Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

MargeraB

• status: wymiatacz
• na portalu od: 4775 dni
• ostatnio widziany: 2357 dni temu

Why so serious?
znajomi
znajomi (47)
newsy
news (1)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

Ravenrox
Ravenrox (weteran), 2009-04-06 15:53:12

pulp the best

tekst dodany: 2009-05-09 23:32:32
co to było?
przypadkowo strzelilem mu w twarz
po co?
xDD

LadyGaga
LadyGaga (zaawansowany), 2009-03-07 23:45:45

& poker face;D

Trymus
Trymus (zaawansowany), 2009-01-22 23:48:36

wpadnę aby pogoda się poprawi :"D yo pozdro

pumba13
pumba13 (wymiatacz), 2008-12-12 21:05:11

pulp fiction ! ;]

dgk1
dgk1 (uzalezniony), 2008-09-08 21:05:26

DIRT GETTO KIDS

DKGPL
DKGPL (zaawansowany), 2008-08-12 03:19:28

No wiadomo :) firma na poziomie Pozdrawiam :)

wolf1224
wolf1224 (wymiatacz), 2008-04-14 14:22:55

wpis pozdro wpadnij do mnie

ruufuus
ruufuus (wymiatacz), 2007-10-22 10:25:16

WWW(PiS)IOR !! POZDRO

sialo
sialo (uzalezniony), 2007-08-02 09:15:27

...:::P:::.:::O:::.. .Z:::.D:::..R:::...O :::....
.......... ..:::::::::::4 you:::::::::::...... .......
...:::W:::. . ....:::P:::......::: I:::......:::S:::...

Matek91
Matek91 (uzalezniony), 2007-07-29 21:37:10

wiem, ze fajny

rejestracj
rejestracj (zaawansowany), 2007-07-07 22:43:00

wiem fajny nie hi ;P


detekflip3
detekflip3 (wymiatacz), 2007-06-21 11:08:21

dzisiaj światowy dzień deskorolki

brac dechy pod pache i na dwór śmigać;) I oczywiscie przed jazda obejrzyjcie jakiś dobry Sv

kmaksiu
kmaksiu (uzalezniony), 2007-06-06 12:57:08

wiesz ze ja nie urzywam konta skejp tylko tego pozdro :)

wera12
wera12 (zaawansowany), 2007-05-09 16:10:33

o co ci chodzio????????????? ????????????

ZZGRED
ZZGRED (weteran), 2007-05-06 12:47:41

niestett nie musisz przyjsc i zaplacic mi sam!!

Karwan89
Karwan89 (Last Sith Lord), 2007-05-04 12:42:56

Dzięki za komentarz, niech Moc będzie z Tobą!
PEACE

mute
mute (uzalezniony), 2007-04-20 14:19:50

oż ty tania prostytutko...:PP :)) lol ^^

mute
mute (uzalezniony), 2007-04-14 13:33:16

a ty rosyjskim lolem ;PP Pozdr0!

B15Margera
B15Margera (wymiatacz), 2007-04-08 12:12:36

tez tak bardzo lubisz bama??
Ja jescze sie jaram mullenem

mute
mute (uzalezniony), 2007-04-06 20:26:55

kto spojrzy na tojego AVAJTARA to się śmiejeXD

AJVersetti
AJVersetti (zaawansowany), 2007-03-21 22:04:54

Wpadam pozdrawiam i wypadam.
Fajny avatar ;]

pozdro

budyn12
budyn12 (uzalezniony), 2007-03-05 18:23:43

ja dlaczemu szalony?pozdro

lucjusz
lucjusz (weteran), 2007-01-18 18:23:51

Urodziny obchodzisz dnia dzisiejszego, więc życzę Ci wszystkiegonajlepszego, nadziei w sercu, wiary w samego siebie, trafnych zrządzeńlosu, ile gwiazd na niebie, wielu wrażen i morza radości, spełnienia marzeń ibezkresnej miłości, szczęście w swe ręce łap każdego dnia życzy Ci tego...zgadnij kto..JA

BeatBox
BeatBox (uzalezniony), 2007-01-18 17:10:09

pozdro...........wszystkiego najlepszego

anka105
anka105 (wymiatacz), 2007-01-18 14:56:28

wszystkiego najlepszego =*

Kogvt
Kogvt (uzalezniony), 2007-01-04 21:32:13

Jak się nazywa piosenka z "One step beyond" ?? Zajrzyj do tematu :P

Jedi38
Jedi38 (zaawansowany), 2006-12-27 12:10:15

Joł fajy avart xD

12Gr0SzY
12Gr0SzY (zaawansowany), 2006-12-24 14:01:14

Wesołych śWiąt!! :)

aktywność na portalu

Blat ANTIHERO - TEAM CURB PIT 8.43
Blat TOY MACHINE - ROMERO LOCO
Buty ETNIES - Fader 2
-30%
239zł
Koszulka #ILLEGAL czarna
-31%
69zł
Blat JART - CLASSIC
199zł

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 109
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies