Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

adamrapela

• status: wymiatacz
• email: adamrapela@o2.pl
• gg: 4956845
• na portalu od: 5292 dni
• ostatnio widziany: 3514 dni temu

chciwosc dosiega szczytu.
zdjęcia
zdjecia (3)
znajomi
znajomi (15)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

tafdebaf
tafdebaf (wymiatacz), 2011-02-27 19:36:11

fingerbordowe ścierwo

karrola
karrola (wymiatacz), 2008-04-06 22:09:31

a nie wiem mozliwe :P Tzn wykasowalam konto juz w sumie jakies pare miesiecy temu :)

anuska16
anuska16 (wymiatacz), 2008-03-24 20:54:18

hehe mnie tez ;P

tekst dodany: 2008-03-28 16:29:01
oj czy ja wiem ;P chyba jednak mnie ;P

milyskatezKW
milyskatezKW (zaawansowany), 2008-03-23 16:22:50

peace and love... zioom

anuska16
anuska16 (wymiatacz), 2008-03-22 17:56:14

nie ;) nie jestem EMO ;P to że mam tak pomalowane oczy nic nie znaczy :)

Ravenrox
Ravenrox (weteran), 2008-03-17 13:20:29

Emo Die

tekst dodany: 2008-03-21 09:17:54
czy jest zima czy jest lato pizgaj emo brudną szmatą :P
EMO SHIT :P

BlackGang
BlackGang (2Hard2Kill), 2008-03-17 07:16:51

ooo widze ze ktos sie przebudzil z zimowego snu :)

JackassNT
JackassNT (weteran), 2007-12-10 16:39:57

Pozdro lumpie ;)

adamrapela
adamrapela (wymiatacz), 2007-03-19 11:33:30

omg arthu o co loto!?

adi93
adi93 (zaawansowany), 2007-02-21 21:32:01

Witam;d
Masz na imie Adam?

motywator
motywator (wymiatacz), 2007-01-31 17:08:40

.

irekpies
irekpies (zaawansowany), 2006-07-14 11:16:04

pisior dla ciebie

berti
berti (wymiatacz), 2006-03-31 21:53:54

pozdrawiam cię ziomuś

FokuuS
FokuuS (wymiatacz), 2006-03-31 20:17:53

W-p-I-s-I-k ^^ Wpadaj do mojej galerii czesciej Elo xD

EwIIkA
EwIIkA (uzalezniony), 2006-03-11 19:44:52

pozdro z WueLKaPe

kempesone
kempesone (wymiatacz), 2006-03-10 22:10:11

Pozdrawiam i zapraszam....

KaChA91
KaChA91 (zaawansowany), 2006-03-10 09:09:03

[W] [P] [I] [S] [E] [K] [D] [L] [A] [C] [I] [E] [B] [I][E] Fajny Avatarek:-]

dumle115
dumle115 (wymiatacz), 2006-02-22 14:27:59

nie :( a sprubuj na rapidshare i podaj linka bo te na forum mi nie działają :(

Macks
Macks (uzalezniony), 2006-02-18 20:59:09

mac@gimakad.torun.pl :)

blur
blur (wymiatacz), 2006-02-05 13:49:27

ja chce jako piąty ... ok ?

choli
choli (wymiatacz), 2006-01-02 09:39:53

WuPeIZ ziom pozdr !

MaRtHuSiA
MaRtHuSiA (zaawansowany), 2005-12-22 17:45:10

p... p... p... pozdero;] na dodatek - elo

maniopuro
maniopuro (zaawansowany), 2005-12-16 13:12:54

Przez sniezyce zawieruche sle zyczenia i otuche, by te Swieta choc tak zimnebyly cieple i rodzinne! Pijanego sywestra zycz manio (nie manio puro bo naanderze był juz jakis manio ;D)

arabFFL
arabFFL (wymiatacz), 2005-12-10 19:11:17

wpsiek za wpsiek :)

aeh
aeh (wymiatacz), 2005-09-01 20:57:26

a jak ja tez ci nie dam to cooo??: D

oskate
oskate (wymiatacz), 2005-09-01 11:24:00

W...............pis 4you ...............

milou
milou (wymiatacz), 2005-08-19 21:58:14

zgadnij co mam na myśli:)??????????????????????????????????????????????????

witek0504
witek0504 (uzalezniony), 2005-08-13 01:42:05

A te KOLEGO to tylko tak sobie napisałem :)

franciszek
franciszek (wymiatacz), 2005-08-11 16:48:07

Lubię placki br?

adamrapela
adamrapela (wymiatacz), 2005-08-10 15:56:29

zapraszam na moj blog fingermania.blog.onet.pl

Putra
Putra (wymiatacz), 2005-08-09 09:11:06

Czekam na foty ...

anka105
anka105 (wymiatacz), 2005-08-04 17:53:52

odwdzięczam się :)

Ewcius
Ewcius (wymiatacz), 2005-08-02 01:22:16

to powodzenia w dalszym robieniu tego ^^

holkins
holkins (wymiatacz), 2005-07-30 01:08:30

!!!!!!W!!!!P!!!! I !!!!S!!!!!

HAWK123
HAWK123 (zaawansowany), 2005-07-29 12:05:15

aj adamrapela komentujesz a nie masz fotek dawaj swoje pokaz co potrafisz

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 84
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies