Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

axelskate1

• status: wymiatacz
• email: axelskate1@gg.pl
• miasto: Gliwice
• gg: 10977158
• na portalu od: 3524 dni
• ostatnio widziany: 1694 dni temu

SK8 OR DIE!!! :D
zdjęcia
zdjecia (2)
znajomi
znajomi (20)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

axelskate1
axelskate1 (wymiatacz), 2011-12-05 15:34:31

Irek98
chcesz autograf ?
to dla mnie zaszczyt że drogi Iras mi napisał na profilu ;*

NiskiPazur
NiskiPazur (wymiatacz), 2011-05-23 21:45:48

na skateaffair.pl masz dokładny artykuł o technologii P2 rozkmiń jak chcesz

Grekos
Grekos (uzalezniony), 2011-05-01 07:51:00

WpiS

axelskate1
axelskate1 (wymiatacz), 2011-04-30 09:48:41

dobra lajcik. daj potem mi linka

RubiSzubert
RubiSzubert (uzalezniony), 2011-04-30 09:18:35

facebook


axelskate1
axelskate1 (wymiatacz), 2011-04-29 18:54:51

dobra, ale musisz napisać że od użytkownika axelskate1 z a.pl no i powiedz gdzie je chcesz wykorzystać

tekst dodany: 2011-04-29 18:54:52
dobra, ale musisz napisać że od użytkownika axelskate1 z a.pl no i powiedz gdzie je chcesz wykorzystać

RubiSzubert
RubiSzubert (uzalezniony), 2011-04-28 17:13:20

elo, moge 1 z Twoich zdjęć wykożystac do celów własnych ;D te z poczekalni hmm te artystyczne :D Proszę


tekst dodany: 2011-04-28 20:48:28
heh nie mam GG:D


alieeen123
alieeen123 (uzalezniony), 2011-04-27 14:49:34

dupy nie białka.

tekst dodany: 2011-04-27 16:13:12
nie białka .

tekst dodany: 2011-04-27 16:13:33
NIE BIAŁKA JEGO MAĆ

tekst dodany: 2011-04-27 16:13:45
cenzura ....

axelskate1
axelskate1 (wymiatacz), 2011-04-26 20:05:37

Irek98
1 juz dalem do zdjęcia.

nie martw sie, ja tobie też ;*

axelskate1
axelskate1 (wymiatacz), 2011-04-23 16:10:32

xDD
pozdro wam, smacznego jajca.

MrMaro
MrMaro (uzalezniony), 2011-04-20 23:03:06

łoo, dzisiaj się dopiero o tym dowiedziałem jak mi doszła : D jaram się

oski84
oski84 (zaawansowany), 2011-04-18 23:15:10

dzięki za ocene :D wpisss...

RubiSzubert
RubiSzubert (uzalezniony), 2011-03-02 20:25:46

elo mówiłeś ze oddasz częsci do sb ps jestem studentem

EaGLE
EaGLE (uzalezniony), 2011-02-26 14:44:31

Napisz do mnie na gg 8531016, mam srpawę.

Bueno
Bueno (zaawansowany), 2011-02-11 16:47:50

Wpi$ Ziąą ;]

tekst dodany: 2011-02-11 16:47:50
Wpi$ Ziąą ;]

koszulowy
koszulowy (uzalezniony), 2011-02-03 21:01:05

Wpisqqq zią!

Bilson
Bilson (wymiatacz), 2011-01-30 19:33:24

WWWWWW
PPPPPPPPP
III IIIIIIIII
SS$$$SSS
I IIIIII!!!!!!
KKKKKKK

Zapraszam do mnie
oraz do odsłuchania moich kawałków na:

http://www.mysp ace.com/sen-b_senpai _bilson

krtek
krtek (wymiatacz), 2011-01-28 21:21:03

szukaj dziecino ;))
zobaczymy czy dasz radę :))

skończ podstawówkę to pogadamy ;))

skejt22
skejt22 (zaawansowany), 2011-01-22 20:43:46

wpis

Knopersik
Knopersik (weteran), 2010-12-21 18:35:46

wpisss kradzieju:SD

tekst dodany: 2010-12-21 18:35:46
wpisss kradzieju:SD

tekst dodany: 2010-12-21 18:36:14
a gliwickim PKSie rzygalem dlugo jak wracalem z grecji;/;/;/

FBMisiuS8
FBMisiuS8 (wymiatacz), 2010-11-22 22:16:19

WPISORRR

arkangell
arkangell (zaawansowany), 2010-10-25 22:46:25

pozdro i niech progres na desce trwa ;p

msglamour
msglamour (zaawansowany), 2010-10-04 07:21:28

wpiss xD

pozdro z Gliwic ^^

guitarsk8
guitarsk8 (weteran), 2010-07-20 21:57:43

od-wpis. :D
jbc. to było moje stare konto: http://www.andegrand .pl/users/kamyklol

SkateAksell
SkateAksell (wymiatacz), 2010-05-03 23:50:37

oddawaj nick złodzieju ;p

SkateAksell
SkateAksell (wymiatacz), 2010-05-03 23:50:37

oddawaj nick złodzieju ;p

Franiu97
Franiu97 (zaawansowany), 2010-04-16 18:44:31

wPIS ;P

Bueno
Bueno (zaawansowany), 2010-04-10 12:33:54

Wpisiorek

SkateFB197PL
SkateFB197PL (wymiatacz), 2010-04-06 19:24:18

WPisss

Kondomierz
Kondomierz (zaawansowany), 2010-04-05 14:50:33

pozdro ;D

szalonaxxx
szalonaxxx (zaawansowany), 2010-04-05 12:03:47

wpisu;P

pxp
pxp (wymiatacz), 2010-01-26 14:47:17

pozdro :]

BUNTO
BUNTO (zaawansowany), 2010-01-03 16:46:07

WPIS POZDRO Z RACIBORZA

tekst dodany: 2010-01-04 12:51:05
Widze ze masz te same rampy samochodowe co u mnie fajnie sie z nich skacze pozdro

aktywność na portalu

Koszulka METODA biała
-26%
59zł
Koszulka PROSTO piping czarna
-19%
BUTY CORMAX Model: REEL HIGH
-29%
Koszulka Polski Wąs ale gapa
-15%
Koszulka Blessed Brothers - Pray
-29%

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 43
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies