zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

Kwiatsk8

• status: wymiatacz
• miasto: Żary
• gg: 3249211
• na portalu od: 5393 dni
• ostatnio widziany: 2670 dni temu

OPEN YOUR MIND.USE AND OPEN SOURCE!!! Skatebord It's my life!!!
zdjęcia
zdjecia (24)
znajomi
znajomi (5)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

sheenapunx
sheenapunx (wymiatacz), 2007-04-16 22:58:34

ee ty... jaki krejzola av.. jacieniemoge...

lucjusz
lucjusz (weteran), 2007-01-31 19:20:46

100 lat i najlepszego!!!!!! spełnienia wszystkich marzen!!!!

motywator
motywator (wymiatacz), 2006-09-04 13:52:56

W.P.I.S.niezle av pozdro

filio5
filio5 (zaawansowany), 2006-07-07 09:22:25

pozdro wbijaj do mnie

ababab
ababab (wymiatacz), 2006-05-24 09:52:37

zapamiętaj tom nałke NAJLEPSZOM OBRONOM JEST ATAK pozdro

izkaaask8
izkaaask8 (zaawansowany), 2006-05-13 17:41:45

No i Lajt ze jezdzisz na desce pozdro 4you:*:*:*<zapraszam domnie>:* I z K a :*

foku
foku (uzalezniony), 2006-05-12 20:06:56

kiedy wracasz do gry?

BIML
BIML (wymiatacz), 2006-05-01 10:48:34

!~!~!~!~!~!~!~!~!~! Pozdro od Mosińskiej ekipy B.I.M.L. !~!~!~!~!~!~!~!~!~!!

Kwiatsk8
Kwiatsk8 (wymiatacz), 2006-04-23 10:29:56

Fajny co to ja jestem po ataku kolezaneki i kolegów na mnie !!! xD

elsajan
elsajan (uzalezniony), 2006-04-18 19:16:03

Za ten avatar nie przyznaje sie do ciebie

elsajan
elsajan (uzalezniony), 2006-01-31 17:28:35

No kwiatek, sk8 or die, Najlepszego!

Gutek101
Gutek101 (weteran), 2006-01-31 14:26:08

Dzisiaj twoje urodziny tratatatata tratatata i skladamy ci zyczenia tratatatatatatatata

elsajan
elsajan (uzalezniony), 2005-12-13 16:13:37

No musialem troche sie wyzyc na gutku101, bo to najwiekszy pozer z calegoandera, obejzyj sobie jego fotki FB, caly czas ma Fb przyklejonego do palcow. Atak wogole to nie ma za co dziekowac, deskowy sklad musi sie trzymac razem:P

Kwiatsk8
Kwiatsk8 (wymiatacz), 2005-11-19 21:25:01

Dawajcie zawsze opisy do gifów bo tylko widze jak średnia mi sie zmienia.Anajbardziej interesuja mnie opisy!!!

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 51
• ©2004-2020 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies