Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

Rewil

• status: zaawansowany
• miasto:
• na portalu od: 4966 dni
• ostatnio widziany: 2334 dni temu

kampai.pl Pozdro for all !!!!
znajomi
znajomi (17)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

lucjusz
lucjusz (weteran), 2008-03-09 20:43:37

DB yeah!!!!!!!

SlimShadyy
SlimShadyy (zaawansowany), 2007-04-16 16:25:34

kolejny fan DB

wszyscy którzy mają DB za avatar powinni być u mnie na liście

pozdro

SlimShadyy
SlimShadyy (zaawansowany), 2007-04-16 16:25:03

kolejny fan DB

wszyscy którzy mają DB za avatar powinni być u mnie na liście

pozdro

blunt92
blunt92 (zaawansowany), 2007-04-04 21:45:45

kolejny fan DB
wszyscy którzy mają DB za avatar powinni być u mnie na liście
pozdro

jedrek2sk
jedrek2sk (wymiatacz), 2007-03-14 19:17:28

pozdro i wszystkiego naj i jak się robi boty w c-s'ie powiedz plx

tomek7171
tomek7171 (zaawansowany), 2007-01-19 17:51:14

wszystkiego naj naj ziomek

lucjusz
lucjusz (weteran), 2007-01-19 08:49:29

Z całego serca życzę Ci: Szczęścia, zdrowia, życzliwości. Aby każdy kolejnydzień, Zakrywał nieprzyjazny cień. Aby wszyscy Cię lubili, Prezentykupili. Aby lux zabawa była, Wybuchowo się skończyła. Jedynie co mogę Ci dziśdać, To ten wiersz Tobie dedykować.

mcsel91
mcsel91 (zaawansowany), 2006-08-02 16:59:29

POzdro za******* Avatar Dragon Ball forever

ZYM
ZYM (zaawansowany), 2006-07-06 16:21:48

elo ole hehe dzieki za 10 a le w majty nikt nie nasrał :(

TZE
TZE (wymiatacz), 2006-06-27 13:58:02

miałem go na samum poczatku potem zmienilem bo ktos mi go ***** i zminielem nabinda i teraz nie wiedzialem zeby ktos mial taki to go zanowu wlaczylem a to zety masz takiego jak ja a nie ze ja mam takiego jak ty to nie moja wina a takogółem pozdro jak widac tez jestes fanem sagi dragon Ball na pisz mi jaka czessagi lubiles najbardziej(codzi mi o te co na RTL7 leciały)POZDRO I RESPECT DLACIEBIE!

BlackGang
BlackGang (2Hard2Kill), 2006-06-20 16:09:21

Nietylko grałęm ale tez ogladałem wszystkie jego cześci. Godfather rulez !

vr0na
vr0na (wymiatacz), 2006-06-14 08:12:05

cholera czemu ja Cie tu dawno nie widzialam co:P?

Holla_Ola
Holla_Ola (wymiatacz), 2006-04-29 20:33:29

wow jestem w znajomych.lol

GanjomaN
GanjomaN (zaawansowany), 2006-04-29 16:56:21

Fan DB??? Respect dla ciebie!!

L0rdShad0w
L0rdShad0w (wymiatacz), 2006-04-24 12:04:58

Db rox pozdrowapdnij do mnie

kart9123
kart9123 (wymiatacz), 2006-04-10 20:33:50

yeaaah yoyoyoy xD :P

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 67
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies