zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

Pawelsk8bp

• status: wymiatacz
• miasto: Biała podlaska
• na portalu od: 6103 dni
• ostatnio widziany: 2184 dni temu

-

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

PreMierGoo
PreMierGoo (wymiatacz), 2007-03-03 21:45:28

mmm chyba widzialem na jednym ze zdjęć buty Cormax....?

jesli dobrze zauwazylem, to mozesz mi napisać jakie są? dlugo trzymaly? jak sie jezdzilo?? odp.


mAkE pEaCe NoT wAr ;]

tekst dodany: 2007-03-26 13:28:01
dziex
pzDr =')

daftgirl
daftgirl (zaawansowany), 2006-08-12 00:17:32

fajne fotki;) choc nie znam się na skateboardingu;) szkoda, że przestałesjeździć... czemu tak?

Tritron
Tritron (wymiatacz), 2006-07-19 17:05:51

czy mi sie zdaje czy gdzieś cie widziałem??

tekst dodany: 2006-07-20 12:42:41
Ale mam problem że mi sie cyfrówka zepsula...

Hubaa
Hubaa (zaawansowany), 2006-07-09 11:58:39

WIPS pozdro 4 all

rabit-ZK
rabit-ZK (wymiatacz), 2005-08-01 11:59:56

W P I ODPISZ

Demore
Demore (wymiatacz), 2005-07-02 09:11:54

dzięki za ocene i odwiedziam również

malgoska
malgoska (wymiatacz), 2005-06-20 20:33:52

no dzieki za 10,nie musiales mogłes dac 1 nie obraziłabym sie:) pozdrawiam

THEGAMe
THEGAMe (wymiatacz), 2005-05-22 13:06:32

Trzymaj autograf

BARSZCZUSKATER
BARSZCZUSKATER (zaawansowany), 2005-02-24 18:22:05

barszczu jest z okolic krakowa, ale sie przeprowadza do krakowa...

wRiTer_Ka
wRiTer_Ka (fanka kisielu), 2005-02-04 09:34:10

niach niach .;D :)

zioms
zioms (wymiatacz), 2005-01-24 12:56:31

wpsi i zapraszam do mnie

Lukas4821
Lukas4821 (zaawansowany), 2005-01-22 21:13:18

THX ZA T \ / \ / () / \ / \ / P | () P()Z|)R()

crazy
crazy (wymiatacz), 2005-01-21 21:10:46

zostawiam po sobie slad:P

artosaari
artosaari (wymiatacz), 2005-01-21 15:11:40

ظـأتشإر&am
p;#1610;۳۱مقه۶&#
1711;گە٩ىق

Pawelsk8bp
Pawelsk8bp (wymiatacz), 2005-01-20 22:48:22

oj wez paprykarz nie chce mi sie klocic bo to nie jakis czat

tekst dodany: 2005-01-21 13:04:45
nic a co by miao byc ... heh

paprykarz
paprykarz (wymiatacz), 2005-01-20 15:14:58

NIE BAWIE SIE WE FREESTYLE LESZCZU

Pawelsk8bp
Pawelsk8bp (wymiatacz), 2005-01-20 14:10:44

hehe dobre... thx

tekst dodany: 2005-01-20 14:15:10
paprykarz to jest ciotmen bo nawet nie ma jednego zdjecia ... hehe pokaz jak
jezdzisz.. pewnie na primo nie umiesz wejsc o ile wiesz co to znaczy... cioto

MaNgA_Yo_RaPsA
MaNgA_Yo_RaPsA (zaawansowany), 2005-01-15 20:44:36

po pierwsze jestem ona heheh

cerm
cerm (uzalezniony), 2005-01-15 16:17:52

Pozdrawiam , i zapraszam do siebie na galerię ( komentarze, oceny , krytyka itp.
)

malgoska
malgoska (wymiatacz), 2005-01-07 22:12:35

aha spoko (ja z b. podlaskiego)

Pawelsk8bp
Pawelsk8bp (wymiatacz), 2005-01-03 13:49:08

kamil juz beda niedlugo nowe zdjecia !!!!! i zobaczysz bo te są stare

karolaaa
karolaaa (uzalezniony), 2005-01-01 23:26:03

ahaa... i zaponmnialam ;) jestem z Zielonej Góry.

skater001
skater001 (wymiatacz), 2004-12-26 18:03:43

bez przesady niebede tego ocenial bo szkoda moich glosow

wiktorfobo
wiktorfobo (wymiatacz), 2004-11-08 17:38:14

fuck you ziom

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 255
• ©2004-2021 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies