zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

ReEntryMro

• status: zaawansowany
• miasto: Częstochowa
• gg: 3374542
• na portalu od: 4672 dni
• ostatnio widziany: 3569 dni temu

Cześć. Mogę Cię zjeść? ]:->

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

Papagena
Papagena (zaawansowany), 2010-01-07 21:28:50

Tyyyy... Ty masz tu konto ? xD Przypadkiem Cię znalazłam ; p

tekst dodany: 2010-08-04 18:01:51
To było ponad rok temu w Szczecinie na koncercie LB. Masz nawet zdjęcie ze mną i moimi koleżankami.. ;p

Wyrwitrzew
Wyrwitrzew (wymiatacz), 2008-12-15 19:30:19

Hoł Hoł
Znasz moze jakies kryte miejscowki kolo Czestochowy, bo mnie sotro na rolki zebralo i nie wytrzymam jak sobie nie posmigam...

tekst dodany: 2008-12-19 21:07:40
wiem ale mi chodzi o cos zadaszonego zeby w taka pogode mozna bylo pojezdzic:P

rydell1
rydell1 (zaawansowany), 2008-08-07 17:31:57

te, te fajne zdjęcia ^^

Gadzik
Gadzik (zaawansowany), 2008-07-07 15:01:29

uuu ale laska

Paffcio90
Paffcio90 (irish arabic nigga), 2007-12-31 14:31:21

elo czestochowa ;)

tekst dodany: 2008-01-01 15:18:45
no kiedys sie trzeba bedzie na deske ustawic ;)

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 81
• ©2004-2020 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies