Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

Pats

• status: wymiatacz
• miasto: Krakow
• na portalu od: 4952 dni
• ostatnio widziany: 4601 dni temu

yeah..yeah..Frei Angst ! xD sk8boarding 4 ever!! ;*
znajomi
znajomi (58)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

AJVersetti
AJVersetti (zaawansowany), 2007-10-04 17:42:18

Wracam... I już nie odejde... Chyba... :-]

AJVersetti
AJVersetti (zaawansowany), 2007-06-11 19:05:47

CZe elo i wogule...

tRuSzKa
tRuSzKa (wymiatacz), 2007-04-09 16:28:03

hey.co tam u pani??coś niepiszesz...jeździs zwogóle czy w zastojum jestes???

tekst dodany: 2007-04-09 21:21:31
ech.to tak ja u mnie..musze się uczyć...egzaminy tuż tuż..a czemu nie jeździsz??

tekst dodany: 2007-04-17 17:00:15
no tak, ja już umieram jak mnie ciąglwe w szkole męczą.oj.wkońcu trzeba znależź czas na dsk!

Matek91
Matek91 (uzalezniony), 2007-04-08 17:28:05

taaa... Przypomniałem sobie taki cytat: Anarchia to system taki, że ludzie są wolni jak ptaki ; ). Jesteś anarcholem? ; )

AniXa
AniXa (wymiatacz), 2007-04-06 17:53:47

a czemu masz taki czas zajęty:)? a u mnie spoko wkoncu mam blat i zaczynam jeździć,wczoraj przechodzilam koło magdalenki z deqiem ale sie speszyłam i uciekłam;d jak poje*** pzdrs i wesolych świąt;*

tekst dodany: 2007-04-08 17:16:47
właśnie w tym problem że nie umiem niic;d musze znaleźć kogoś kto moglby mnie nauczyc bo samej to tak trudno.No myślę ze prędzej czy pozniej sie poznamy:) uuu jakie egzaminy?

salemm
salemm (zaawansowany), 2007-04-04 23:23:29

tylko metal? a punk? reggae też nie gorsze.

pozdr ;)

bejbe930
bejbe930 (wymiatacz), 2007-04-01 18:57:57

yy..mozna prosic po polsku ?? xD

mike1006
mike1006 (zaawansowany), 2007-03-26 19:13:34

elo Pats :*:* a w sumie to wszyściuchno w porządeczku;] a u Ciebie?:>

AniXa
AniXa (wymiatacz), 2007-03-24 18:10:59

elou pats;* co tam u ciebie kochana?

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2007-03-18 13:03:23

ojjj kochana :*:*:*:*:*

Diber
Diber (uzalezniony), 2007-03-06 14:20:02

mówiąc szczerze, Nic i nic ;p, pozdros;p

tekst dodany: 2007-03-17 16:41:26
:-), rówież pozdros :-)

Guliwer
Guliwer (weteran), 2007-03-04 10:19:10

dzieki:* bywało lepiej...
a co u ciebie słuchac??:)

rozkowski
rozkowski (zaawansowany), 2007-03-02 19:41:37

yo a u mnie .. , teraz probuje nalezc sobie zajecie, yhh.. jak cos to pisz na gg to pogadamy;) 8930889 pzdr;*:*

skater131
skater131 (wymiatacz), 2007-03-02 15:02:00

siema,spis,wpadnij do mnie:P

jaaa
jaaa (wymiatacz), 2007-02-27 21:27:45

ajjj ;*
spaććććććććć mi się chce! masakra :P a u Ciebie? ;>

nstxxx
nstxxx (zaawansowany), 2007-01-09 12:03:46

pats kochana! :* jak nowy rok? i sylwek?

mike1006
mike1006 (zaawansowany), 2007-01-05 23:20:11

ano ,i wzajem coprawda juz po, ale to przynajmniej szalonego roku;d :* buzka

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2007-01-04 19:07:05

:*:*:*:*:*:*:**::*

harfool
harfool (wymiatacz), 2007-01-01 14:29:12

eehm...no dzieki....sylwester byl szalony;]

vr0na
vr0na (wymiatacz), 2006-12-31 11:21:08

dziekuje dziekuje i wzajemnie :*

Erat0
Erat0 (Ἐρατώ), 2006-12-30 23:48:15

wilki są swietne

tRuSzKa
tRuSzKa (wymiatacz), 2006-12-30 22:07:02

heh..dzieki i vive versa...

maroone
maroone (wymiatacz), 2006-12-30 13:00:50

Ja szalonego sylwestra mam zapewnionego tylko nie wiem czy bede w staniezobaczyc fajerwerki :/ SZCZEŚLIWEGO I SZALONEGO NOWEGO ROKU ;**

Diber
Diber (uzalezniony), 2006-12-30 11:20:34

ja Tobie też życze śzczęśliwego Nowego Roku ;-))

rozkowski
rozkowski (zaawansowany), 2006-12-30 11:16:48

hehe dziekuje i wzajemnie ! :) szczesliwego nowego roku:):*:*:*

Guliwer
Guliwer (weteran), 2006-12-30 10:36:51

hehe dzieki i na wzajem:) i zeby nowego roku nie zaczynac od kaca:Phehee pozdro:*

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-12-30 10:08:35

łółółółó pats Ty tez tam poszalej i za mnie pij pij pij:* kocham:*:*

jaaa
jaaa (wymiatacz), 2006-12-30 09:58:17

ojjj dziękuję i nawzajem ;* ja mam nadzieje, ze bede w staniwe iść [czyt. bedezdrowa.] xD

Woru
Woru (wymiatacz), 2006-12-24 11:38:01

Wesołych :*:*:*

nstxxx
nstxxx (zaawansowany), 2006-12-09 17:24:11

a spokoloko jakos takos plynie zycie. a u ciebie? pozdroo:*

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-11-13 10:50:37

niunius:*:*:*:*:* a okej wlasnie umieram jestem przeziebiona i kac meczy mnieokropnie :( a tak okej no moze nie do konca..... :*:*:*:*:*:* a u Ciebiesloneczko:*

tekst dodany: 2006-11-25 19:13:00
ohh ciesze sie badzo kochanie:*:*:*:* nom to teraz do nauki kochaniehehe:):) buziaki :*:*:* kocham:*:*

jaaa
jaaa (wymiatacz), 2006-11-09 15:53:12

yeaah ;* pozdrawiam.. ale z Toba dawno gadałam.. ałł... <3

nstxxx
nstxxx (zaawansowany), 2006-11-07 15:09:58

ano w sumie ok :P. tylko sie pojezdzic nie da :c.

tRuSzKa
tRuSzKa (wymiatacz), 2006-11-01 22:55:52

no pewnie,ze 3 mechy temu...a. co?? chyba zagubiłaś czas

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-11-01 20:27:02

o kurcze o kurcze Pats Patsik moja moja :P) Pats to elo skejterka:P:)

Skate_Piotrek
Skate_Piotrek (wymiatacz), 2006-10-22 21:04:48

he he wielkie pozdro ;] :*

tRuSzKa
tRuSzKa (wymiatacz), 2006-10-21 22:21:29

no chyba nie byłó cię z 3 miechy...:/to co porabiasz??

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-10-10 19:57:25

Patus:*:*:*:* kocham:*

mike1006
mike1006 (zaawansowany), 2006-10-06 22:17:20

a dzieki pieknie . :) buzka :*

skejcikkk
skejcikkk (wymiatacz), 2006-10-04 21:17:30

hihihiihihiih :))) THXtHX :**********************************************************************************

Skate_Piotrek
Skate_Piotrek (wymiatacz), 2006-10-02 22:45:10

dzięki za zyczonka :P :*

zoltan86
zoltan86 (zaawansowany), 2006-10-01 23:44:36

U mnie spoko, szkoda tylko że się wakacje kończą... Będzie mniej czasu na deskę=(

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-10-01 21:36:02

lov ju moja kochana:*:*

szczudlo
szczudlo (wymiatacz), 2006-10-01 19:56:42

to już wiesz :> może się spotkamy:> masz moje gg 1216297

tRuSzKa
tRuSzKa (wymiatacz), 2006-10-01 19:24:32

iH^^ jeje....ale Cibei dawno nie było....jak tam, deska./...dalej niejeździsz...??? ech...

brave
brave (uzalezniony), 2006-10-01 15:31:25

"Koffam Was" a mowisz "niom , ciom , jejcu ... ?

maroone
maroone (wymiatacz), 2006-09-30 22:48:28

dzieki :* Pstryk...

zoltan86
zoltan86 (zaawansowany), 2006-09-30 22:19:07

Hej, co tam u Ciebie słychać? =)

McCvir
McCvir (uzalezniony), 2006-09-30 22:17:42

dzięki :* pzdr!

XDBuGGy
XDBuGGy (wymiatacz), 2006-09-30 22:01:00

dzienkowac;] pozdro666

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-09-25 19:38:28

pats pats pats kochanie moje moje kochanie teskniem:*:* buzim:*

tekst dodany: 2006-09-26 19:07:54
a no kochaniutka moja najdrozsza jem oczywiscie duzo zelek w tej chwili tak ze bo bez nich zyc sie nie da oczywiscie:P:P a no w skzole jak to w szkoleza***** jest no ale co na to poradzic podpale ja kiedys rozjebie i sie skonczychodzenie do skzoly xD :P:P lol kocham Cie:*:*

tekst dodany: 2006-09-27 19:46:37
4 dostalam z geografi moja kochana:):) hiah...;] kocham :*

rychu911
rychu911 (weteran), 2006-09-13 19:55:08

pozdro i dla ciebie

olas11
olas11 (Hentai Sensei), 2006-09-09 18:45:10

zayebisty avatar pozdro

chan88
chan88 (zaawansowany), 2006-09-05 23:37:46

dzięki za życzenia urodzinowe stary... :) pozdro

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-09-03 11:26:16

slonce co sie nie odzywasz jak jestes na anderze:(:(:( zapomnialas juz omnie:(:( :*:*:*:*

MatiKstaw
MatiKstaw (zaawansowany), 2006-09-02 15:21:44

Pozdro 4 u i wpiz

McCvir
McCvir (uzalezniony), 2006-08-31 23:22:15

moje nef konto :P

AniXa
AniXa (wymiatacz), 2006-08-27 14:27:40

ha no i dawno mnie tu nie było.gdzie ty sie patsik podziewasz?Pzdrs;*

rozkowski
rozkowski (zaawansowany), 2006-08-26 19:55:31

Co rozumiesz? hey:* :*

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-08-22 14:38:12

Pats slonce co tam u Ciebie???:*:* teskniemmm....:(

tekst dodany: 2006-08-25 17:29:11
gdzie jest Ptas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :****************************

Guliwer
Guliwer (weteran), 2006-08-21 18:12:32

pozdro 600:) pal hajs! hajs pal! hehehe elo:*

rozkowski
rozkowski (zaawansowany), 2006-08-21 17:33:16

aj to nie ja :) to kumpel :} i mi wpadło w ucho ;*:*:P

oxi
oxi (wymiatacz), 2006-08-20 18:12:04

nie podziekowalam za zyczenia,bo dopiero teraz przeczytalam. dzieki wielkie. jatez ci zycze zeby ci zycie milo i szalenie uplywalo. najlepszego! mua! :*

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-08-17 21:11:26

Pats kochanie:*:*:*:*:*********************

sk8gp
sk8gp (weteran), 2006-08-17 10:42:04

czesc pats :))

swiernalxxx
swiernalxxx (weteran), 2006-08-16 21:48:51

;] pozdro Kraków pozdro Pats;]

Skate_Piotrek
Skate_Piotrek (wymiatacz), 2006-08-15 11:14:44

haha, no trzeba poszaleć ;] Pozdr :)

heromiki
heromiki (zaawansowany), 2006-08-14 23:34:35

pozdrawiam heromiki

nstxxx
nstxxx (zaawansowany), 2006-08-14 22:13:36

love love juu ;*

VilleValo
VilleValo (zaawansowany), 2006-08-14 08:36:44

ja tez nie ! chcialbym raz do finnalndi pojechac na ich koncert !! tylkoze bilety sa drogie (70&#8364;-110&#8364;) !

Skate_Piotrek
Skate_Piotrek (wymiatacz), 2006-08-13 23:48:53

U mnie wporzo, normalnie bajlango, tyle że wakacje to juz sie praiwe kończą. :/

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-08-11 12:00:06

patsss:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

Skate_Piotrek
Skate_Piotrek (wymiatacz), 2006-08-06 12:03:39

Elo pats, co tam u ciebie? ;]

Daro91
Daro91 (zaawansowany), 2006-08-02 10:24:15

Dzieki ale nie obchodze urodzin

VilleValo
VilleValo (zaawansowany), 2006-08-01 14:07:33

moja uulubiona to soliraty man !! byles kiedys na ich koncercie ??

nstxxx
nstxxx (zaawansowany), 2006-08-01 08:34:22

aaa pats! moje wakacje za****, a ty masz mi wszystko opowiedziec jak siespotkamy! :) daj znac jak wrocisz i milej zabawy. buuuzi ;*

MnSkAaA
MnSkAaA (zaawansowany), 2006-07-31 21:29:58

fajny Av :P Czymaj sie;*;*;*

karolaaa
karolaaa (uzalezniony), 2006-07-30 18:53:44

Pozdro pozdro Pats :*

rozkowski
rozkowski (zaawansowany), 2006-07-30 12:38:19

la la la :):*:*

tekst dodany: 2006-07-30 12:59:38
:) jeśli chodzi o hajs to chcę być lordem, chcę mieć własny jacht i kolekcjęcorvet, rezydencję, helikopter, tak poważnie to był żart hehehe :*:*:*:*

tekst dodany: 2006-07-30 13:08:28
baw się dobrze :*:*

MejekGKS
MejekGKS (zaawansowany), 2006-07-30 12:05:34

dzieki i nawzajem Sliczna dziewczynko ;]

tekst dodany: 2006-07-30 12:12:54
przypuszczam ;] w krakowie jest duzo slicznych dziewczyn a po 2 Polki tonajladniejsze dziewczyny na swiecie ;]

19MeLoN90
19MeLoN90 (wymiatacz), 2006-07-30 11:52:08

pozdro dla krzyczacej;p;]

manda91
manda91 (zaawansowany), 2006-07-30 11:39:17

pozdrofffa i fajny wilczek na av ;]

Menager123
Menager123 (zaawansowany), 2006-07-29 20:22:55

witam :) pozdro

VilleValo
VilleValo (zaawansowany), 2006-07-29 16:31:27

jaka jest twoja ulubiona piosenka zesolu HIM ? pozdro

dexter93
dexter93 (weteran), 2006-07-29 15:59:34

no to dobrze :**

rozkowski
rozkowski (zaawansowany), 2006-07-29 15:52:49

=) heyah :) :*:*:*

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-07-29 12:53:16

moja Patsss spieprzac od niejj.......nom bo sie zbulwersuje i nie bedziemilo......:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

tekst dodany: 2006-07-29 15:45:37
moja pats:*:*:*:* tylko:):):):):)

Adam.355
Adam.355 (wymiatacz), 2006-07-29 10:08:34

spoko.l.hehe...na awku maz prace rats..szczury..!! a nie pats..heh..

BlackGang
BlackGang (2Hard2Kill), 2006-07-29 09:53:05

w-peace pozdro :**************

alcjona
alcjona (zaawansowany), 2006-07-29 09:50:28

Pozdrowionka z Rybnika!;d

maroone
maroone (wymiatacz), 2006-07-28 23:46:41

z nami koniec, tak nie moze byc :)

dexter93
dexter93 (weteran), 2006-07-28 11:10:48

ale...ale...przecież...TY MNIE BARDZIEJ KOCHASZ OD JAKIEGOŚ HUSTLI, prawda? ^^

maroone
maroone (wymiatacz), 2006-07-27 21:47:03

dzieki za pozdrowionka :* jestes kochana :*

Pshemek00
Pshemek00 (zaawansowany), 2006-07-27 21:41:26

oh, dziekuje ;) pozdro :* :]

maroone
maroone (wymiatacz), 2006-07-27 21:37:21

teraz piszecie sobie z dzagą na komunikatorze a ja nie moge :(:(:( eh

Alex_HuStLa
Alex_HuStLa (weteran), 2006-07-27 19:50:47

nie prawda! dexter to większy gej...wysyła mi siusiaki !

tekst dodany: 2006-07-27 20:01:33
jego ? :( <smutny>

tekst dodany: 2006-07-27 20:05:18
ale jego bardziej?

tekst dodany: 2006-07-27 20:20:55
tak dla śmiechu troche :P

dexter93
dexter93 (weteran), 2006-07-27 19:50:03

EJ, ale mnie bardziej od alexa? patrz na jego av.. to gej :P

Alex_HuStLa
Alex_HuStLa (weteran), 2006-07-27 19:45:24

a mnie kochasz?

Skate_Piotrek
Skate_Piotrek (wymiatacz), 2006-07-27 17:21:35

Dzięki wielkie ;]. Big pozdro :P :*

dexter93
dexter93 (weteran), 2006-07-27 16:47:57

My też Cię koffamy :**** Przynajmniej ja. Heh.

skejcikkk
skejcikkk (wymiatacz), 2006-07-27 16:02:59

Hihihihih :))) :****

kalichariw
kalichariw (zaawansowany), 2006-07-27 13:55:01

ok uspokoje sie

siamak
siamak (wymiatacz), 2006-07-27 11:13:18

jak mocno całujesz ^^ ? ?

skejcikkk
skejcikkk (wymiatacz), 2006-07-26 23:59:53

HihihIHIHihihihIHihihih :)))) :*****

ziomex07
ziomex07 (zaawansowany), 2006-07-26 21:48:27

kuje i takze zycze wszystkiego naj naj naj :*

Skate_Piotrek
Skate_Piotrek (wymiatacz), 2006-07-26 21:25:17

proszę bardzo :P ;]

tekst dodany: 2006-07-26 21:33:23
witaj u znajomych :). I jeszcze raz wszystkiego najlepszego :*

MalaMi
MalaMi (zaawansowany), 2006-07-26 21:12:04

Wszystkiego naj no i pozdro

rozkowski
rozkowski (zaawansowany), 2006-07-26 21:02:38

Niech Ci gwiazdka pomyślności nigdy nie zagaśnie, nigdy nie zagaśnie. W zdrowiu,szczęściu, pomyślności, świeci coraz jaśniej! wszystkiego naj najlepszego!!!!:)::**:*:*:*:*:*:*

RamPaa
RamPaa (wymiatacz), 2006-07-26 15:54:32

No a jak! :P Pozdro! :* :)

PunkGirl
PunkGirl (zaawansowany), 2006-07-26 15:02:01

Wszystkiego naj naj naj naj lepszego xDxD xD :*:*:*:*:*

dexter93
dexter93 (weteran), 2006-07-26 14:52:00

to samo co na górze

maroone
maroone (wymiatacz), 2006-07-26 12:45:27

wSzystkiego najlepszego kochana Pats :* i 100 lat :* P S T R Y K

eliozaur
eliozaur (zaawansowany), 2006-07-26 12:28:22

Pozdro i Całuski :*:*:* !!!

Skate_Piotrek
Skate_Piotrek (wymiatacz), 2006-07-26 12:10:54

wszystkiego najlepszego ;].Pozdr

skejcikkk
skejcikkk (wymiatacz), 2006-07-26 10:21:27

Sto Lat Mało Jeszcze, Sto Lat Mało Jeszcze, Niech Nam Żyje Całe Dwieście!!! :*:*:*:*

siamak
siamak (wymiatacz), 2006-07-26 10:14:37

Sto Lat Sto lat niech żyje Pats ;* :* ;* ;* jak to sie mówi " trzymaj siei nie puszczaj " hehehe ;) Pozdro ;*

skejcikkk
skejcikkk (wymiatacz), 2006-07-26 09:27:44

Wszystkiego Najlepszego!!!!!!!!! ;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*

tekst dodany: 2006-07-26 09:42:52
Szkoda Ze nie mozemy tego opic Razem :)) Pzdr... :**

PunkGirl
PunkGirl (zaawansowany), 2006-07-25 23:51:45

A dziękuje xD nawzajem :*:*:*:*:*

skejcikkk
skejcikkk (wymiatacz), 2006-07-25 23:38:01

:))))))))) I dla Ciebie :************* A Dzaga sie nie wkurzy ? :> hihihihihihihihih

ddjd
ddjd (uzalezniony), 2006-07-25 23:12:25

wiem ze SOAD jest extra :P \m/

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-07-25 21:57:59

pats pats moja kochana pats:*:*:*:*:* dobrze ze o mnie nie zpaomnialas:*:*:*:*

tekst dodany: 2006-07-25 22:15:18
hihih:):):):*:*:*:*:*:*:*:*:*

Dopalacz
Dopalacz (wymiatacz), 2006-07-25 17:23:48

nom jakos daja rade, jak zawsze w moim miescie jestem ;p ;-/ ale git bike modeon i hasa hasa

RamPaa
RamPaa (wymiatacz), 2006-07-25 12:59:16

Oh yeah! Kraków rlz!!! Pozdro :)

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-07-25 12:17:07

kochanie kochanie wrocilam na pare dni....:):):):) kocham ciem:*

Matsk8
Matsk8 (wymiatacz), 2006-07-25 12:03:30

Wakacje jak wakacje czyli SkAtE oR dIE

eliozaur
eliozaur (zaawansowany), 2006-07-25 10:57:52

Na wakacjach było spoX no i leci czasek spoX, a u ciebie ?? Pozderko !!! :* :*

rozkowski
rozkowski (zaawansowany), 2006-07-25 10:55:07

Dzięki :):* Wszystkie akcje fachowe kojarzą się z Krakowem :) Pozdro &Miłego dnia :):*

9michal2
9michal2 (zaawansowany), 2006-07-25 10:44:42

moJe WakAcJE B DobRze miJAjA .............a twoJE??.............POzDRo

siamak
siamak (wymiatacz), 2006-07-25 10:23:37

bałdzo dobrzeee !! ;* :* opowiadaj jak u Ciebie bejbe :)

Guliwer
Guliwer (weteran), 2006-07-24 21:54:00

no to pozytywnie:) hehehe w sumie sa wakacje wiec musi bycdobrze:) pozdrawiam:*

tekst dodany: 2006-07-24 23:18:39
hehehe szkoła to ZŁO!!! sa o wiele przyjemniejsze rzeczy niz szkoła...:)

skejcikkk
skejcikkk (wymiatacz), 2006-07-24 21:44:07

:)))) Chętnie :):):):):):):)

Woru
Woru (wymiatacz), 2006-07-24 20:42:20

;] super :* PoZdRuFkA:*

vr0na
vr0na (wymiatacz), 2006-07-24 20:37:56

ej moglas dac jakies swoje foto lepszej jakosci, wkoncu to Twoj av:P :*

skejcikkk
skejcikkk (wymiatacz), 2006-07-24 20:13:05

A no git w Sobote do Anglii lece ; p A tak ogolnie wypas.... ; D

maroone
maroone (wymiatacz), 2006-07-24 12:27:38

Pats ja tez tęsknie :( :*** i całuje mocno :*** od 30 jestem znowu na wczasachwiec papapapapapa :********:****:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

siamak
siamak (wymiatacz), 2006-07-24 12:15:23

pozdrawiam ze słonecznego podlasia :) cmokasy na wczasy ;*

skejcikkk
skejcikkk (wymiatacz), 2006-07-24 10:47:40

Nie ma za co? A tak btw. Jak wakacje? : D

Guliwer
Guliwer (weteran), 2006-07-24 10:13:22

a dobrze:) a co u ciebie:) pozdrawiam

maroone
maroone (wymiatacz), 2006-07-21 15:02:01

hej hej Pats kochana :* kurde nadal mam bana eh :( niedługo znowu wyjerzdzam...Trzymaj sie gorąco :*****

tRuSzKa
tRuSzKa (wymiatacz), 2006-07-15 15:45:07

Hi pats :) dawno mnie nie było....ale co tam u ciebie słychać ???

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-06-27 22:35:02

bozeee nieee kochana Pats:(:(:(:******** nawet nie zdazylam pozegnacCie:(:(*:*:*:*:*:*

tekst dodany: 2006-06-30 10:17:43
baw sie dobrze tam sloneczko moje:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:* bd tesknilabardzo:*:*:*

Pats
Pats (wymiatacz), 2006-06-27 20:41:36

teraz mnie nie bedzie,bo wyjezdzam na cały miesiać...pozdrawiam wszystkichserdecznie..kocham was..a najbardziej moją Dzagusie i maroone..i mojego męża iwszystkich innych;*

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-06-16 21:35:13

Pats kochana bylas i nic sie nie odezwalas:(:(:( aszz tyy nie dobra:*:*

tekst dodany: 2006-06-18 10:48:16
Pats Pats Pats Pats....kochanie me:*:*:*:*

tekst dodany: 2006-06-19 19:50:55
kocham moja Pats:*:*:*:* szybciutenko wracaj bo juz tesknie:*:*

tekst dodany: 2006-06-26 10:46:34
Moje kochanie jest:*:*:*:*:*:*:*

tRuSzKa
tRuSzKa (wymiatacz), 2006-06-16 18:42:35

fuck.....to do bani :)

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-06-16 10:21:54

uhhhuuu ja tyz miech jezdze:P moje kochanie tyz sie ciesze ze wreszcie mozemysobie pogadac;] ale wczoraj co tak ucieklas:*:*:* busskaa sloneczko:*

tRuSzKa
tRuSzKa (wymiatacz), 2006-06-15 21:41:31

uuu...to poraszka,a my$lałam,że umówim się na decku..a tu lipsko,ale mamnadzieje,że wszystko będzie dobrze

tekst dodany: 2006-06-15 22:59:08
bosh ro ciesz się,ze wogóle możesz jeźiźić,ja nie wyobrażam sobie życiabez deski(choć nie jeżdże długo,aż miesiąć)"

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-06-15 18:42:36

NIE MAM BANA KOCHANIE MOJE:*:*:*:*:*:*:*:*:*:******************

tRuSzKa
tRuSzKa (wymiatacz), 2006-06-14 21:25:31

Hey Pats...co tam u Ciebie ...???

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-06-12 10:32:17

ajj Pats:*:** 14 czerwca juz nie bede miala bana:P wiec sobie pogadamychyba...bussskaa sloneczko:*:*

tekst dodany: 2006-06-12 22:50:52
ja Ciebie tyz kocham Pats :*:*:* i nie ruszac mi Pats bo zabije:*:*:*:*

maroone
maroone (wymiatacz), 2006-06-07 22:39:59

eh ten... przez niego mam bana a odstalem za to co napisalem po tym jak cigrozil i plum patrze a tu juz nic nie moglem zrobic :/

tekst dodany: 2006-06-10 20:27:51
Pats nie obwiniaj sie bo nie ma powodu :* NIEDŁUGO NADEJDE :*

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-06-07 21:51:50

nie wiem na ile wlasnie pruboje sie dowiedziec:/:/ powiedziala bym cos ale nietu bo jeszcze mi to zbanuja:/

tekst dodany: 2006-06-07 22:03:45
Moja Pats Kochana:*:*:*:(:(:( ajjj:(:(

maroone
maroone (wymiatacz), 2006-06-07 21:39:04

Nie ma dzagi :(

tekst dodany: 2006-06-07 21:43:15
No nie oberwałem... mam BANA :(

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-06-07 16:09:52

wy chyba ludziki nie rozumiecie PATS JEST MAINE:*:):):) moja moja moja i juzkoniec:P:) buSsska:*****

tekst dodany: 2006-06-07 21:20:32
Pats mam bana:(:(:(:( ratuj mnie:(:(:(

tekst dodany: 2006-06-07 21:25:31
Nawet moja Pats sie nie przejela:(:(:(:(

azjan
azjan (wymiatacz), 2006-06-06 23:06:04

hoł hoł hoł - pozdro pozdro pozdro...

maroone
maroone (wymiatacz), 2006-06-06 22:35:12

kocham Cie Pats... PtQ :*

XDBuGGy
XDBuGGy (wymiatacz), 2006-06-06 22:09:25

Ja Ciebie tez KOCHAM!

maroone
maroone (wymiatacz), 2006-06-06 22:09:23

Pats PtQ PtQ robi konik :P

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-06-06 21:55:07

bozeee ja musze byc pierwsza Moja Pats idzcie juzz sobie:P:P

maroone
maroone (wymiatacz), 2006-06-06 21:32:44

dlaczego to oczko nie mruga ?? :P

tekst dodany: 2006-06-06 21:54:22
a to oczko powinno robic PTQ PYQ w tedy by bylo ladne... i tak jest ladnesasasasa

rozkowski
rozkowski (zaawansowany), 2006-06-06 21:20:43

Hehe również się trzymaj ;D elo!

szczudlo
szczudlo (wymiatacz), 2006-06-06 14:24:47

daj mi numer gg:):) wyślij mi na pm albo zagadaj do mnie

maroone
maroone (wymiatacz), 2006-06-05 22:19:55

eh Klik??? sasasasasa...

Diber
Diber (uzalezniony), 2006-06-05 21:48:38

pozdro od Ziąa !

rozkowski
rozkowski (zaawansowany), 2006-06-05 21:46:03

Elo elo pięć dwa zero ! pozdro 600 ;D

Rojek
Rojek (wymiatacz), 2006-06-03 15:42:19

Pozdro Wielkie!

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-05-29 18:14:59

Moja Pats Moja:P:P:) nu nu nu bo dostaniecie od jagodki kopa w kolano i bedziebolalo sasasa:P;]

tekst dodany: 2006-05-31 19:25:34
kurde pats kochaie bylas a ja troche po tobie wpadlammm a to pechh noo:):) noniech Ciebie tyz tu zaden nie tknie po prawy sierpowy czy jak to tam sie zwie ipo nim:P:P :*:*:*

tekst dodany: 2006-06-01 19:52:40
Pats pats Pats:*:*

tekst dodany: 2006-06-02 22:07:35
Patss smutno mi:(:( jej.... pozdrkooo kochana:*:*

brodi
brodi (uzalezniony), 2006-05-28 16:29:32

ktoz to zrobil Ci avatar ?

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-05-28 15:10:33

Moja pats:*:*:) pozderooo:P

motyliszo
motyliszo (zaawansowany), 2006-05-28 13:57:57

Gangsta real whassup yo ? ;)

eliozaur
eliozaur (zaawansowany), 2006-05-28 12:41:41

nie ma za co pozdro

patelnia88
patelnia88 (wymiatacz), 2006-05-28 11:27:44

pozdroo no i fajny avantar masz:)

kubus95
kubus95 (wymiatacz), 2006-05-26 17:01:36

dla ciebie tez pozdro 600!!

Mesiahh
Mesiahh (zaawansowany), 2006-05-24 19:57:30

no no no .. pozdrowienia ; ] . .

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-05-22 14:57:35

nie podrywac mojej Pats:P:P ja i ja rozczochrany leb;]:*

tekst dodany: 2006-05-23 18:25:23
nic nie zakonczysz Woru ja tu mam przewage buehehe:P:P Pats jest moja:P:P nie nonie koniec nasz:P:P

brodi
brodi (uzalezniony), 2006-05-21 19:11:02

i jak tam avatar zrobiony przezemnie Ci sie podoba ? :>

jaaa
jaaa (wymiatacz), 2006-05-21 13:14:06

a jak ^^ czyzbys miala jakies konto na vampire? ;>

MiRoNkA
MiRoNkA (weteran), 2006-05-20 23:09:03

O qtwa ;D ale avatarzysko ;D łOł ;D

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-05-20 23:00:24

ne to nie koniec nasz....heheeh BusSska Pats:*:*

jaaa
jaaa (wymiatacz), 2006-05-19 21:01:42

ja widze cały czas stary :P

tekst dodany: 2006-05-20 22:54:29
dzięki ^^ w simie mi tez się podoba ..:P twoje też łądne ^^

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-05-15 11:55:19

siubi duBi Pats:]:):* busska:*

tekst dodany: 2006-05-16 21:18:10
siasss a jak :]:] buSska Pats:*:*

tekst dodany: 2006-05-18 17:40:36
Pats Pats:*:* pozderkooO bussSka:*

tekst dodany: 2006-05-19 17:46:04
ahhh Pats SloNce...to nie mozliwe:P:P pewnie to tylko t\mala pomylka:P:] a jaktam ollie??;] Busska:*

kocel666
kocel666 (R.G.), 2006-05-14 21:44:32

pozdrawiam;];]:*

jaaa
jaaa (wymiatacz), 2006-05-11 07:12:39

yeah, zgadza sie. ;]

wultanskaj
wultanskaj (uzalezniony), 2006-05-10 21:26:21

ej... ale ja się dopiero rozkręcam! :(

jaaa
jaaa (wymiatacz), 2006-05-07 17:57:26

tez mialam kiedys ten avatar... tzn to oko na Twoim avatarze;];] pozdrawiaim ;]

DeeDee
DeeDee (uzalezniony), 2006-05-06 15:04:45

Błąkają się po świecie niespokojne dusze mijamy się codziennie nie słysząc nawettrzepotu białych skrzydeł... Dee...TRACH !!!

Guliwer
Guliwer (weteran), 2006-05-06 15:04:41

obydwoje zostaniemy wspaniałymi deskorolkarzami:p

Diber
Diber (uzalezniony), 2006-05-04 21:54:40

pozdrowienia ze słonecznego Rybnika

Skaterek15
Skaterek15 (zaawansowany), 2006-05-04 14:25:09

. . . : : : W p ! S : :: . . .

kasienkaaa
kasienkaaa (zaawansowany), 2006-05-04 09:31:11

jak sobie szukałam avarta to myślałam że sie zabije! :( nigdzie nic ciekawego :(więc zostało to co zawsze ;) - jak to oczko gdzieś zobaczysz to to będe ja hehe;)

soulfly
soulfly (bułkuś), 2006-05-03 18:05:31

;D pozdrawaiam!

kasienkaaa
kasienkaaa (zaawansowany), 2006-05-03 15:11:30

heheh Pozdrófffki ;) hehe CMOK! ;)

Woru
Woru (wymiatacz), 2006-05-03 13:00:46

poZderko dla nowicjuszki :*

Cheese
Cheese (wymiatacz), 2006-05-02 21:11:29

dzieki za pomoc;*

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 39
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies