zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

Vfiko

• status: wymiatacz
• email: vfiko@o2.pl
• na portalu od: 6228 dni
• ostatnio widziany: 3031 dni temu

Jestem w USA, ale i tak Suwalska deskorolka jest lepsza...
zdjęcia
zdjecia (2)
znajomi
znajomi (7)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

Harmen
Harmen (wymiatacz), 2007-09-12 16:10:21

wracaj nową furą pojedziemy pod mc się lansować.

ostry16
ostry16 (wymiatacz), 2007-04-09 18:37:57

Ale azjatki takie niesmiale sa ;P

ostry16
ostry16 (wymiatacz), 2007-04-04 21:43:27

Masz juz jakas czekoladke?

KING438
KING438 (zaawansowany), 2007-03-23 14:59:48

Diablo the best!!!!!!!!!!!!!!

swiernalxxx
swiernalxxx (weteran), 2007-01-07 19:34:05

jauu Karol ,pozdrowienia z całych Suwałk;D

grzonek
grzonek (zaawansowany), 2007-01-01 03:20:32

dodaje do znajomych, zeby nie bylo.

swiernalxxx
swiernalxxx (weteran), 2006-11-06 16:57:01

jak tam Karol leci? pisz coś pisz na gadu albo tutaj! ;* ;D u naszaczyna się właśnie zima;/

Seeth
Seeth (uzalezniony), 2006-09-18 09:21:14

pe.o.zet.de.er.o & wu.pe.i.es... co tam słychac w gdańsku ziom??

swiernalxxx
swiernalxxx (weteran), 2006-09-17 17:28:50

ooo,to fajnie masz :) heh,dobra;] ee,no spoko,jutro powiem i ucałuję :) aja juz jezdze :PP wracaaaj:|!|!!

Harmen
Harmen (wymiatacz), 2006-09-02 11:26:39

morda gruzinie nade mna :P

swiernalxxx
swiernalxxx (weteran), 2006-08-10 01:42:20

jak tam? mam bana;] jak w Wielkim świecie? przyślij mi bluzę ZERO :P

DeskaS
DeskaS (weteran), 2006-07-29 14:15:42

W-------P--------I-----------S 3m sie!

Radom99
Radom99 (wymiatacz), 2006-01-30 16:18:54

poozdro grasz w diiablo /???/

Ewcius
Ewcius (wymiatacz), 2005-06-26 23:52:21

za smieszna gatka xD

maja1987
maja1987 (wymiatacz), 2004-10-15 22:11:52

wpadnij potem do mnie ocenić mi 2 foto

Wojtass
Wojtass (nie znasz dnia ani godziny XD), 2004-08-13 09:11:47

Łołołoł co za twarz :P

TaIsHa
TaIsHa (wymiatacz), 2004-07-27 22:54:20

Jaki ' słodki ' obrazeczek ;-) Dobrej nocki Buźka

Dose
Dose (zaawansowany), 2004-07-23 16:50:29

Pozrowienia!!!KRK!!!

birdhouse92
birdhouse92 (wymiatacz), 2004-07-06 09:44:07

pzdr 4u jestres spoko zapraszam do mnie

Ziebol
Ziebol (wymiatacz), 2004-06-26 12:14:31

Zapraszam Cie do mojego artykułu: Skateboard ===>>> Artykuły ===>>> Felietony ===>>> Jest Jak Jest..... Prosze o ocene.... :)

HybridSoldier
HybridSoldier (wymiatacz), 2004-06-22 21:26:15

Fajny avatarek, pzdr

Darkan
Darkan (wymiatacz), 2004-06-18 21:30:56

yo zapraszam do czytania i głosowania na moje artykóły ps.niezwracajcie n uwagi na błędy w tekscie

cYnEk5
cYnEk5 (wymiatacz), 2004-05-26 08:46:40

,-,-, ;,,; ,-,-, ku pamieci lol :}

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 74
• ©2004-2020 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies