Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

PunkRock99

• status: wymiatacz
• email: SNFU@poczta.fm
• miasto: London - Camden Town
• na portalu od: 5198 dni
• ostatnio widziany: 2338 dni temu

Dont know what I want but I know how to get it I wanna destroy the passer because I wanna be anarchy !!!!!!!! No dogs body....... I wanna be an anarchist oh what a name... GET PISSED DESTROY!!!!!!!!
znajomi
znajomi (12)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

cAdi
cAdi (uzalezniony), 2010-04-06 12:20:16

ta punk czy pozer?...

bula1111
bula1111 (born to kill), 2009-10-04 11:50:51

ano żyje jakoś
nic sie nie zmieniłem ? zależy w jakim sensie :U

tekst dodany: 2009-10-09 18:53:49
A u Ciebie jak ? co teraz robisz ?
Już dawno nie w piekarni, mam już za sobą wojsko i prace w drogówce, a teraz bezrobotny ^^

tekst dodany: 2009-11-17 12:07:36
No co, w drogówce było spoko, łatałem dziury na drogach :D
Troche poważnie to zabrzmiało...więc też sie nic nie zmieniłaś skoro sie opie.rdalasz ^^
Byłem teraz kilka dni w Londynie, i musze prace znaleźć tutaj na jakiś czas żeby uzbierać na wyjazd tam na stałe :U

tekst dodany: 2009-12-23 14:09:36
Nie no jak tam byłem to mi sie podobało nawet, mimo tego że mieszkałem na pakistańskiej dzielnicy i wszyscy wyglądali jak terroryści :U w sumie inni ludzie mnie tam nie interesują, z takimi typowymi angolami nie miałem za bardzo styczności, a nasi to wiadomo gdzie nie pojadą tam cwaniaczą.


tekst dodany: 2009-12-23 14:15:03
Ale tak czy inaczej Londyn to miejsce do robienia ulicznych zdjęć :D
To sie zobaczy czy będe we Wro ^^
Mów lepiej co tam u Ciebie, tylko ze szczegółami :D

AvSK8
AvSK8 (wymiatacz), 2009-10-03 18:15:39

Wpis ;D..
sk8 or die.! -,-

bula1111
bula1111 (born to kill), 2009-09-17 21:10:30

co tam ? :U

PunkRock99
PunkRock99 (wymiatacz), 2009-01-10 15:01:42

może mi ktoś powiedzieć czemu do k**wy nędzy dodajecie mnie do znajomych???? przecież ja was nawet nie znam!!!!!! O_o

Muzykoholik
Muzykoholik (zaawansowany), 2009-01-01 19:06:50

Bo punk's not dead, bo punk's not dead - rzuć jakieś drobne na wino.

bula1111
bula1111 (born to kill), 2008-12-13 23:44:03

łeleleleleee :U

Muzykoholik
Muzykoholik (zaawansowany), 2008-08-29 23:25:34

Nie masz siły o poranku?
Pocieszeni a szukaj w Punku. ; p

kacper1500
kacper1500 (zaawansowany), 2008-04-28 19:40:22

hehe skatepunk girl PUNX NOT DEAD!!!!!!!!!!! (A)

Tomassss
Tomassss (wymiatacz), 2007-08-23 11:23:15

Pozdro sk8er girl!!Szacuneczek

FastFinger
FastFinger (wymiatacz), 2007-07-31 19:04:14

Sid Vicious Not Dead

sabina1404
sabina1404 (zaawansowany), 2007-06-23 21:45:38

punx not dead! xD

Lirin
Lirin (zaawansowany), 2007-06-09 15:22:39

pozdro dla laski ktora smiga na desce a zarazem punkowa
PUNKS NOT DEAD
SKATE OR DIE

enjoi123
enjoi123 (uzalezniony), 2007-05-23 14:27:20

skateboard not dead. hippies and punks unite and win :P

ray0
ray0 (zaawansowany), 2007-05-23 13:17:47

punki rządzą !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!
pozdro

suchy12
suchy12 (uzalezniony), 2007-05-14 20:43:59

punk's not dead

SkindzieL
SkindzieL (wymiatacz), 2007-05-13 14:42:10

Pozdrawiam
Punk forever \,,/

twardysk8
twardysk8 (wymiatacz), 2007-04-29 21:49:49

punk don't dead

Kleo13
Kleo13 (wymiatacz), 2007-04-27 13:14:01

punk rock wymiata

shortys666
shortys666 (wymiatacz), 2007-03-18 20:40:49

kiedy idziemy na teknoł do remizy???

Gutas91
Gutas91 (uzalezniony), 2007-03-12 18:03:27

sex pistols ;)

pank2
pank2 (wymiatacz), 2007-02-26 15:07:37

a czemu tak sadzisz ??

Matek91
Matek91 (uzalezniony), 2007-02-24 14:38:28

Co tam u Ciebie? ; )

Matek91
Matek91 (uzalezniony), 2007-02-15 09:47:22

Punx not dead! zapraszam do mnie

tekst dodany: 2007-02-17 13:00:23
Już biegne xD

brodi
brodi (uzalezniony), 2006-11-30 23:04:06

bula jak chcesz mozna sie zgadac na jakies winko ale to zalezy od innych moichpobratymców

tekst dodany: 2006-11-30 23:04:41
fuckd... zle miejsce xD

bula1111
bula1111 (born to kill), 2006-11-26 19:28:47

i znowu jestem w szczecinie na miesiąc...od dzisiaj :/

dg
dg (zaawansowany), 2006-11-25 11:29:14

propoapropo ballroom blitz to nie jest piosenka misfits...

7Revol7
7Revol7 (wymiatacz), 2006-11-20 16:21:22

Jesteś anarchistką czy tylko słuchasz punka?

sawir
sawir (wymiatacz), 2006-10-26 18:36:59

jak bedziesz miała to we zapodaj mi jakiego dziewczecego gifa ok??

napomniq
napomniq (wymiatacz), 2006-10-18 12:58:08

Is this the m.p.l.a Or is this the u.d.a Or is this the i.r.a I thought itwas the u.k or just Another country Another council tenancy to chybanajlepszy fragment z anarchy in uk

bula1111
bula1111 (born to kill), 2006-10-17 20:13:20

no troche dalej teraz jest :P

darekvans
darekvans (zaawansowany), 2006-08-31 18:22:25

-== Punk Rock ==-

PannaKasia
PannaKasia (zaawansowany), 2006-08-31 16:31:17

chętnie nakopię - bardzo chętnie. : ]

soulfly
soulfly (bułkuś), 2006-08-31 14:18:50

iii tam XD bylem na destruction tour z friendsami ;D w zakopanem ..... czystysex ^^

bula1111
bula1111 (born to kill), 2006-08-31 12:59:06

Madziuś :* no jakże mógł bym o Tobie zapomieć...nu nu nu spodziewaj sie dziśniespodziewanego :P

brodi
brodi (uzalezniony), 2006-08-27 23:55:54

zapodaj gg to sie wymienimy pogladami

PannaKasia
PannaKasia (zaawansowany), 2006-08-27 14:02:16

ska-p wymiata elo ! ; D

tekst dodany: 2006-08-27 20:17:02
koleżanka ma rację. szkoda. u nas jedna 'pani' powiedziała, ze ska-p to(cytuję) "disco polo". smutne...

dcmen14
dcmen14 (wymiatacz), 2006-08-23 16:46:56

PozdRO zią! Punk-Rock RoX! :) 3maj się:) PIs \../_(^^)

brodi
brodi (uzalezniony), 2006-08-22 20:56:29

nie tylko wlochaty. lubie tez ksu, blade loki, guernica y luno i takie tamwesole punki

tekst dodany: 2006-08-22 21:38:03
nie bylem na koncercie w jarocinie ale w szczecinie byl i obecnosc zaliczona :)

Banan69
Banan69 (zaawansowany), 2006-08-14 23:50:03

racja .. ale przewaznie jest tak bo zobaczyli kilka przypadkow i sobie takistereotyp wyrobili.PEACE

tekst dodany: 2006-08-15 20:42:30
ja na pewno nie przekreslilem dziewczyn na deskach . bo wlasnie ucze jednadziewczyne ktora nie miala kompletnie z tym stycznosci i widze ze nie robi tego"dla kogos" tylko dla siebie <>P<>E<>A<>C<>E<>

larrysk8
larrysk8 (uzalezniony), 2006-08-13 19:25:34

PUNX NOT DEAD skategirl4life

soulfly
soulfly (bułkuś), 2006-08-09 14:53:14

i nie popijaj mlekiem xD

PreMierGoo
PreMierGoo (wymiatacz), 2006-08-07 17:53:29

Pozdro 4you sk8girl

brodi
brodi (uzalezniony), 2006-08-07 13:28:11

wlochaty to moja ulubiona kapela ;)

offspring3
offspring3 (weteran), 2006-08-03 00:50:01

dawfvgawrf punk bicz!

tekst dodany: 2006-08-03 16:24:28
ee no chyba nie xD pank rządzi, oi!

7Revol7
7Revol7 (wymiatacz), 2006-08-02 21:00:42

WPECE!!!! Punk's not dead!!!

saintjimmy
saintjimmy (zaawansowany), 2006-07-24 00:45:20

punx not dead pozdro

wultanskaj
wultanskaj (uzalezniony), 2006-06-27 20:12:36

A po co ci ta marihuana?

danlancher
danlancher (weteran), 2006-06-27 14:00:50

elo, yo tambien quiero canabis (: pozdr!

soulfly
soulfly (bułkuś), 2006-06-27 13:17:34

wyobra sobie ze mam plytke SKa-p jeee XD

wRiTer_Ka
wRiTer_Ka (fanka kisielu), 2006-06-17 10:48:39

Nie ma miejsca we wspólnej dwojga serc przestrzeni Dla barier,przeszkód.Miłośćto nie miłość, jeśli, Zmienny świat naśladując, sama sięodmieni Lubzgodzisięnie istnieć, gdy ktoś ją przekreśli. O, nie:to znak,wzniesionywiecznie nadbałwany, Bez drżenia w twarz patrzący sztormomicyklonom. Gwiazda zbłąkanychłodzi, nieoszacowanej Wartośći, choćby pułapjejzmierzy astronom. Miłość tonie igraszka Czasu: niech kwitnące Różewdziękówpodcina sierpem zdrajcablady- Miłośći nie odmienią chwile, dni,miesiące: Onatrwa- i trwać będzie posam skraj zagłady. Jeśli się mylę,wszytsko inneteż mnie łudzi: Że piszę to;że kochał choć raz któryś z ludzi.

RamPaa
RamPaa (wymiatacz), 2006-06-16 20:41:02

ONLY PUNK ROCK!!! Pozdro ;]

eren1989
eren1989 (wymiatacz), 2006-06-14 11:02:29

sama jesteś p****ą ;] dżast fak of . nie wiem czy jadę bo bla bla bla ;]]]zabardzo nie mam jak się dostać i z hajsem też cienko. sie zobaczy ;P

soulfly
soulfly (bułkuś), 2006-06-11 22:20:25

...dochodza mnie sluchy ze mam kocie ruchy^^

shortys666
shortys666 (wymiatacz), 2006-06-11 22:10:28

TY... gdzie ty sie podziewasz???? chodź mi pobluzgać na gg....

younha
younha (zaawansowany), 2006-06-11 21:25:17

leave my szczotka alone!!!

bula1111
bula1111 (born to kill), 2006-06-07 04:00:00

szalejesz....:P

shortys666
shortys666 (wymiatacz), 2006-06-02 15:14:45

żeby tylko tym zgniłym jajem........... technnomanko.......ehehehehehhhehheheh:P

aga1479
aga1479 (zaawansowany), 2006-06-01 18:26:59

wszystkiego naj z okazji dnia dziecka

owieczka
owieczka (zaawansowany), 2006-05-25 14:53:35

.. mój jest ten kawałek podłogi... pozdro *<):o)

jaaa
jaaa (wymiatacz), 2006-05-24 21:58:14

no baaa ^^ pozdrawiam ;]

shortys666
shortys666 (wymiatacz), 2006-05-24 19:11:10

tja widać, jasneee...... a ja jestem dres

tekst dodany: 2006-05-24 19:11:45
tuc tuc tuc upa upa..

jaaa
jaaa (wymiatacz), 2006-05-24 16:42:19

yeaaah ^^ cos wspanaialego ;]

kusia
kusia (wymiatacz), 2006-05-23 18:02:48

Ano dokładnie. 900dni.

shortys666
shortys666 (wymiatacz), 2006-05-23 16:50:09

technoparty???

TeX
TeX (wymiatacz), 2006-05-22 21:25:01

Yeah Punk Rock !! Pozdro dodaje do znajomych :)

kusia
kusia (wymiatacz), 2006-05-22 21:17:28

K*wa ja ci dam 'zwolenniczkę'. :]

jaaa
jaaa (wymiatacz), 2006-05-22 19:34:36

yeaaah! punk i roch! ;] ^^ pozdrawiam ;]

kusia
kusia (wymiatacz), 2006-05-21 16:45:24

Hej Punkrocker!

shortys666
shortys666 (wymiatacz), 2006-05-21 12:40:57

komandos....................poczuj sie jak na prawdziwym froncie.....

soulfly
soulfly (bułkuś), 2006-05-07 16:12:36

.. one joint 4 U and one joint 4 me - vavamuffina is a happy family, say^^ widze ze opisy sie zmieniają i zmieniają;)

tekst dodany: 2006-05-14 23:50:13
.. i wszystko było takie kolorowe i wesołe:)

ziomex07
ziomex07 (zaawansowany), 2006-05-07 00:26:01

yeea! :) pozdro!

shortys666
shortys666 (wymiatacz), 2006-05-06 22:45:15

fuck he system......!!!! pozdro:]

eren1989
eren1989 (wymiatacz), 2006-05-06 22:03:41

nie no, ja widze taki z punkami, szary taki o! xPPP

soulfly
soulfly (bułkuś), 2006-05-06 21:30:04

cytat i nie chcialem zmieniac:P

eren1989
eren1989 (wymiatacz), 2006-05-06 11:40:31

wow new avatar. jea right xP cya in tha skól xP

KRIS1993
KRIS1993 (wymiatacz), 2006-04-30 18:50:25

Zajrzyj do mnie! ziomek ;pp wpi$s$s

eren1989
eren1989 (wymiatacz), 2006-04-28 22:34:33

eee? my sie znamy? xP

tekst dodany: 2006-04-30 01:04:17
o w p**** jeża xP no weź... idź stąd xP kuRczę dzisiaj(tzn. wczoraj) sama sobiepalca skręciłam na treningu i BAAARDZO boli i kupa ci w oko ;]]]]

bula1111
bula1111 (born to kill), 2006-04-26 21:17:52

"Będę całował Twoje palce Będę dotykał Twoje nagie ciało......" :*

Guliwer
Guliwer (weteran), 2006-04-24 15:08:11

<== ten człowiek zbawii swiat!! hehhee pozdrawiam

bula1111
bula1111 (born to kill), 2006-04-23 21:47:12

przytul mnie :(

szczotka
szczotka (wymiatacz), 2006-04-22 22:25:35

<---------- 100% seksu.

tekst dodany: 2006-04-22 22:44:25
ja tez mam orgazm jak na siebie patrz. patrze w lustro i zaraz jest calemokre xD

Kopez
Kopez (uzalezniony), 2006-04-22 16:31:30

sie nieodzywam :p bo zadko jestem..

karolaaa
karolaaa (uzalezniony), 2006-04-21 21:55:52

No super film, kilka razy ogladalam i za kazdym razem zachwycona ^^

BaRRy
BaRRy (wymiatacz), 2006-04-21 08:44:44

już myślałem , że znowu napiszesz , że jestem piczą ;]

punkt
punkt (zaawansowany), 2006-04-20 23:52:07

za**** film;D PeacE!!!

BaRRy
BaRRy (wymiatacz), 2006-04-20 23:45:24

przeca wim , za kogo Ty mnie masz ... za niesexa jakiegoś? :3

boczuleq
boczuleq (wymiatacz), 2006-04-20 22:11:24

the analogs - twoje kłamstwa (płyta kroniki policyjne) dobry zespół pozdro ;P

bula1111
bula1111 (born to kill), 2006-04-11 20:16:56

może byś mi Kotku powiedziała łaskawie, czemu się do mnie nie odzywasz? ...iwybacz że nie włączam gg, ale zaraz ide do roboty, i w ogóle to *****jestem......... dobranoc Kochanie :*:*:*:*:*....i odezwij się w końcu

tekst dodany: 2006-04-16 10:00:07
eeh...wesołych świąt Kotku :*

Salabanzi
Salabanzi (wymiatacz), 2006-04-10 16:48:50

fajny nick - jedwabistej muzy pozdro

bula1111
bula1111 (born to kill), 2006-04-06 16:24:42

ja jestem niewinny...to ona mi to wysłała pierwsza a Ty sie tak nie bulwersujKotku ;) :*.... :P

crookedmen
crookedmen (wymiatacz), 2006-04-01 14:20:42

Dobrze, że zgadzamy się ze sobą pod względem dziewczyny na desce...;)Wielkiepozdrowienia:)

bula1111
bula1111 (born to kill), 2006-03-27 20:16:28

mogłaś chociaż coś napisać przed wyjazdem już tak długo Cie nie ma :(

BaRRy
BaRRy (wymiatacz), 2006-03-14 20:30:36

:U ? a co niewolno ? :(

bula1111
bula1111 (born to kill), 2006-03-14 04:03:28

:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*....za to że jesteś :]

dexter93
dexter93 (weteran), 2006-03-08 20:32:31

Wszystkiego Najlepszego z okazji Dnia Kobiet, czyli to co na górze, hehe. Miłejjazdy na desce życzę =] Pozdrawiam :)

BaRRy
BaRRy (wymiatacz), 2006-03-08 13:42:46

wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet ;]

bula1111
bula1111 (born to kill), 2006-03-08 13:13:52

wszystkiego naj...kobieto Ty moja :*

SzoN
SzoN (zaawansowany), 2006-03-07 15:23:00

Pzdr dla Ciebie GreenPeace

patusia
patusia (zaawansowany), 2006-03-04 23:22:44

hehe pozdrowionka :):)

Angelina
Angelina (zaawansowany), 2006-03-04 11:46:05

.:: Skąd miałam wiedzieć że ty też masz taki avatarek ziom ??::.

dzbanek2
dzbanek2 (wymiatacz), 2006-02-19 15:43:02

popieram avadar

BaRRy
BaRRy (wymiatacz), 2006-02-18 12:55:33

wszystko sie zaczeło od szukania sexu ...

bula1111
bula1111 (born to kill), 2006-02-17 00:24:03

hyhy...mi też skasowali...i co z tego? olać to...

KRYCHAdwa
KRYCHAdwa (zaawansowany), 2006-02-14 22:04:46

sięmasz cwelu, dla ciebie też wsiego najlepsiejszego :*:*:* a najbardziej tofaceta fajnego (- a o to tak trudno w dzisiejszym świecie.. ;( )

Daro91
Daro91 (zaawansowany), 2006-02-14 11:28:14

masz racje punk tez jest extra

BaRRy
BaRRy (wymiatacz), 2006-02-12 00:55:16

prosze nie śpiewaj , pospiewaj coś Bule do snu żeby mógł łatwiej zasnąć ( hihi )

tekst dodany: 2006-02-12 00:59:23
ok ja ide spać jednak :P wygrałaś ;]

bula1111
bula1111 (born to kill), 2006-02-12 00:54:59

Czasami lepiej jest spać W cieniu ogrodu dzikich traw We śnie budować nowyświat Czasami lepiej spać ... NIECH CI SIĘ PRZYŚNIĄ DZIKIE DRZEWA NIECH CISIĘ PRZYŚNI KWIATÓW RÓJ NIECH CI SIĘ PRZYŚNI LEŚNY SKRZAT NIECH CI SIĘPRZYŚNIĘ JA ..... tylko zaśnij .....

Maypole
Maypole (zaawansowany), 2006-02-03 09:10:03

No pewnie ,że rządzi!! Gvie It All!!!!!!!!

repcak
repcak (zaawansowany), 2006-02-01 17:50:18

Punk rock zadzi

tekst dodany: 2006-02-02 15:24:24
To w takim razie sory

BaRRy
BaRRy (wymiatacz), 2006-02-01 00:07:43

pozdrawiam hehe ....

bula1111
bula1111 (born to kill), 2005-12-24 22:57:29

wesołych świąt Kochanie :*

tekst dodany: 2005-12-31 15:52:11
happy new yer! Kochanie :* wiesz czego Ci (nam) życze... :*:*:*:*:*

SzymaSFS
SzymaSFS (wymiatacz), 2005-12-19 21:37:34

PUNK ROCK 999 JOŁ

bula1111
bula1111 (born to kill), 2005-12-14 16:07:02

...hyhy ja też widze...

ddamaszk
ddamaszk (anarchista), 2005-12-05 15:04:41

pisz na gg zghadamy sie co z Londynem

szparka
szparka (zaawansowany), 2005-12-03 13:27:09

wino jest dobre, wino pic trzeba, kto pije wino ten idzie do nieba :P hehehe :)

jukas
jukas (zaawansowany), 2005-12-01 17:34:29

sorki zioom nie wiedziałem że masz takiego avatara spoko zmienie go i sorki

nasa95
nasa95 (wymiatacz), 2005-12-01 15:07:56

mojego kolegi siostra tam chyba mieszka (W maciejowej ) no to wpozo jak bedzieszjezdzil to sie gdzies wybierzemy na deche

KryzyS77
KryzyS77 (wymiatacz), 2005-11-29 16:50:40

Punks not Dead? Być może... ;D

bula1111
bula1111 (born to kill), 2005-11-29 14:18:43

przykro mi...ale wczoraj ***** mi sie net...ja postaram sie go dzisiaj zrobić,ale nie wiem czy sie uda...więc bądź cierpliwa kocham Cie

EmoLivin87
EmoLivin87 (zaawansowany), 2005-11-29 12:47:10

jakich bands słuchasz ? :P

wnw45
wnw45 (zaawansowany), 2005-11-25 10:00:22

o i stało się! Na tronie III Rzeczpospolitej zasiądzie Leszek Kaczka! Co prawdanie stanie się to tak od razu, najpierw trzeba znaleźć dla prezydenta elektajakąś drabinkę. Dla tych którzy stronili od wyborczej wrzawy (jakieś marne 49% znas) przedstawiamy poniżej przybliżoną skromną sylwetkę nowegoprezydenta! Prawo i Sprawiedliwość... i pisuary na wysokości20cm Opis fizyczny: Prezydent elekt jest człowiekiem o chyżości, gibkości,dumie i odwadze odwrotnie proporcjonalnej do jego wzrostu (153 centymetryrozdygotanego drobiu). Z definicji przybliżenie go do punktu materialnegoobdarzonego masą M jest o wiele prostsze niż w przypadku innych ludzi. Wynika toz jego okrągłej budowy ciała (bryła sztywna o kształcie kuli). Jak wiadomo maprowadzić rządy twardej ręki, niestety ta rączka jest rozkosznie mięciutka,malutka i cieplutka... Nieodzownym elementem elewacji pana prezydenta elektaLecha Kaczki jest jego niewątpliwie ponętny loczek. Według badań OBOP, co drugastatystyczna polka doznawała orgazmu przy każdym drgnięciu siwej kępki włosków.Zaskakujące acz niepokojące! Drugą charakterystyczną rzeczą jest okazały uśmiechprzypominający nieco dziurkę w kluskach. ... Należy też zaznaczyć, żejest to człowiek pobożny, wrażliwy na krzywdy ludzkie, który sam doznał w życiuwielu traum (jedna z nich nazywa się od dziś pierwszą damą). ... Wpałacu prezydenckim w Warszawie już trwają prace remontowe mające na celuprzystosować obiekt do gabarytów Leszka K. Ponieważ piętra miały wysokość ponad3 metrów, każde z nich rozdzielono na dwa osobne półpiętra. Obniżono takżepisuary, umywalki i lustra, dowieziono paszę i mączkę kostną... To tyle moidrodzy czytelnicy, przypominam, że do Szwecji drogą morską jest około 250 mil

bula1111
bula1111 (born to kill), 2005-11-20 12:39:56

przepraszam Kochanie... ...a prysznic i tak będzie ;)

tekst dodany: 2005-11-21 05:05:24
"...nie puszczę cię nigdzie sama stąd nie pójdziesz zostaniesz tu jabędę czekał aż uśniesz wyspowiadasz się jeszcze przed snem chce cię miećczystą ..."

marta0girl
marta0girl (zaawansowany), 2005-11-18 10:06:59

HEJ!WPSILAS MI SIE WIEC SIE ODWZIECZAM A I MAM PROBLEM Z OLLIE;(A MIANOWICIE JAKJUZ NACISKAM NA TAIL TO CIAGNE PO TYM GRIPIE A DESKA JAK JUZ NIE RAZ PODSKOCZYTO NA 10 ALBO MNIEJ CM:(:(

Rogal13
Rogal13 (wymiatacz), 2005-11-14 18:12:07

lubie taką muzyke

bula1111
bula1111 (born to kill), 2005-11-14 06:12:06

"...wydrylujesz śliną mnie otoczysz sprężystą łydką upadniemy razemtak jak jeszcze nigdy nisko bo zanim zgasną resztki dnia zanim anioły sięprzyśnią zanim nasze ciała wyschną powtórzymy wszystko..." kocham Cięskarbie..jesteś najwspanialsza : )

Kopez
Kopez (uzalezniony), 2005-11-11 16:19:45

i za to cie kocham :*

tekst dodany: 2005-11-11 17:16:08
jak to za co?.... za to ze jeździsz :*

MacCam
MacCam (zaawansowany), 2005-11-01 15:45:36

PunkRock rządzi i bedzie rządził nieskończenie!

tekst dodany: 2005-11-02 21:09:51
ja hh nie trawie..poza jednym człowiekiem...otóż to MAGIK!

Ironfoot
Ironfoot (zaawansowany), 2005-10-22 09:47:30

Dobrze że jeździsz na desce, ciekawy avatar, ale co znaczy ksywka PunkRock99? :]lol

cheon
cheon (zaawansowany), 2005-10-19 19:03:26

Punk Rock. Coz ja moge o tym powiedziec... ;) IT ROX!

bula1111
bula1111 (born to kill), 2005-10-08 22:06:42

k**** czemu jest 2 razy

tekst dodany: 2005-10-09 19:21:12
nie denerwój sie tak kotku

tekst dodany: 2005-10-09 20:01:40
...one love...you love...

tekst dodany: 2005-10-09 20:03:05
hehee no to sie zdziwisz jak to zobaczysz

tekst dodany: 2005-10-19 16:31:38
dzięki kochanie ; )

PunkRock99
PunkRock99 (wymiatacz), 2005-09-06 15:11:58

ty no...co jest do ch***...:|:|:| ktoś mi księge wykasował...:/

tekst dodany: 2005-09-28 09:54:12
ej... było 8 czy tam 7 stron księgi, a teraz są 4...:/ i co wam to dało, żescieto ku**a skasowali..?!

Pfl
Pfl (zaawansowany), 2005-08-29 18:09:57

'girl power' ;P *_*' /\/\'

WarChilD
WarChilD (zaawansowany), 2005-08-27 22:32:10

HappY SkateboardinG DaY!!

QuicXerfer
QuicXerfer (zaawansowany), 2005-08-22 12:22:03

<><>><><w<><><><>P<><<<<><>><>I<><><><S<><>

6lajts
6lajts (wymiatacz), 2005-08-21 22:49:09

za**** avantar chce sobie kupić t shirt z takim nadrukiem na allegro:)

brodi
brodi (uzalezniony), 2005-08-21 17:59:09

witaj jakich sluchasz kapel?:)

Guliwer
Guliwer (weteran), 2005-08-10 23:28:47

Dziewczyna-deska-PunkRock!!! Czego chciec wiecej:P hahaha pozdrawiam!!

Psychic
Psychic (wymiatacz), 2005-08-10 01:12:57

hehe bo faceta trudniej zrobic:P

almighty
almighty (zaawansowany), 2005-08-05 16:16:29

VPYSS!! ty mi tez sye VPYSZ (A)

6lajts
6lajts (wymiatacz), 2005-08-03 21:04:39

dzien dobry co tam słychować u ciebie??

tekst dodany: 2005-08-04 16:24:01
NO ufdało mi się ale było z tym pier*******

Radovan
Radovan (zaawansowany), 2005-07-31 22:39:34

SKA! SKA! SKA! SKA! SKA! SKA! SKA! SKA! SKA! SKA! SKA! SKA! SKA! SKA! SKA! SKA!SKA! SKA! SKA!

tekst dodany: 2005-07-31 22:46:02
najleprze sa trzy piosenki: el gato lopez a la mierda el nino soldado

PunkRock99
PunkRock99 (wymiatacz), 2005-07-31 16:29:25

NO k****...!!!!!!! SKA-PNAJLEPSZYYY...!!!!!!!!!!!!!!!!

tekst dodany: 2005-07-31 16:30:29
|| La Estampida itd...;P

6lajts
6lajts (wymiatacz), 2005-07-19 11:39:57

spytałem się bo 6lo jest połączone z gim nr 1 do którego chodzę.

tekst dodany: 2005-07-25 13:28:12
do 3 dodalem dzisiaj nowego gifa moze mnie rozpoznasz??

tekst dodany: 2005-07-28 21:43:46
nieodzywam się bo prawie wcale nie przebywam w domu bo kręce demówkę tak dlabani

PunkRock99
PunkRock99 (wymiatacz), 2005-07-19 08:35:56

No a tak w ogóle, to nie bedzie mnie jakiś czas, jade na SAF do Lubiąża uczyćsię pojkami kręcić...:P 6lajts--> ale napisz mi skąd wiesz...:| :P

6lajts
6lajts (wymiatacz), 2005-07-17 20:14:07

no jezdże na rzeczypospolitej a ty do którego gima łazisz ???

tekst dodany: 2005-07-18 12:03:02
no raczej nie nosze pieszczochy na łapie. To nie ja

tekst dodany: 2005-07-18 15:45:47
ja ciebie wogóle nie kojarze.

tekst dodany: 2005-07-18 16:21:47
na początku myślałem że jesteś gosciem ale już wiem ze jestes babką hehehe ilejuż jezdzisz? i co umniesz?

tekst dodany: 2005-07-18 22:52:10
wcale nie trudniej to chłopakom trudniej wiesz jak boli jak się nadziejesz wieszna co

tekst dodany: 2005-07-18 23:03:24
chodzisz może do 6 lo??

PunkRock99
PunkRock99 (wymiatacz), 2005-07-15 21:44:53

no ale poważnie tak koło Rzezczypospolitej jeźdzsz? a kogo znasz tam z placujeszcze? no to looz...:P swój chłop jestes widze..;P

6lajts
6lajts (wymiatacz), 2005-07-14 22:23:49

jeżdżem po asfalcie z kolegami:) a ty jezdzisz na placu?? a moze na naszymbiednym skateparku??

tekst dodany: 2005-07-15 17:23:35
też lubie jezdzić czasami koło auchana fajnie się robi manuale na kostce.

tekst dodany: 2005-07-15 17:25:06
pamietam.... gutek wtedy zrobił croocked grinda na poręczy. BYłem tam wtedy.

tekst dodany: 2005-07-15 17:39:47
a jeszcze jedno nie musisz mnie niegdzie wkręcać:) ja też czasami na placujeżdże ale zazwyczaj śmigam koło chaty

PunkRock99
PunkRock99 (wymiatacz), 2005-07-01 14:05:03

Siarol ty p****...:P

Crogulec
Crogulec (wymiatacz), 2005-06-30 20:30:06

panks not det :P

element9
element9 (wymiatacz), 2005-06-29 18:17:33

pzdr od pimp'a :*

Ewcius
Ewcius (wymiatacz), 2005-06-29 11:37:44

Wiec trzeba podtrzymywac ten wymarly gatunek :]

tekst dodany: 2005-06-29 12:48:49
nawet mnie nie doluj z tym woodstockiem xD Nie puszczą mnie, za daleko... :(

PunkRock99
PunkRock99 (wymiatacz), 2005-06-29 10:52:30

Wiesz, no w sumie, to bym się spierała, co do tych dziewczyn..:/ jeśli chodzi omoje miasto [fakt faktem, nie jest ono jakieś takie wielkie jak Wrocław czy coś,ale takie spore dość jest] dziewczyn jest aż 3..:/ nie powiedziałabym, że tozadowalająca liczba..:/:/:/ A co do tych facetów..(:P) ehhh... tylko tyle:PUNK's&SKATEBOARD...:P:P / i juz chyba wszystko jasne...:P

tekst dodany: 2005-06-29 11:14:54
wow..dzięki...szkoda tylko, że kasy niemam ani teraz, anie w ogole w najbliższymczasie..:/

Ewcius
Ewcius (wymiatacz), 2005-06-29 00:56:22

wiesz...jakos wole facetow od lasek :P

PunkRock99
PunkRock99 (wymiatacz), 2005-06-28 23:59:58

wow... dzieki...:P Punk Rock High..:P Kto jest fanem Punk Rocka, tozapraszm..:P SKATEBOARDING OR DIE..!!!

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 87
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies