Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

PrzemoKrk

• status: zaawansowany
• miasto: Kraków
• gg: 7379931
• na portalu od: 4915 dni
• ostatnio widziany: 3764 dni temu

BBall
znajomi
znajomi (16)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

Patbmx
Patbmx (wymiatacz), 2007-12-27 00:38:35

600 DNII!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

2Massey
2Massey (uzalezniony), 2006-10-04 19:11:50

Jesteś obrzydliwy na lekcjach iks de iks de iks de xD xD xD

MrMaro
MrMaro (uzalezniony), 2006-09-21 15:35:34

siema i pozdro~! PS fajny avatar!

2Massey
2Massey (uzalezniony), 2006-09-04 21:48:24

Haha, kolego z ławki! hahha ;D

nstxxx
nstxxx (zaawansowany), 2006-08-26 09:44:25

ej kochanie no napraw ten internet bo usycham z tesknoty :'( love forever!wanna crew! ;*;*kcbbb;*;*

tekst dodany: 2006-08-26 11:59:16
to co wy jeszzce w domu a podobno juz na decka?:( phi :(

tekst dodany: 2006-08-30 08:23:04
ej no! ja tez chce z wami do klasy! :c

tekst dodany: 2006-09-01 21:38:49
ja ciebie tez bardzobardzo ;*;*;* <3

tekst dodany: 2006-09-04 08:40:29
pamietam :* i dzieki za to ;*;*;*

tRuSzKa
tRuSzKa (wymiatacz), 2006-08-21 16:15:50

heh...czyżby to przmecz...czyli rozowe sznurówki ze szpanerską agrawą...????

jeziorkrk
jeziorkrk (zaawansowany), 2006-08-20 01:26:12

elo ;00 wanna ziom! ciekawe jak tam jego najnowszy sprzeeet :P ucz sie tegoheela zebym mial motywacje XD

nstxxx
nstxxx (zaawansowany), 2006-08-14 10:04:04

a ja nie wiedziałam! :) ale jaja :P

daftgirl
daftgirl (zaawansowany), 2006-08-13 13:51:24

hehe dzięki;) wpiiss dla Ciebie również :):)

MrRocket
MrRocket (wymiatacz), 2006-08-09 22:04:23

spoko ziom jestes. Ja: 13 lat deska 3 miechy from Kraków miasto kozaków:P:P:P pozdro

tekst dodany: 2006-08-11 14:23:00
pod blokiembo zaczynam.jeszcze sdie mussze duzo nauczyc

fifi828
fifi828 (wymiatacz), 2006-08-07 17:12:23

pozdro od przemka ja terz przemek

nstxxx
nstxxx (zaawansowany), 2006-08-01 08:43:03

jak tam wakacje mijaja? :)

tRuSzKa
tRuSzKa (wymiatacz), 2006-07-20 00:00:12

heh widze,ze kolejna osoba z krk :)

sk8er_boy
sk8er_boy (wymiatacz), 2006-07-14 14:36:21

skate for fun :P

crooofca
crooofca (wymiatacz), 2006-07-12 11:46:17

pozdro także from KrK ;) buźka & bless

Saciek
Saciek (zaawansowany), 2006-07-11 23:33:52

Pozdro dla Ciebie:)

maska8
maska8 (wymiatacz), 2006-07-11 23:14:08

dzieki pozdro

maciekt06
maciekt06 (wymiatacz), 2006-07-10 22:55:19

Pozdrooo ;] SkateOrDie & Skate4Life

Woru
Woru (wymiatacz), 2006-07-07 10:25:26

elo ej czy ty jeźdźisz pod slowackim?

owieczka
owieczka (zaawansowany), 2006-07-05 22:18:58

ema!... ja jestem z okolic krk.. hehe.. :P może kiedyś bede miała przyjemność ztobą pośmigać ;) 3maj sie myrdku ;] buźka :*

DeeDee
DeeDee (uzalezniony), 2006-06-27 12:36:42

no to zonk...nie jestem z Krakowa ale teraz w wakacje pewnie tam pojade to mozecie po decku poznam xP

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 69
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies