Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

Bejsbol

• status: wymiatacz
• miasto: Sosnowiec
• na portalu od: 4728 dni
• ostatnio widziany: 700 dni temu

znajomi
znajomi (7)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

MONA98ZM
MONA98ZM (wymiatacz), 2007-11-15 10:39:07

Bejsbol zmienny jest. =)


a jekie av waszym zdaniem przekraczają granicę tolerancj ???



tekst dodany: 2007-11-15 21:20:05
I LOVE YOU

tekst dodany: 2007-11-16 10:41:39
ojoj... alkochol szkodzi...:(

tekst dodany: 2007-11-17 20:06:06
hehe :)
musze z tym skoNCZYC....:)HYH

Mateusz7
Mateusz7 (wymiatacz), 2007-11-04 14:58:33

Ja też jestem przeciwny niektórym av bo uważam że przekraczają pewne granice ale stwierdziłem, że ten jest wporzo

Pozdro !

MONA98ZM
MONA98ZM (wymiatacz), 2007-10-18 10:31:31

NOm:)

tekst dodany: 2007-10-26 08:53:45
Kurczontko... bejsbol, z Emmy się na Snoop'a przeżuciłeś...???


hehe

Cop tam słychować u Cie???

MONA98ZM
MONA98ZM (wymiatacz), 2007-10-17 11:33:14

MHM.. of course:)

MONA98ZM
MONA98ZM (wymiatacz), 2007-10-15 10:37:13

Do CIEBIE:)

tekst dodany: 2007-10-15 10:39:34
HIHI
WIesz nie mam jakiegoś tam IDOLA.
Ostatnio wzdycham do wokalisty takiego mało znanego zespołu z biłgoraja.
:)ps. może coś z tego bedzie

---------- >>>>>

tekst dodany: 2007-10-16 08:49:14
A skąd wiesz:)?

MONA98ZM
MONA98ZM (wymiatacz), 2007-10-08 10:34:58

A to długo tak trWA?
tO PEWIE hARRE'GO POTTERA
TEŻ pasjonat??


tekst dodany: 2007-10-08 10:36:43
a słyszałeś że twoją piękną Emmusie napadł jakiś psychopata i teras biedulka do szkoły z obstawą chodzi?:)

tekst dodany: 2007-10-09 08:54:16
A gdzieś w wiadomościach bębnili.
Ej no nie słyszałeś ?? Wstyd!!!:)

tekst dodany: 2007-10-10 10:38:57
hehe. może zmienisz obiekt westchnień:)

tekst dodany: 2007-10-12 08:49:14
hihi:) Lubisz dziewczyny akcji?:)

tekst dodany: 2007-10-13 13:15:13
Hehe. Ja też niezle potrafie du*e skopac:)

MONA98ZM
MONA98ZM (wymiatacz), 2007-10-04 16:13:42

Widze że tu jakas mała obsesja się rozwija:)

kmaksiu
kmaksiu (uzalezniony), 2007-08-07 08:10:48

co ty w niej widzisz laska jak laska przecietna i jeszcze ta na brodzie jak ja tego nie lubie

ledo12
ledo12 (weteran), 2007-08-03 12:57:35

fiem fiemm to nie ona duzo osó moze sie nazywać Emma Watson...ale nie każdy robi tak soczystego :pp

tekst dodany: 2007-08-03 13:27:15
OTPEDOL SIE czułku tęy :pp

sairus
sairus (wymiatacz), 2007-07-24 18:09:12

pzdr dla ciebie =]=]=]

danlancher
danlancher (weteran), 2007-05-26 22:08:56

NIE daj sie i walcz z tymi cwelami!

KOLczU
KOLczU (wymiatacz), 2007-04-05 13:56:37

ja tez na mitach jeżdże miałem takiego fajnego 7ply i jeszcze z czarnymi trackami i Alfa Wheels i zaginął z biurka faceta od gegry... ale juz se zamówiłęm nowego mitta V gen;D

pozdro

Crus1992
Crus1992 (wymiatacz), 2007-03-29 10:40:15

elo dzięki ; ]

skater131
skater131 (wymiatacz), 2007-03-27 18:14:04

elo,wpsi,wpadnij do mnie

pablo007
pablo007 (wymiatacz), 2007-02-19 03:28:59

siema! mam w avku? co to jest ten avk? pozdro!

PtaSzku
PtaSzku (uzalezniony), 2007-02-05 16:02:39

malowane malowane ;] pozdro ziom

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 75
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies