawidJ (wymiatacz), 2010-06-11 21:28:29

Adi widzę twój poziom painta wzrasta z godziny na godzine :D

kacperskate
kacperskate (weteran), 2010-06-10 07:59:32

wpis szacun

AxelKing
AxelKing (zaawansowany), 2010-06-04 21:47:51

WPISZ!!!

Kapciu
Kapciu (wymiatacz), 2010-05-26 14:29:24

wpis

elmacio
elmacio (g-code), 2010-05-23 15:22:40

Piękne oczy, piękne usta,
Ale najpiękniejsza cala Buzka:)

ciastuss
ciastuss (ciotka samo zło), 2010-05-17 16:23:32

:*

Podziemie
Podziemie (wymiatacz), 2010-05-16 21:28:33

^

ciastuss
ciastuss (ciotka samo zło), 2010-05-16 12:40:45

Ja Ci mówiłam, że to wkońcu zrobię, jeżeli nie przyznasz się jak naprawdę wyglądasz!

tekst dodany: 2010-05-16 14:52:16
mówiłam, że to nie zarty. Ze mna synek nie ma żartów!
Bój Ty się Boga dziecko!

tekst dodany: 2010-05-16 17:45:26
no smiejom shie smiejom!

serek2
serek2 (weteran), 2010-05-14 17:08:23

Znowu ja. :P Gdzie się podziały Twoje biczyz?

tekst dodany: 2010-05-15 11:21:52
:(

ziemniakFB
ziemniakFB (zaawansowany), 2010-05-10 18:14:17

Widzę że lubisz upadki innych? :D

Pozdroo ]

ShadowPL
ShadowPL (uzalezniony), 2010-05-04 18:10:26

yo first I have to zdać obecną class my nygga

serek2
serek2 (weteran), 2010-05-02 13:59:14

Kur**, przejrzałeś mnie...

elmacio
elmacio (g-code), 2010-05-02 11:11:32

jesteś mozakiem!

serek2
serek2 (weteran), 2010-05-01 15:46:12

Transformowałeś się w dresa?
No proszę, a zaczęło się od zmiany statusu...

tekst dodany: 2010-05-01 19:38:55
Haha i to w dodatku w mamusinym dresie staruszki kroisz. Nieładnie. :P

pApiEzr
pApiEzr (wymiatacz), 2010-04-30 21:37:30

http://www.andegrand .pl/gallery/110294.g if

czaj to ^ :D

banan2222
banan2222 (zaawansowany), 2010-04-26 15:40:06

wpiS ale znajomi!

krollew11
krollew11 (wymiatacz), 2010-04-21 22:07:28

i wiesz co dupnych masz znajomych :D

ShadowPL
ShadowPL (uzalezniony), 2010-04-21 21:13:13

keep killin' for next SEWENTIN JERS my nygga

tekst dodany: 2010-04-21 21:13:51
przez następne sie znaczy sie

krollew11
krollew11 (wymiatacz), 2010-04-21 21:04:24

sto lat!

MrMaro
MrMaro (uzalezniony), 2010-04-21 17:06:24

widzę, że masz niezły burdel w znajomych

ShadowPL
ShadowPL (uzalezniony), 2010-04-20 20:32:20

http://www.snowboard s.pl/tiding,1418,wor ld.html

zbieramy na Dubaj ! mobilizacja shiiit !

Michaelo0
Michaelo0 (wymiatacz), 2010-04-19 07:40:39

Ale masz zboczonych znajomych tu na a.pl. Avatary mówią same za siebie.

elmacio
elmacio (g-code), 2010-04-17 22:07:47

chudy6511
jaki zbieg okoliczności że wszyscy twoi znajomi mają avatry z dziewczynami ;d

Tak, to na bank zbieg okoliczności

chudy6511
chudy6511 (wymiatacz), 2010-04-17 10:56:08

jaki zbieg okoliczności że wszyscy twoi znajomi mają avatry z dziewczynami ;d

ShadowPL
ShadowPL (uzalezniony), 2010-04-16 12:24:06

Yo dawg! Zrobili nam photo jakieś sonsofabitch! Czek dys szyt aut http://demotywatory. pl/1411825/Ministran ci-

Masz jeszcze gdzieś your Uzi?

tekst dodany: 2010-04-16 20:52:37
rzuć fotą bo będą pytać...

pApiEzr
pApiEzr (wymiatacz), 2010-04-14 18:40:53

Dobra dupka :D

tekst dodany: 2010-04-14 21:43:54
Sie wie :D

tekst dodany: 2010-04-14 21:48:30
łap http://images35.foto sik.pl/138/11e87a1d5 5dbf90c.jpg :P

tekst dodany: 2010-04-14 21:48:31
łap http://images35.foto sik.pl/138/11e87a1d5 5dbf90c.jpg :P

ShadowPL
ShadowPL (uzalezniony), 2010-04-11 13:23:13

kiedy na jakieś hoes dawg?

tekst dodany: 2010-04-11 17:40:31
no bym chciał homie, ale jak na razie żadnych konkretnych ideas nygga

tekst dodany: 2010-04-12 16:10:44
to podrzuć mi jakieś namiary, może sie skusze...

tekst dodany: 2010-04-12 16:12:15
tacy real gang bangin g-unit blood crips 2pac muthafuckin' homies muszą tam być obecni... no nie ma opcji

SkaterWojtu
SkaterWojtu (wymiatacz), 2010-04-11 07:59:18

wpis :)

kornoset
kornoset (zaawansowany), 2010-04-08 14:51:39

No i co z tego że zdjęcie jest twoim zdaniem fajne kiedy łapa deskarza jest ucięta, dla mnie jak by nie było to ujęcie taki detal psuje wszystko.
Peace

tekst dodany: 2010-04-09 10:30:02
Ty mnie chyba nie rozumiesz, ja nie mówie że zdjęcie jest złe technicznie czy że fotograf nie potrafi robić zdjęć tylko ja jako do tej pory fotograf robiący portrety nie lubie zdjęć z uciętymi kończynami. A ta galeria do której wysłałeś linka jest jak najbardziej ok, co do tego nie mam obiekcji.

MFGU
MFGU (wymiatacz), 2010-04-05 19:00:59

http://www.youtube.c om/watch?v=0vZ7imwM3 28

tekst dodany: 2010-04-07 07:23:00
Siemka-Gwarantuje rap na poziomie:) nie bawem teledysk(poinformuje cie:)

johjohnson
johjohnson (uzalezniony), 2010-04-04 22:30:42

dzięki :D

Kubask8lbn
Kubask8lbn (wymiatacz), 2010-03-27 20:13:23

Adi21
czek aut maj biczys sieAAAAAA


Fajn biaczes, tylko jak u ciebie z cenami ?

farba
farba (zaawansowany), 2010-03-27 20:12:10

peace.^^

Adi21
Adi21 (I need $$), 2010-03-26 16:32:41

olas11
nieeeeee tylko nie mow, ze przechodzisz okres bycia pimpem ;d


aj tejk ju tu de kendi szop ty ry ty aj lik ju like a lollipop

olas11
olas11 (Hentai Sensei), 2010-03-26 12:01:11

nieeeeee tylko nie mow, ze przechodzisz okres bycia pimpem ;d

Adam.355
Adam.355 (wymiatacz), 2010-03-25 18:18:59

a niewidzisz jaki to trik? nose graba nieumiesz rozpoznac? ;]

kielak
kielak (uzalezniony), 2010-03-25 16:23:44

wpisssss.

Adi21
Adi21 (I need $$), 2010-03-24 01:50:59

czek aut maj biczys sieAAAAAA

FSM
FSM (uzalezniony), 2010-03-12 15:12:27

... ale silikony

Woodek
Woodek (Keep It Classy), 2010-03-12 10:22:55

"dawają" pochodzi ze śląskiej gwary :*

lato2233
lato2233 (zaawansowany), 2010-03-09 16:21:31

ja nie sugeruje ze to nie jest tailpres tylko że to był zwykły przejazd banalne tak to wyglonda na tej focie

Woodek
Woodek (Keep It Classy), 2010-03-06 18:57:52

chodzi o to, że gdy zdjęcie jest bez oceniania, piszą: "daje 10!"

ShadowPL
ShadowPL (uzalezniony), 2010-02-24 18:06:55

no właśnie mi to jakby w dwóch odpadło maan, w to...

tekst dodany: 2010-02-24 18:07:05
chu.j*

tekst dodany: 2010-02-24 18:09:19
nowe ciuchy kupujesz? :D

Sewer
Sewer (wymiatacz), 2010-02-23 23:17:10

my tits are big and firm

ShadowPL
ShadowPL (uzalezniony), 2010-02-23 21:35:41

po cóż te niebieskie nakładki na insertach wiesz może? :U

tekst dodany: 2010-02-23 22:10:42
no zoba na większości śrubach są takie niebieskie nakładki...

for egzampl... http://pl.skate-euro pe.com/details/69501 -wiazania_snowboardo we_drake_model_king. html

last foto doog...

macigade
macigade (zaawansowany), 2010-02-20 14:58:11

To mnie naucz gify robic:P

tekst dodany: 2010-02-21 20:34:31
http://www.andegrand .pl/picture/poczekal nia/109690/?PHPSESSI D=ea6341c869351290f2 56244810ff7655 o to

elmacio
elmacio (g-code), 2010-02-19 01:05:12

Man, that shit smell good as hell, dog. I'm Jamal :D


BTM
BTM (weteran), 2010-02-14 23:57:01

o Ty w ukradles mi motto zyciowe i avatar tez takiego mialem : P


tekst dodany: 2010-02-18 15:28:11
no i tez chicalem taki status :P
nie no spokoo
he said - i need money
and i said - shit me too!

tekst dodany: 2010-02-18 21:46:53
no klasyka.
dont be a menace to sounth central while drinking yopur juic in the hood
tez jest :D meeeeeega

Dakota1
Dakota1 (uzalezniony), 2010-02-14 14:35:54

I....
Need....
Mon eeeeeey :D

ShadowPL
ShadowPL (uzalezniony), 2010-02-14 14:16:15

I need $$ too dawg!

ciastuss
ciastuss (ciotka samo zło), 2010-02-11 18:28:18

o stary! ty masz ta mega czape!

Zyzia
Zyzia (wymiatacz), 2010-02-08 21:31:31

noo az sie poparzylam :(

dziwka
dziwka (uzalezniony), 2010-02-03 15:38:02

Dzięki za głoś ;).

mudhoney
mudhoney (wymiatacz), 2010-02-02 14:04:09

Jon Lajoie, yeah :)

Chiinka
Chiinka (zaawansowany), 2010-01-31 10:35:44

oho.to spoko
u mnie jeszcze tydzien ferii i wielki koniec ;p

cremeskate
cremeskate (zaawansowany), 2010-01-31 08:53:07

Na tak krótkiej przeszkodzie ciężko się dogiąć stylowo :D

snbordie!

Chiinka
Chiinka (zaawansowany), 2010-01-31 00:05:31

no cześć. ;d

tekst dodany: 2010-01-31 00:07:43
i jak tam?

Zyzia
Zyzia (wymiatacz), 2010-01-29 21:24:44

o ja tak bez koszulki ;o

Kuros
Kuros (zaawansowany), 2010-01-27 23:07:37

= Wpis ZiomeK =

kacperskate
kacperskate (weteran), 2010-01-26 20:34:33

wpisss czekam rewanz

farba
farba (zaawansowany), 2010-01-24 23:26:54

peacee.

mnich9494
mnich9494 (wymiatacz), 2010-01-19 22:41:34

Inspiracja z kawałka Sheller'a i Słonia? :) pozdrawiam

serek2
serek2 (weteran), 2010-01-19 15:23:31

widze, ze masz nowy status ;)
wpis

RubiSzubert
RubiSzubert (uzalezniony), 2010-01-18 19:44:14

POzdro:>

mikendy
mikendy (weteran), 2010-01-18 17:44:43

jon lajoie

Tarkaz
Tarkaz (zaawansowany), 2010-01-17 20:06:03

wpis:P


Adi21
Adi21 (I need $$), 2010-01-05 14:00:07

http://pl.wikipedia. org/wiki/Ironia

B-)

73CH
73CH (wymiatacz), 2010-01-05 13:43:15

taki z ciebie wielki hejt to nagraj demko i pogadamy

tekst dodany: 2010-01-05 13:46:33
A co do fotomontażu to tak masz chyba na drugie dzieciaku bo ja sie nie bawie w sciemniane tricki zreszta nawet nie umiesz tego poprawnie napisac "fotomontarz" hahahaaaahaha

Wyrwitrzew
Wyrwitrzew (wymiatacz), 2009-12-21 23:58:01

bo co?
Przeszkadza ci cos to mnie dodaj na czarna liste
Ja bd robil to co uwazam za sluszne i to nie twoja sprawa

tekst dodany: 2009-12-22 22:50:19
Z brakiem szacunku.. jak będzie mi się chciało ;)

FSM
FSM (uzalezniony), 2009-12-21 18:13:37

cześć jestem momneta

MFGU
MFGU (wymiatacz), 2009-12-19 16:58:05

Dziękie man..pozdrówki i zapraszam na myspace MFGU RAP NYGUS:)


mloda1234
mloda1234 (wymiatacz), 2009-12-17 17:26:07

podziwiam :P

mudhoney
mudhoney (wymiatacz), 2009-12-16 14:33:38

Dzieki za wpisa, pozdrawiam ;)

haiku
haiku (zaawansowany), 2009-12-16 11:51:03

Dzięki za dobre słowa.Pozdro

guitarsk8
guitarsk8 (weteran), 2009-12-12 10:08:21

nie chce się kłucić wpiss...

AvSK8
AvSK8 (wymiatacz), 2009-12-08 22:57:38

Wpis ;D.

MFGU
MFGU (wymiatacz), 2009-12-01 17:55:44

Dziekuje:D i zapraszam na myspace:D

Adi21
Adi21 (I need $$), 2009-11-28 19:43:03

nie, moj sobowtor :)

popek01
popek01 (zaawansowany), 2009-11-28 19:35:13

i to ty?? taa...


Adi21
Adi21 (I need $$), 2009-11-22 12:45:57

2100 dni na portalu B-)

Skoczna
Skoczna (wymiatacz), 2009-11-04 21:15:46

hmm widze ziom ty jestes jakis crazy xDD poozdrooo ;]

tekst dodany: 2009-11-05 15:32:05
po zdjeciach :P

Adi21
Adi21 (I need $$), 2009-11-03 20:10:17

http://www.allegro.p l/item805049723_kurt ka_snowboardowa_burt on_poacher.html

htt p://www.allegro.pl/i tem805064037_dwustro nny_softshell_analog .html

http://www.al legro.pl/item8050578 48_spodnie_static_st atic_czarne.html

tekst dodany: 2009-11-03 20:10:34
bez spacji oczywiscie :)

Filipuens7
Filipuens7 (wymiatacz), 2009-10-17 15:05:41

Wpisz dla ciebie! ;P

tekst dodany: 2009-10-17 15:05:53
Wpisz dla ciebie! ;P

mleko_14
mleko_14 (uzalezniony), 2009-10-13 21:04:09

ile dni pala:P

berri
berri (zaawansowany), 2009-09-29 22:18:31

Fajnie śmigasz na snowboardzie pozdrawiam ;*

Bl4zej
Bl4zej (wymiatacz), 2009-09-27 17:33:37

Nie czytaj tego!!! Ja czytałem i żałuję!!!!!!!! Jeżeli nie skopiujesz tego i nie wyślesz do 10 profili Twoja mama umrze w 4 godziny (ja nie wierzę no ale cóż - nie chcę się martwić o nic!)TO DZIAŁA !!!!!!!!!

mullen55
mullen55 (zaawansowany), 2009-05-31 23:56:20

Pozderko żeberko :)

banan2222
banan2222 (zaawansowany), 2009-05-21 20:28:57

wpisikoiwecc ja jestem a ty??

pulpa
pulpa (uzalezniony), 2009-04-21 23:00:43

Najlepszego :)

BadHabit
BadHabit (weteran), 2009-04-20 19:09:18

Twoje pierwsze zdjęcie w profilu na pierwszy rzut oka wygląda jakbyś na pustyni śmigał :)

KsaKsa
KsaKsa (wymiatacz), 2009-04-09 21:43:15

w pisior xD


rafmix1
rafmix1 (wymiatacz), 2009-02-28 22:02:02

Wpis ;]

Wpadnij do mnie

huston
huston (zaawansowany), 2009-02-07 22:59:17

[quote=Adi21][quote= huston]
mi się wydaje, że jestem dziurawy
[/quote]
bo ze :O po czym takie jazdy? :cyclops: a tak na powaznie to straszne :stare:[/quote]
kied yś to miałem, jakieś 4 lata temu, ale to wpisałem, na serio jak się nie wyspałem, pamiętam jak patzryłem na swoją rękę i wydawało mi się, że jest dziurawa, ale wmówiłem sobie, że to brednie. Wpisik

Adi21
Adi21 (I need $$), 2009-01-30 22:14:48

90 za buty + 9.90 za przesylke. euro oczywiscie :)

Michaelo0
Michaelo0 (wymiatacz), 2009-01-30 20:52:09

ile zabuliles za nike id ?

huston
huston (zaawansowany), 2008-11-10 09:55:52

Każdy za Kostonem hehe, wpis.

mystic
mystic (wymiatacz), 2007-04-21 15:52:45

wszystkiego najlepszego ; ]

kujapa
kujapa (wymiatacz), 2007-01-24 15:14:52

emano łap WFFpysa pozdro i zapraszam do mnie ema

brzydal-
brzydal- (wymiatacz), 2006-12-07 07:39:52

G-G-G-G-G-G U`NOT !!!! ^_^

czapek
czapek (wymiatacz), 2006-12-02 23:29:55

G-UNOT!!! ale pozdro tak czy inaczej

SFheniu
SFheniu (zaawansowany), 2006-09-25 20:48:08

POZDRO G-UNIT 4 LIFE

soulja
soulja (Muthafuckin' Don), 2006-09-02 00:53:31

G-G-G-GUNOT !!!!!!

MrMaro
MrMaro (uzalezniony), 2006-08-16 13:54:07

elo G-Unit rulez!!!!!!!

Adi21
Adi21 (I need $$), 2006-08-12 16:04:51

elo elo G G G-UNIT :P

mariuszdsk
mariuszdsk (zaawansowany), 2006-08-12 16:01:32

siema tu mariusz G G G-UNIT

Adi21
Adi21 (I need $$), 2006-08-10 18:22:44

fana g-unit? :p lol

mleko_14
mleko_14 (uzalezniony), 2006-08-05 00:03:07

tamta miejscowka to kornik

h00k
h00k (zaawansowany), 2006-07-31 23:26:51

wips ziomuś pozdro

ADEHADE
ADEHADE (wymiatacz), 2006-07-21 17:49:42

Glaca Pozdrawia!!!!!!!!!!!!!!!

Kesz13
Kesz13 (wymiatacz), 2006-07-08 10:12:07

spoko kim jestes? bo ja z siedlec

matihood
matihood (uzalezniony), 2006-04-21 23:35:13

100 lay forever !!!1

akont
akont (weteran), 2006-04-21 18:27:30

wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

wRiTer_Ka
wRiTer_Ka (fanka kisielu), 2006-04-18 10:05:16

''...żył pewien człowiek na świecie. Gdy umarł stanął przed obliczem Boga.Tutaj zobaczył całe swoje życie,ale zobaczył je jako śladny dwóch par stóp napiasku. -Te ślady z lewej strony to Twoje, a te z prawej to moje - powiedziałJezus -zobacz, że nigdy Cię nie opuściłem i zawsze byłem u twojego boku, przezcałe twoje życie. - No dobrze -powiedział człowiek - ale zauważ, że na piaskusą dwa ślady tylko wtedy, kiedy było mi dobrze i kiedy wszystko jakoś sięukładało, natomiast wtedy, kiedy świat walił mi się na głowę i było minajciężej, na piasku jest ślad tylko jednej osoby. Gdzie byłeś wtedy? - Wtedyniosłem Cię na rękach...'' ryhyhyhy... PeOZetReerAAAWuIAeM (:

tekst dodany: 2006-04-21 11:21:55
SZTO LAT SZTO LAT NIE ŻYJE ADI NAM ;** busi busi (: zdrowia, szcześcia bla blabla ^^ ..trzeba to oblać dzisiaj :P

mala-kaska
mala-kaska (ORGIAnizatorka), 2006-01-29 14:06:21

halo babcia, masz moj ladny avatar w ksiedze;]pzdr

matihood
matihood (uzalezniony), 2006-01-09 20:14:58

W BC mogłeś mnei poznać <lol>

Gerber
Gerber (uzalezniony), 2005-12-23 11:42:09

elo rap zajawa kipi gesta holla

tekst dodany: 2005-12-24 19:21:03
no barca mistrz total kozak spot ale za jazde tam teraz wpieprza ci mandat80euro ;/ajj

Adi21
Adi21 (I need $$), 2005-12-16 16:33:50

huh... jakiego składaka faka maka? :/

grzesiek
grzesiek (zaawansowany), 2005-12-15 17:37:40

Kol masz składaka?

Trina
Trina (zaawansowany), 2005-11-25 20:41:45

te z przodu to etnies lo-cut a te z tyłu to takie fachowe na 12-centymetrowymobcasie ;P różne buty na różne okazje ;]

dexter93
dexter93 (weteran), 2005-10-15 11:03:47

Tamtararamtamtam - rocznica 600 dni na anderze. Pozdrawiam, wszystkiegonajlepszego :PPP

STIKone
STIKone (wymiatacz), 2005-10-08 13:29:54

pozdrawiam i do mnie zapraszam

girlyman
girlyman (uzalezniony), 2005-10-04 18:20:07

wiesz kolego.... ograniczę się do tego że 5-O STALL chamsko brzmi .....

tekst dodany: 2005-10-04 18:23:55
thx=] wpadaj co jakiś czas na moją galerie bo bede dodawałnowe fokti w miaręregularnie. trzymaj sie

dexter93
dexter93 (weteran), 2005-09-27 22:00:06

Ja daję same konkrety... Dużo jest Ollie na andegrandzie.pl i chyba to nie jestnic złego jak pokażę co umię? ;) Pozdrawiam, szacunek.

matihood
matihood (uzalezniony), 2005-09-24 21:41:54

No good gosciu jutro go poznaje w bc wiec ocenimy bardziej

rabit-ZK
rabit-ZK (wymiatacz), 2005-09-08 21:41:39

siema lap wpsia wpadnij oceniec moje fotki na fb

deedeetnt
deedeetnt (zaawansowany), 2005-06-30 14:50:26

siema ej na szpital o 16

tekst dodany: 2005-08-22 10:59:18
beznadziejnie to sam tak zrub ty nie miałeś tej ręki dwa razy złamanej

Brunon
Brunon (wymiatacz), 2005-06-27 10:10:08

Ok......to wyslij filmik.........brunon.hawryluk5@op.pl

luuz3r
luuz3r (wymiatacz), 2005-06-18 13:52:59

Elo mam takom oferte dal ciebje chcesz kupic naklejki na fb i skatepark 68sztukza 15 zł

Adi21
Adi21 (I need $$), 2005-03-19 21:19:47

tez was lubie =]

ziominik
ziominik (zaawansowany), 2005-02-25 16:57:46

możesz go wykożystać do swojego filmu.

mala-kaska
mala-kaska (ORGIAnizatorka), 2005-02-23 19:29:50

no wlasnie zapomniales:) teraz nadrabiaj straty:P

ziominik
ziominik (zaawansowany), 2005-02-11 14:43:02

możesz je wykożystać do swojego filmu

voythaz2
voythaz2 (uzalezniony), 2005-01-23 20:15:03

Idea POP- fajnie

charubek
charubek (uzalezniony), 2005-01-21 16:59:52

dobra wyślij mi rafixo@wp.pl

SkateMaster
SkateMaster (wymiatacz), 2005-01-02 15:58:41

Tak samo, jak przy ollie, tylko jedną nogą (niezbyt łatwe)

Danielson5
Danielson5 (wymiatacz), 2004-12-27 08:55:22

Wesołych świąt

kubusiekk
kubusiekk (wymiatacz), 2004-12-24 14:37:23

Pachnącej choinki, na stole wódki i szynki, wesołych kolędników, podarków bez
liku, seksu na śniegu, mniej życia w biegu, dużego bałwana i zabawy do rana
życzy ja

mala-kaska
mala-kaska (ORGIAnizatorka), 2004-12-24 10:46:44

Gwiazdki najjaśniejszej, choinki najpiękniejszej, prezentów wymarzonych, świąt
mile spędzonych, karnawału szalonego, roku bardzo udanego życzy Kasia =]

Adi21
Adi21 (I need $$), 2004-12-10 13:46:39

Aaa reall sorry zapomniałem że ty też z Siedlec :P

raku-one
raku-one (zaawansowany), 2004-12-09 21:32:37

Adi a gdzie jezdzicie ??

tekst dodany: 2004-12-09 21:33:44
masz gg ? to bysmy pogadali se... :)

-Hakro-
-Hakro- (Dozorca), 2004-11-22 12:59:59

No chciałeś....to masz...miło było? Opryskałeś sedesik? Wytrzyj to zanim ktoś
usiądzie;]

specialized
specialized (zaawansowany), 2004-11-17 20:19:45

siema dzięki za doradzenie

BooTs
BooTs (Anderman), 2004-11-01 15:08:48

no to podaje ci tego maila bo film chętnie zobacze :] .. pingwin666@op.pl

anves
anves (wymiatacz), 2004-10-17 10:38:56

pozdravjam anves

macs22
macs22 (zaawansowany), 2004-10-14 18:32:59

wielkie jo! (i dzięki za pomoc :P)

repel007
repel007 (zaawansowany), 2004-10-11 17:59:03

zarcik ziom ale daj se jakies logo na avardzie

AmZ
AmZ (zaawansowany), 2004-10-02 14:09:20

\/\/ P | S 3 K 4u :P zapraszam do mojej ksiegi gosci | AmZ

Goofer
Goofer (wymiatacz), 2004-10-02 12:44:01

Here you are dude :)

Adi21
Adi21 (I need $$), 2004-09-22 17:22:53

Sorry kieruje do wszystkich do którym nie wysłałem filmiku. Coś mi się zepsuło
z tym filmikiem. NiEDŁUGO POJAWi SiĘ DRóGA CZĘść FiLMiKóW SKM SQAD'u :
BLACK AND WHiTE

psiuk
psiuk (wymiatacz), 2004-09-06 19:57:49

Ja poprosze o wszystkie twoje filmy !!!! oj mail to --->>> domek53@o2.pl Pozdrawiam jak wyslesz daj znac w mojej ksiedze !

lalek44
lalek44 (wymiatacz), 2004-08-30 09:43:37

No to podeślij tego filma: alek013@wp.pl

0neMan
0neMan (wymiatacz), 2004-08-25 14:20:45

nietaki trudny wystarczy troche pocwiczyc

benio
benio (weteran), 2004-08-23 20:09:36

spoko poprosze ten filmik benio.sk8@vp.pl

Adi21
Adi21 (I need $$), 2004-08-21 14:17:02

WSZYSTKICH DO KTÓRYCH NIE DOSZEDŁ E-MAIL MAJĄ COŚ NIE TAK Z KONTEM PONIEWAŻ PISZE ŻE TEN ADRES NIE ISTNIEJE !!! pzdr ! ;)

Grzesiek-element
Grzesiek-element (wymiatacz), 2004-08-21 12:37:42

ja chce film !!! moj e-mail to grzesiek-element@wp.pl

arciszek
arciszek (wymiatacz), 2004-08-13 20:35:16

zapraszam do mnie

Smatek10
Smatek10 (wymiatacz), 2004-07-29 09:34:20

Smatek10@wp.pl

-Hakro-
-Hakro- (Dozorca), 2004-07-25 14:49:01

Masz... hakro_13@interia.pl...

edtempleton
edtempleton (wymiatacz), 2004-07-25 14:45:04

ile ma ten filmik? jak do 10 mb to jakbys mogl podac na edtempleton@vp.pl , a jak wiecej to na surfer@wssk.wroc.pl dzieki

aktywność na portalu

Blat PRIMITIVE - SALABANZI PENDLETON ZOO
buty Supra - Vaider
439zł
Kurtka zimowa METODA
-29%
199zł
Kurtka zimowa/parka Mass - COMBAT LEATHER
-27%
Koszulka NERVOUS world black
-26%

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 127
• ©2004-2018 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies