Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

Rojek

• status: wymiatacz
• gg: 4540599
• na portalu od: 5456 dni
• ostatnio widziany: 4114 dni temu

WWcrew Rojal | więc wstań do góry głowę wznieś zaśpiewaj naszą pieśń heja Radomiak! | A.C.A.B. | amor patriae nostra lex

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

Rojek
Rojek (wymiatacz), 2008-01-25 10:54:13

nil nisi bene

Asiulek
Asiulek (wymiatacz), 2007-12-26 16:48:04

Wesolutkich RojeczQ:*:*:)))

Rojek
Rojek (wymiatacz), 2007-12-09 10:49:29

JESTEM MUZYKANTEM KONSZABELANTEM!

bragga
bragga (wymiatacz), 2007-10-21 19:51:56

najlepszego :]

MnSkAaA
MnSkAaA (zaawansowany), 2007-05-31 08:40:37

PoSzdrawiam SliCniee. ^*

BuSiaKii. ;*
Muua. ;*

adamczyk
adamczyk (zaawansowany), 2007-05-28 21:04:17

mateusz rojek ?


Timbo
Timbo (wymiatacz), 2007-04-19 22:07:16

sorry za to naprawde sorry miałem
zachowałem się jak głupia ciota srry
srry żę tak długo ale
ook

Asiulek
Asiulek (wymiatacz), 2007-04-07 21:36:12

Z Okazji swiat WielkiejNocy zycie Ci: usmiechow:) bez liku przy wielkanocnym stoliku... Przajaciol wielu :*, duzo w portfelu, Dyngusa mokrego i czasu radosnego A przede wszystkim prawdziwych i uczciwych przyjaciol, szczescia w milosci i spelnienia marzen! :) ;]

szefoVVa
szefoVVa (zaawansowany), 2007-04-06 14:05:13

z delikatnym opóźnieniem ale dzięki za pozdrowienia i vice versa
kolorowych jajek...

splinter11
splinter11 (zaawansowany), 2007-03-31 15:24:40

eloello wpadnij do mnie pliss,jestes za lechią?


miwi
miwi (uzalezniony), 2007-03-26 20:27:06

ello wpadnij do mnie pliss

Pats
Pats (wymiatacz), 2006-12-30 09:34:33

życzę szalonego sylvestra! :*:*:* ;)

12Gr0SzY
12Gr0SzY (zaawansowany), 2006-12-13 13:46:44

kur-->wa sezon się skończył nie ma o czym gadać........ :(

tekst dodany: 2006-12-24 13:50:17
WeSoŁyHHH ŚwiąTTT No i żebym za dwa lata zobaczył Radomiaka w Ekstraklasie ;)

czapek
czapek (wymiatacz), 2006-11-28 19:41:17

pozdro pozdro "graffiti to zycie a nie zabawa" ..::PB::.. cR3w P-Ń

tekst dodany: 2006-12-05 17:30:53
dawno nie pisalem wiec pisze pozdro pozdro

tekst dodany: 2006-12-08 18:28:57
siemano chlopaku lap wpsiora

12Gr0SzY
12Gr0SzY (zaawansowany), 2006-11-26 12:31:47

No to zależy bo cracovia gra różnie..... A tak wogóle pasy to nasz frend:P (ale najm,niej ich lubie, właśnie przez ten sojusz z tymi..... )

Asiulek
Asiulek (wymiatacz), 2006-11-18 18:18:01

heh a no spox ....zrozumiano;D ja tam cierpliwa jestem...poczekam sobie ...hihih;)pozdroweczki;*;*

olas11
olas11 (Hentai Sensei), 2006-11-17 17:22:39

kibic z bełchatowa pozdrawia radomiak...... fajny szalik

Asiulek
Asiulek (wymiatacz), 2006-11-14 22:26:51

hehe;D no i masz racje;D:P jak by co to sie juz odezwalam na gg:P heh...=):*

12Gr0SzY
12Gr0SzY (zaawansowany), 2006-11-11 22:50:42

No w sumie racja ;) Witaj w gronie moich ziomków :)))))))) Postrufka hehe:]

crooofca
crooofca (wymiatacz), 2006-11-11 20:49:54

no ema pozdrowionka dla ciebie także :*

12Gr0SzY
12Gr0SzY (zaawansowany), 2006-11-11 20:32:15

"więc wstań do góry głowę wznieś zaśpiewaj naszą pieśń hejaRadomiak!" oryginał brzmi: "więc wstań do góry głowę wznieśzaśpiewaj naszą pieśń heja Kolejorz, Kolejorz, Kolejorz!" :P posdrafiamtesh

Skate_Piotrek
Skate_Piotrek (wymiatacz), 2006-10-25 21:22:59

yo yo, pozdro ziom ;]

Asiulek
Asiulek (wymiatacz), 2006-10-24 16:04:06

no baaa;D proste ze chce;))) juz chyba poszlo zaproszenie;Dsprawdz to =)):*

ania7218
ania7218 (zaawansowany), 2006-10-23 19:38:43

elo elo :)) czo tam słychać?? :)) buziaki i WIELKIE POZDRO :*:*:*:*::*

wultan91
wultan91 (zaawansowany), 2006-10-21 14:36:03

all caps all busters. (?)

tekst dodany: 2006-10-21 22:37:50
elo. patrioto.

Katem
Katem (zaawansowany), 2006-10-21 09:54:12

Widze ze mamy tego samego dnia urodziny Wszystkiego naj naj naj :*

stasiu
stasiu (uzalezniony), 2006-10-21 08:37:11

....wszystkiego naj naj naj lepszego..... pozdrawiam

eren1989
eren1989 (wymiatacz), 2006-10-19 13:40:02

ładne słowa ;]

Asiulek
Asiulek (wymiatacz), 2006-10-18 15:14:50

aleś ładny av;D:*

diablo16
diablo16 (uzalezniony), 2006-10-18 14:33:22

elo :] i pozdro ziom

rychu911
rychu911 (weteran), 2006-10-17 20:02:22

i gdy przyjda pozna noca kolbami w drzwi zalomoca ty ze snu podnoszac skronstan u dzrwi bagnet na bron trzeba krwi

tekst dodany: 2006-10-17 22:22:27
a i owszem pasjonat pozdrawiam

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-10-17 18:53:23

hahahahaha to jakas bajka?:P xD hahaha pozdro dzieki

tekst dodany: 2006-10-17 19:29:38
hahha no to super super:P:P ojca matki braci cos tam hahah xD a no a noladny av mam no ja wiem wiem:P:P taki prostak hahah:P twoj takze piekny nieladniejszy od mojego xD

ponura
ponura (zaawansowany), 2006-10-13 18:56:26

dzieki. pozdrowienia z zadupia ;)

chudaordie
chudaordie (wymiatacz), 2006-10-12 21:01:09

to poczekamy troche xD ale mam nadzieje, ze warto bedzie ;D

gigot23
gigot23 (wymiatacz), 2006-10-11 20:27:03

Hehe, dzięki. Sam mam teraz drut w łapie ( nie ma jak to operacja :[ ) icodziennie rano na rehabilitacje...ogólnie PORAŻKA !

chudaordie
chudaordie (wymiatacz), 2006-10-11 20:25:39

pozdro pozdro kekeke xD a masz jakies fotki swoich grafow na kompie xD ?

marek666
marek666 (wymiatacz), 2006-10-10 15:35:55

nom zakazana ale kto chce to i tak kopci =D Peace!!

tekst dodany: 2006-10-10 15:36:34
a tak poztym ta pioseka co ją zactyowałes jest za**** =D

tekst dodany: 2006-10-10 18:41:15
hmmm nie wiem czy dobry ale to bedzie tak, Gutek - Ganja sensibilia jak chceszto Ci wysle =) Peace!

tekst dodany: 2006-10-11 17:38:12
spoko juz wysłałem Peace!!

Asiulek
Asiulek (wymiatacz), 2006-10-09 13:43:11

aha=] a ja sobie smigam tez do ostatniej juz klasy tylko ze liceum:P ucze sie domatury no i nieraz tez nie mam czasu siedziec na kompie ale jakos daje radejeszcze:) pozdroweczki:*:):):)

freeqfree
freeqfree (zaawansowany), 2006-10-07 13:51:29

danke i też pozdro

2Massey
2Massey (uzalezniony), 2006-10-06 16:59:12

No vavamuffin klasyka ;D bo "Jedni mówią, na to gandzia, inni mówią na tokali, inni znowu marichuana a to sie po prostu pali ". Szalom co pohebrajsku - Pokój ;]

ewwa
ewwa (wymiatacz), 2006-10-04 20:09:47

elo elo BiG pozdroo ;) hieh :*

Pats
Pats (wymiatacz), 2006-10-01 15:11:47

nie ma za co:* ;]

eWuWuA
eWuWuA (wymiatacz), 2006-08-30 23:02:00

dzięx za pozdro :P ode mnie też ^^

nata666
nata666 (uzalezniony), 2006-08-30 15:15:15

dzieki dzieki ano bywa i tak :)

Rojek
Rojek (wymiatacz), 2006-08-30 09:20:37

JE*AĆ KOMUNIZM!!

Asiulek
Asiulek (wymiatacz), 2006-08-24 13:10:52

hmm...z szacunkiem pisze pozdrowy dla Ciebie bo o ile sie nie myle kibicemjestes oddanym swojemu klubowi:):)elo

tekst dodany: 2006-08-24 21:40:44
hehe a ja kibicuje takim klubom co sie nienawidza.....:P:P dziekoweczka zadodanie ziomek:*:*:*:*

tekst dodany: 2006-08-25 09:45:54
hmm..macie kose z Motorem Lublin?:>

BadGirl
BadGirl (wymiatacz), 2006-08-23 19:02:19

dzięki za wpsi i podro!!

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-08-23 14:10:45

ahh twoj av jest sex:P:P pozdros

73CH
73CH (wymiatacz), 2006-08-21 09:00:26

yo widze stary ze sluchales PCP pozdro:)

Mufin
Mufin (wymiatacz), 2006-08-14 10:33:01

dzieki za pozdro xD pozdrowienia ze szczecina ;)

OlaR
OlaR (uzalezniony), 2006-08-11 21:55:01

dzieki i nawzajem :*

Vlepper
Vlepper (wymiatacz), 2006-08-08 23:46:00

Siemanko, pozdrawiam również

ziooomkama
ziooomkama (uzalezniony), 2006-08-07 21:51:07

a dla Ciebie jeszcze większe ;D <punk's not dead>

zuzula
zuzula (wymiatacz), 2006-07-30 16:55:37

wiem że mój Avuś jest śliczny:) pozdro

polaa
polaa (zaawansowany), 2006-07-22 12:41:32

Pozdrowionka od Poli ;)

eWuWuA
eWuWuA (wymiatacz), 2006-07-20 21:28:24

wpiiisek nooo fany avatar :P bardzo orginalnyyy :) pozdro

tekst dodany: 2006-07-20 23:13:45
prooosi bardzo :) nmzc i pozdro raz jeszcze

aniiiolek
aniiiolek (zaawansowany), 2006-07-20 17:34:14

jaki fajny ava;)) dzieki za odwiedziny:)) pozdrawiam

anka105
anka105 (wymiatacz), 2006-07-16 21:22:24

Dzieki za pozdro =)

maciek06
maciek06 (wymiatacz), 2006-07-09 13:32:24

pozdro pozdro \THC 4 ever\

skyler
skyler (zaawansowany), 2006-07-08 09:07:52

nie nie jestem, ale revolucjonista jak najbardziej,ewolucja na drodze nagłychzmian, Hasta La victoria siempre!!! Pozdro!

tomeckc
tomeckc (kanalia), 2006-07-07 19:29:58

he he he 666 dni pozdro ;)

mosTMS
mosTMS (uzalezniony), 2006-07-02 15:39:07

nic nie szkodzi ,a gdzie byles?

PINGWAy
PINGWAy (wymiatacz), 2006-06-27 15:35:59

Rojek, co się stao?

mosTMS
mosTMS (uzalezniony), 2006-06-26 12:33:05

a wporzsadku :P a u ciebie?

aocochodzi
aocochodzi (zaawansowany), 2006-06-24 20:45:08

ELOOO wielkie pozroOO!... THC LeGaliZE!!!

Swierdziu
Swierdziu (wymiatacz), 2006-06-24 18:17:14

Pozdro dal ciebie też :)

mosTMS
mosTMS (uzalezniony), 2006-06-13 21:30:31

writers unitet to takie miedzymiastowe cru w ktorym jest ,np.writerka albokropas ;)

tekst dodany: 2006-06-14 09:28:24
pokazujesz jakies twoje prace ,oceniamy jak malujesz ;jesli dobrze; todochodzisz :) ....ale oczywiscie bierzemy pod uwage ze kazdy moze sie wyrobic wmalowaniu ;)

Skate_Piotrek
Skate_Piotrek (wymiatacz), 2006-06-07 15:23:51

Yo yo pozdro dla ciebie stary. zajrzyj do mnie jak amsz czas :)

malgoska
malgoska (wymiatacz), 2006-06-06 19:30:02

serdecznie pozdrawiam :)

asiulka29
asiulka29 (zaawansowany), 2006-06-03 14:49:57

dzięx za wpi$ pOzDro !! xD xD xD

marek666
marek666 (wymiatacz), 2006-05-26 13:22:27

paece ziom !! łap wis!! pozdro z N-ów!!

Domelka
Domelka (zaawansowany), 2006-05-23 10:36:34

Sie jara czasem... Pozdro!

tekst dodany: 2006-05-24 16:35:15
dzięki za pozdro i wzajemnie!

mosTMS
mosTMS (uzalezniony), 2006-05-22 20:35:45

wielkie dzieki :) pozdrawiam

NuSiaKCE
NuSiaKCE (zaawansowany), 2006-05-13 22:41:35

heyka ;* mery jene ... oj oj ;D

TonyYayo
TonyYayo (zaawansowany), 2006-05-10 19:17:54

dzieki za odwiedzinki pozdro ;)

DeeDee
DeeDee (uzalezniony), 2006-04-30 19:45:36

wu pe i es ;) TRA(mpy)CH!!!

dziewuszka
dziewuszka (wymiatacz), 2006-04-27 23:58:25

thx:) pozdroweczka:)

oxi
oxi (wymiatacz), 2006-04-24 20:13:22

RKS królem jest! Radomiaczek rządzi!

Nataliusss
Nataliusss (zaawansowany), 2006-04-16 13:57:03

dzieki za pozdro przy okazji wesolych swiat ^_^

Alex_HuStLa
Alex_HuStLa (weteran), 2006-04-12 20:43:14

pewnie że możesz :) to jest znak Turu26 on robi avatary...

nath
nath (zaawansowany), 2006-04-11 17:21:24

haszysz fajnie brzmi xP

CeNtKa
CeNtKa (wymiatacz), 2006-03-31 21:59:34

dzięki dzięki za pozdro :) i to wielkie hehehe

3element
3element (zaawansowany), 2006-03-25 16:22:24

toż pozdro! tylko nie chłopak:P

joniecPL
joniecPL (zaawansowany), 2006-03-24 08:49:17

siema rojek ty może jesteś z michałowa?????? odp. ziom pozdro

Demore
Demore (wymiatacz), 2006-03-23 19:58:55

z SoSnoWca pozdRo

wultanskaj
wultanskaj (uzalezniony), 2006-03-18 22:59:14

555 dni prawie 666 hehe

tekst dodany: 2006-03-21 18:44:51
no, no. Dziękuje uprzejmie... :)

kempesone
kempesone (wymiatacz), 2006-03-18 11:51:38

Dziękówa!!!!!!!!!!!!!!!!

psiuk
psiuk (wymiatacz), 2006-03-09 10:52:43

:) pozdrawiam kolejnego palacza zielonych liści ! peace

mogo
mogo (zaawansowany), 2006-03-05 15:31:28

:( tamten byl lepszy :(

tekst dodany: 2006-03-07 14:52:29
hehe zbyt brutalne dobre :)

soltys
soltys (uzalezniony), 2006-03-03 09:59:28

Pozdro dla twojej ekipy od WZEcrew !!

jahu
jahu (uzalezniony), 2006-03-02 13:24:06

photoszope i imageready

mogo
mogo (zaawansowany), 2006-02-27 15:24:26

heh ciagle zmieniasz avatar tamten byl lepszy

tekst dodany: 2006-02-28 16:03:44
hehe odrazu lepiej

jahu
jahu (uzalezniony), 2006-02-24 00:30:39

bardzo uczuciowy avatar

Asiulek
Asiulek (wymiatacz), 2006-02-23 23:07:23

Thx:) Pozdroweczki dla Ciebie:)3manko

eren1989
eren1989 (wymiatacz), 2006-02-22 15:43:53

peace i pozdro ;)

arek090
arek090 (zaawansowany), 2006-02-19 20:19:58

elo! rojek ziomek

Radom99
Radom99 (wymiatacz), 2006-02-19 17:23:20

elo człowieku ale niestety nie jestem z Radomia PZDR

tekst dodany: 2006-02-19 19:11:21
Radom to ksywa taka z przedzszkola sie utarło i jest do dziś (8lat już takmówią) i taki mam nick a Radom od nazwiska :p

SiwsonB3
SiwsonB3 (wymiatacz), 2006-01-30 10:39:07

. . . . . . Hi Ho H hA hI HO hy .. w JAK WKretarka.. :P..

mosTMS
mosTMS (uzalezniony), 2006-01-15 12:52:54

poprostu suki ***** :/! takie zdarzenie nie jest jedyne :/!***** ICH PROSTOpowiedziane ziomm.

tekst dodany: 2006-01-15 12:53:27
a co myslisz o moim nowym avatarze?bo nie wiem jak sie prezentuje :P a avatarwazny...

tekst dodany: 2006-01-15 20:57:22
dzieki twoj tez wymiata!rojek mam pytanie ile trzeba byc aktywnym na anderze bybyc wtajemniczonym ?

tekst dodany: 2006-01-22 18:40:53
no nie wiem wlasnie mysle czy lepszy wwo czy ten...

tomeckc
tomeckc (kanalia), 2006-01-03 09:53:34

W P E A C E ! ! !

mosTMS
mosTMS (uzalezniony), 2006-01-01 17:52:56

a jak go robisz?gdzie?

borys777
borys777 (zaawansowany), 2005-12-30 12:00:17

ZIELONO MI

mariasz90
mariasz90 (weteran), 2005-12-25 18:06:03

oddychaj gleboko a niech ziemia bedzie ci ...... zielona i ...

tekst dodany: 2005-12-25 18:07:19
ello avater spox :P oddychaj gleboko :p

Rojek
Rojek (wymiatacz), 2005-12-24 08:54:11

WESOŁYCH ŚWIĄT !!!!!

alien193
alien193 (wymiatacz), 2005-12-03 12:35:13

elo dla ciebie :]

Kamikaze
Kamikaze (zaawansowany), 2005-11-28 15:58:25

No to sie odwdzieczam :) l l l l l l l l l l l = \ = l = \ / _\ (o)\ l l \ _ \ (@) l l/ (____) oO \_/ / l ][ / / ___) o 0 / \ \ _) \ \ / \/ \ \_____/ \/ \ / _][_ \/ \ / ___l__l o O \/\ / (O____) (@) (O_ ____) ][ (O____) O l l _o l l_( ) l _._l l l/ / l l / /___\ Ganja Time!!

Kaszman
Kaszman (wymiatacz), 2005-11-24 16:48:10

czoło bracie dziel sie ziołem

wnw45
wnw45 (zaawansowany), 2005-11-24 13:05:09

podobnie jak poprzednicy też nic nie załatwiła. No to koniec naszych marzeńorzekł Król Lew, a może ktoś na ochotnika? Zgłosił się osioł, wszyscy pękali ześmiechu przecież Ty nic nie potrafisz załatwić, ale osioł się uparł i poszedł.Wraca pod dwóch godzinach uradowany, z zezwoleniem w ręku, ogólne zdziwienie,królowi szczęka opadła. Pytają się więc jak to załatwił, a osioł nato: -gdzie otwarłem drzwi to ktoś z rodziny-

BIOLY
BIOLY (uzalezniony), 2005-11-19 21:35:39

yo źą z Radomia XD

graveyard
graveyard (wymiatacz), 2005-11-19 09:42:37

cze , wpadaj do mnie

Dika
Dika (wymiatacz), 2005-11-02 16:10:56

no coz reka wycwiczona :P

ojejors
ojejors (wymiatacz), 2005-09-18 23:10:49

poważnie??jeju nie wiedziałem

dexter93
dexter93 (weteran), 2005-09-16 17:15:04

Dzięki za ocenkę. To Ollie było robione na początku wakacji, i błędem było to,że lądowałem najpierw na nosie, a potem dopiero tailem. Teraz już mamczyściutkie Ollie. Bardzo dziękuję za wyrozumiałość wobec mojego tricku.Pozdrawiam. <--- Ale ja piszę :P

nEvErHoOd
nEvErHoOd (Cheeseburger), 2005-09-14 21:50:36

jesteś z Radomia?

MAks111
MAks111 (zaawansowany), 2005-09-07 20:16:49

Respect 4 you ziom

TEPSER
TEPSER (zaawansowany), 2005-09-02 08:32:42

zatejdżuj sie u mnie

dominik94
dominik94 (wymiatacz), 2005-08-22 10:30:39

Ziomo spoko avatar na jakiej stronie / w jakim programie go zrobiłeś odpowiedzna liste gości z góry dzieks

tekst dodany: 2005-08-22 17:41:13
to masz talent!!

aLmeRka
aLmeRka (zaawansowany), 2005-07-23 13:10:35

dzękować, dziękować ]:->

tyija
tyija (wymiatacz), 2005-07-09 22:04:01

I ja z radomskiego miasta men ziom spoko kolo ;-] luzik tyle ze ja jem z centrumbest miejscówki ZUS marmurek i 6 schodów men jak chcesz to zagadaj men 6957188

Damson
Damson (zaawansowany), 2005-07-06 13:46:27

e spoko tez jestem z radomia i mieszkam na poludniu

Fajfi
Fajfi (zaawansowany), 2005-03-09 17:33:13

siema mam taki sam obrazek :P

tekst dodany: 2005-03-17 10:18:26
skad go wykabinowales ja zawalilem kumplowi ze stronki

voythaz2
voythaz2 (uzalezniony), 2004-12-24 23:08:36

Witam! mam 14 lat, jestem z Radomia, kocham jezdzić na Deskorolce i Fb.
RESPECT!!! :)

seballl
seballl (wymiatacz), 2004-12-21 18:56:13

AVE BAM!!!!!!!!!!!!!!!! AVE SKATE!!!!!!!!!!!!!! AVE SATAN!!!!!!!!!!!!!

tovix
tovix (uzalezniony), 2004-10-29 16:16:41

wpsik i wpadaj do mojej galerii

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 53
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies