zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

Satyryk

• status: zaawansowany
• miasto: Twój najgorszy sen ...
• na portalu od: 4982 dni
• ostatnio widziany: 4129 dni temu

+365

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

sialo
sialo (uzalezniony), 2008-01-16 19:47:45

ty kuciapo ruska :P

bartekmann
bartekmann (wymiatacz), 2007-05-23 19:51:49

Lachociąg

tekst dodany: 2007-05-23 19:53:13
i jeszcze śpi w Snowboardzie

eroman
eroman (zaawansowany), 2007-05-17 21:36:30

HUGO GLOWY SKUR//SYN

bartekmann
bartekmann (wymiatacz), 2007-04-27 19:56:07

Yo satyryku, lubisz ser?

Arturowski
Arturowski (zaawansowany), 2007-01-22 14:29:22

Właśnie niedorobiony dzieciaku spod monopolowego! Wyzywasz moichziomów!!!!! Jak jesteś niedorobiony to nie moja wina!

tekst dodany: 2007-01-23 17:59:38
Wal sie ode mnie bo Larkin nie lubi szybkich numerków niedorobiony padalcu!! Lamusie takimy wrzutkami jakich używasz to mój dziadek konie zaganiał!Cwaniakujesz do każdego dzieciaku i sie cieszysz! Dobrze że nie podajeszmiasta w jakim mieszkasz bo bym tam pojechał i tak ci dowalił że by ci sięorenżada z komunii przypomniała!!!!

tekst dodany: 2007-01-23 18:01:21
jesteś upośladzonym dałnem i nie moja wina że Cię przez neta robili! Miejpretensje do swoich starych że im coś nie wyszło!

Gaski
Gaski (uzalezniony), 2006-11-17 17:09:13

satyr wyjdź z tąd i nie wracaj ;p głupek

chlebo16
chlebo16 (zaawansowany), 2006-11-17 12:03:37

Satyr ty to małpa jestes........Pozdro

Arturowski
Arturowski (zaawansowany), 2006-11-16 15:40:55

Sam jesteś pedał i to jeszcze upośledzona ciota! Satyryk zobaczysz!

frycol_hiphop
frycol_hiphop (weteran), 2006-11-16 14:57:07

Ja jestem głupek rosyjski?

Gaski
Gaski (uzalezniony), 2006-11-15 23:09:35

Jesteś chyba najgłubsząosobą na tym portalu...Mądrujesz sie za sam nie jesteś zalepszy.Po prostu debil. Pozdro

spasmo
spasmo (zaawansowany), 2006-11-15 19:45:57

fuck 4 you men aha KOŁYSALI CIĘ WBETONIARCE SK8 OR DIE

comon
comon (zaawansowany), 2006-11-15 19:19:24

ale z ciebie dupek pedancie źle cie wyprodukowali fagasie

younghomie
younghomie (zaawansowany), 2006-11-15 18:50:33

no i co mnie kryrtykujesz jak sam nie masz zadnych zdjec cwaniaku!!!!!!!!!!!!

Geja
Geja (zaawansowany), 2006-11-15 17:24:23

eee nie jarze twoich wrzutów ale to nic xP

Arturowski
Arturowski (zaawansowany), 2006-11-15 16:44:30

CHELMI DOBRZE MóWI!

KONKRET
KONKRET (zaawansowany), 2006-11-15 16:43:09

 ††††† dla ciebie nieobrazaj juz wiecej nikogo

MagicMAN
MagicMAN (zaawansowany), 2006-11-14 20:30:55

piekny avatarek PzdR

MadsBiker
MadsBiker (wymiatacz), 2006-11-14 16:52:35

pozdro wpadni w footki jak chcesz

tomeckc
tomeckc (kanalia), 2006-10-17 13:03:47

Prawie wszyscy tutaj powinnieście mieć bany. Jak ktos się źle zachowuje to sięto zgłasza do obsługi, a nie pisze się takie bzdety jak wy tutaj ...

Mikolaj92
Mikolaj92 (wymiatacz), 2006-10-15 09:07:15

Kołysali cie w betoniarce

davinho333
davinho333 (zaawansowany), 2006-10-14 18:51:18

Właśnie ty pedale z kazachstanu! Zrobie ci z dupy jesieńśredniowiecza!!!!!!!!!!!

sialo
sialo (uzalezniony), 2006-10-14 18:50:09

Dobrze gadasz .... dostaniesz jak to sie powtuzy . Nie rozumie cie najpierwwyzywasz ,potem przepraszasz!!! [...]

johny12
johny12 (wymiatacz), 2006-10-14 06:32:45

Mam kontakty moderatorami wiec sry koles ale wniosek o ban juz poszedl ch***

fatP111
fatP111 (zaawansowany), 2006-10-13 18:24:52

jestes bardzo nie mily . przykro mi pedale.

sialo
sialo (uzalezniony), 2006-10-13 17:10:17

debil ruski ..... pogielo cie masz Bana

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-10-13 16:59:00

hahahhahaahha o lol jestes dziwny jak but hahahah xD o jaki tekst

spasmo
spasmo (zaawansowany), 2006-10-13 15:20:17

wiesz co satyryk jesteś dziwny jak but idż do szpitala dla psychicznych bo możeci pomoga

gumen7
gumen7 (zaawansowany), 2006-10-13 12:55:21

ale z ciebie ch***

tekst dodany: 2006-10-13 15:03:01
zabanujcie tego cwela bo chodzi i wkurza

AndyLarkin
AndyLarkin (zaawansowany), 2006-10-12 18:34:19

Wyzywasz mnie i moich kumpli. Nie zaczynaj bo wyłapiesz bana i koniec. Jesteś 1dzień i co ? Reprezentujesz biede! Placku!

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-10-12 17:47:06

tak tak mi tez bardzo milo ;[

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 68
• ©2004-2020 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies