Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

Danielson5

• status: wymiatacz
• miasto: Widełka
• na portalu od: 5623 dni
• ostatnio widziany: 4677 dni temu

Witam "podziemie"! Proponuje otworzyć oczy i wyjść na świat!
zdjęcia
zdjecia (1)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

michal911
michal911 (zaawansowany), 2007-12-08 20:32:22

najlepszego 100lat

lucjusz
lucjusz (weteran), 2006-12-08 18:52:01

Dużo szczęścia i radości niechaj w Twoim sercu gości, Ciesz się każdą w życiuchwilą, nie pamiętaj co złe było. Miej przyjaciół wielu wkoło,baw się z nimi,śmiej wesoło. Piwo zawsze niech się chłodzi a żoneczka /to co lubisz/ życiesłodzi.

frycol_hiphop
frycol_hiphop (weteran), 2006-12-08 14:23:25

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

brockman
brockman (wymiatacz), 2005-11-05 20:00:24

Siema jestes z ełku?? napisz do mnei na gg 5780818

sh33p
sh33p (zaawansowany), 2005-04-22 22:02:22

Hej ty chcesz sprzedać deske? Mam nadzieje że nie bo nie możesz rezygnować. DASZ
RADE STARY... Napisz na maila jak nie masz z kim jeździć bo ja tez nie mam ale
nie zrezygnuje tak szybko! pisz na maila jak mieszkasz dość blisko to może sie
spotkamy i pośmigamy razem RESCEPT sh33p@buziaczek.pl

drop2
drop2 (uzalezniony), 2005-01-14 19:44:13

w**s for you też mi sie w***z

dred
dred (wymiatacz), 2004-12-07 21:22:44

husahdusahdasld:)

_kaczy_
_kaczy_ (wymiatacz), 2004-10-10 11:44:30

nie nażekam :) musimy kiedyś pogadaćbo dawno nie gadaliśmy

Okti
Okti (uzalezniony), 2004-10-01 21:17:24

dzieki za ocenke mojej fotki, ocen wszystkie

Lof
Lof (wymiatacz), 2004-08-11 19:52:52

ok man masz muj nr gg 4502314!

kuzio
kuzio (wymiatacz), 2004-07-29 13:12:51

masz taki blat?

Wojtass
Wojtass (nie znasz dnia ani godziny XD), 2004-07-27 12:36:37

Wpadniesz na mojego nowego arta?? nie pozałujesz

rajq
rajq (uzalezniony), 2004-07-15 12:47:37

chodzi o to ze napisales mi kiedys pod fotka ze spoko trik tylko ze wyglada to na konkurs pieknosci no to napisalem ze ubieram sie w spodnie z lumpeksu koszulka z etykieta od wina i jazda :P

Wojtass
Wojtass (nie znasz dnia ani godziny XD), 2004-07-15 09:27:50

Danielson zaglosuj na moje fotki proszę ;p

arciszek
arciszek (wymiatacz), 2004-07-12 13:25:42

zapraszam do mnie

kak
kak (uzalezniony), 2004-07-10 17:05:50

Kto wygrał sk8jam na desce a kto na rolkach? bo ja musiałem wcześniej pojechać i nie byłem na całym : (

DziobD2
DziobD2 (wymiatacz), 2004-07-09 09:27:45

Polamania deck'u Pozdrawiam

kak
kak (uzalezniony), 2004-07-08 20:06:36

Danielson....jeźdisz od marca tak samo jak ja. jakie tricki już umiesz....tylko bez kancenie, nie pisz tricków które Ci raz wyszły.

Snotto
Snotto (zaawansowany), 2004-06-30 07:43:05

Cze chłopaczku!

Doonay
Doonay (zaawansowany), 2004-06-29 15:44:51

Yeah! Masz wszycho na 10!

Rafciu
Rafciu (zaawansowany), 2004-06-29 14:53:04

YO DAŁEM CI NA WSZYSTKIO 10 NARA ZAPRASZAM DO MOJEJ GALERI

ola158
ola158 (zaawansowany), 2004-06-20 21:00:08

pozdo, zapraszam do mnie

HybridSoldier
HybridSoldier (wymiatacz), 2004-06-20 17:23:59

Ku pamięci :], respect

Adi21
Adi21 (I need $$), 2004-06-20 17:16:21

wpadłem do ciebie...

chopin
chopin (zaawansowany), 2004-06-20 13:07:47

niejest źle wręcz spox

I_R_O_N
I_R_O_N (wymiatacz), 2004-06-17 11:51:29

YO !!!SKATE OR DIE!!!!PS.skad jestes??

cYnEk5
cYnEk5 (wymiatacz), 2004-06-15 14:37:42

JOŁ pozdor for U from TL CiTy

Zyga
Zyga (masta), 2004-06-13 15:58:38

widziałem że chcesz zmienić nawigace na stronce jak masz jakieś pomysły to ślij mi na mail zyga@andegrand.pl może da sie coś robić pzdr

domin-11
domin-11 (zaawansowany), 2004-06-12 21:39:27

siema wpadniesz do mnie co

_blind_
_blind_ (zaawansowany), 2004-06-12 10:28:42

ziomek a ty jesteś hardkorowiec bo ja tak ??

kusia
kusia (wymiatacz), 2004-06-11 16:10:24

jakiej muzy słuchasz??

teohsc
teohsc (wymiatacz), 2004-06-10 19:45:14

pozdor z goracego stargardu dla ciebie;]

Ziebol
Ziebol (wymiatacz), 2004-06-03 21:01:27

Zapraszam Cie do mojego nowego artykułu: Skateboard ===>>> Artykuły ===>>> Felietony ===>>> Jest Jak Jest..... Prosze o ocene.... :)

44
44 (zaawansowany), 2004-05-26 19:16:44

noo..to ja michałek poniatowski

rajq
rajq (uzalezniony), 2004-05-25 11:03:03

jaki konkurs pieknosci :P czlowieku jeansy z lumpa koszulka w winem i jazda :P

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 67
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies