Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

brave

• status: uzalezniony
• miasto: Krakow
• na portalu od: 5027 dni
• ostatnio widziany: 3695 dni temu

...
zdjęcia
zdjecia (2)
znajomi
znajomi (8)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

maciekemek
maciekemek (wymiatacz), 2011-05-07 19:08:58

ArTiK
[cytat=Chropowaty] Czy mi się zdaje czy to w Avatarze to nie jest okładka płyty Guns n Roses


DObrze ci sie zdaje
hehehe

ArTiK
ArTiK (weteran), 2010-09-06 16:23:56

Chropowaty
Czy mi się zdaje czy to w Avatarze to nie jest okładka płyty Guns n Roses


DObrze ci sie zdaje

adikaw
adikaw (zaawansowany), 2009-01-05 13:09:34

wszystkiego najlepszego

Chropowaty
Chropowaty (zaawansowany), 2008-01-06 15:02:41

Czy mi się zdaje czy to w Avatarze to nie jest okładka płyty Guns n Roses

Skater410
Skater410 (uzalezniony), 2007-05-11 23:53:09

dzięki za wizyte . ja już kiedyś dawno temu oceniłem twoje Fotyy xD pozdro

PEaCE

MartinKrk
MartinKrk (zaawansowany), 2007-03-29 11:03:55

no raczej xD Black Label robi kozak deski, przynajmniej moją ;P
ej gdzie Ty jeździsz?

kozi1991
kozi1991 (uzalezniony), 2007-02-16 21:35:54

Guns n' Roses... mmm:)

bragga
bragga (wymiatacz), 2007-01-06 15:18:34

To jesteś o rok ode mnie młodszy( ja dokładnie za miecha mam 15). 14 to fajnywiek.

tomeckc
tomeckc (kanalia), 2007-01-06 11:09:41

Nie ma o czym mówić - należały Ci się ;P

bragga
bragga (wymiatacz), 2007-01-05 19:23:26

najlepsze życzenie dla solenizanta ! która wiosna stuknęła ?

lucjusz
lucjusz (weteran), 2007-01-05 08:28:39

Dzień urodzin święto Twoje, Więc przyjmij życzenia moje. To o czym marzyszby się spełniło, To czego pragniesz by Twoim było. A do tego 100 lat i róże, Przesyła Ci lucek w mundurze.

eWuWuA
eWuWuA (wymiatacz), 2006-12-30 11:17:54

nie słucham bo w ciszy chcem żyć.

tekst dodany: 2007-01-01 13:28:23
no nie wiem może udanego roku nowego

chudaordie
chudaordie (wymiatacz), 2006-12-27 14:00:24

chyba, ze lubie pogo

slimak
slimak (wymiatacz), 2006-12-23 20:53:46

Autor: brave (wtajemniczony), 2006-06-09 18:32:28 btw. masz 10 za Pleć ,pozdro ! chlopie nie ocenia sie za plec tylko za umjejetnosci...a to ze onajest baba to nie znaczy ze nie ma rak i nog

n0name
n0name (zaawansowany), 2006-12-09 00:42:24

no chyba tak (: o ile sie nie myle jestes Kacper...?

tekst dodany: 2006-12-10 01:08:16
em.ja jestem dominika...kolezanka naku (reuszki) kiedys na piaskowcach z niabylam (: moze kojarzysz.^^

tekst dodany: 2006-12-10 01:09:10
to znaczy kolezanka anki(truszki)

tekst dodany: 2006-12-21 23:32:24
dupa! ale to chyba normalne ze cos sie dzieje na desc! ej niemozesz z tegopowodu rezygnowac :( zastanow sie...

tekst dodany: 2006-12-23 00:41:19
uhmm^ dobrze ale zastanow sie (:

trollyas
trollyas (zaawansowany), 2006-12-08 19:49:24

elo brave czemu sie nie odzywasz :p ??

tekst dodany: 2006-12-08 19:50:36
śmigasz coś na dsk czy nie zabardzo ??

romanS
romanS (zaawansowany), 2006-12-07 17:15:42

aha no to odbre i to :p

tRuSzKa
tRuSzKa (wymiatacz), 2006-11-24 20:32:17

hehe...ja zawsze mam racje...ech....mas zjeździć dalej!!!1 właściwie to czemuchceszz zrezygnować???z powodu kontuzji???

MartinKrk
MartinKrk (zaawansowany), 2006-11-23 10:34:52

truszka ma racje. Nie przestawaj jeździć!

tRuSzKa
tRuSzKa (wymiatacz), 2006-11-18 10:57:24

hey...czemu nie na desce???

tekst dodany: 2006-11-22 20:37:57
co??? ej...nie rezygnuj!!!

MartinKrk
MartinKrk (zaawansowany), 2006-11-16 21:26:38

Siemano ;*. Co tamm?

tekst dodany: 2006-11-18 09:39:41
Oj... Mam to szczęście, że jeszcze nigdy nic złamanego nie miałam ;P. Szybkiego powrotu do sprawności ;) :* xD.

swiernalxxx
swiernalxxx (weteran), 2006-11-16 19:31:41

ohoho ziomek. miałem tak samo złamałem nadgratsek w czerwcu na desce iwe wrześniu deja vu. to samo miejsce,też na desce. współczuję,ale ja tamsram na to i jeżdżę ciągle.

trollyas
trollyas (zaawansowany), 2006-11-12 07:26:18

aha już wiem :/ to lipa

Mullen101
Mullen101 (uzalezniony), 2006-11-04 15:16:49

pozdro z ck i wpadnij do mnie

trollyas
trollyas (zaawansowany), 2006-11-01 18:26:58

w sobote na dsk na bulwarach o 12 jeśli możesz ;) pozdro

tekst dodany: 2006-11-02 06:22:06
wykrakałeś :( jest śnieg :/

dbc
dbc (weteran), 2006-10-30 19:15:46

20-tego a ty???

trollyas
trollyas (zaawansowany), 2006-10-29 14:49:33

pozdro brave , do nastepnego razu na dsk

Miau
Miau (uzalezniony), 2006-10-29 11:05:56

kiedy przyjezdzasz do krynicy?

MiRoNkA
MiRoNkA (weteran), 2006-10-28 15:47:08

łooo (: eejj, a dlaczego chciales mi doqczycc ?

nstxxx
nstxxx (zaawansowany), 2006-10-25 16:36:39

ejty!. nie odzywasz sie, nie dajesz znaku życia, nie piszesz na gg. PHI! wielkifochfoch!

tekst dodany: 2006-10-25 22:25:29
jasne! to ty mnie nie lubisz :((((. i to ty mnie biles w sobote! BuuuBuuuBuuu:'( ;*

tekst dodany: 2006-10-26 20:23:58
troszke?! phi. to foch.. ja olewka?! to ty znikasz !

tekst dodany: 2006-10-28 09:33:56
BO BYLAM U KUMPELI I NIE MIALAM CALEJ LISTY!

dbc
dbc (weteran), 2006-10-23 19:42:20

Ale dlaczego (deedee)????? Co z moja siostra jest nie tak ;P;P;P;P

Miza16
Miza16 (wymiatacz), 2006-10-23 15:26:36

no proste ze pierorzek :)

nstxxx
nstxxx (zaawansowany), 2006-10-21 21:03:02

free huggs. free huggs. huhu. no a wogole to dozo za tydzien ;d ;*

tekst dodany: 2006-10-22 12:00:45
huhu musisz móc. hahaha jak to brzmi. ej weźmy takie tabliczki i bedziemy łazićpo ulicy xd!

MartinKrk
MartinKrk (zaawansowany), 2006-10-20 21:38:04

w niedziele prawdopodobnie. :P

nstxxx
nstxxx (zaawansowany), 2006-10-20 19:17:24

yo brave! bedziesz jutro w miescie deskorolkowac?

nctw
nctw (wymiatacz), 2006-10-20 11:22:41

hehe, no zauważyłam że ciągle ktoś mówi że mamy fajny skatepark ;D anajbardziej narzekają na niego właśnie Suwalczanie;] mimo to fakt faktem-***ście się tam jeździ.

LTZ
LTZ (wymiatacz), 2006-10-18 23:15:12

A JA PISZE ze moga byc slabe ale sa smiechowe.. logiczne ze plastik to gownonie..

nctw
nctw (wymiatacz), 2006-10-18 21:39:48

ej zadajesz jedno z głupszych pytań, na które o dziwo trudnoodpowiedzieć:P jest takie małe miasto, Suwałki, gdzie na desce nie jeździła jużdawno żadna dziewczyna. ale ostatnimi czasy los chciał i 3 się pojawiły, jednaz nich to ja;] elo kolego

MagicMAN
MagicMAN (zaawansowany), 2006-10-18 18:53:14

wpi$ wpadnij do mnie PzdR

Adik93
Adik93 (wymiatacz), 2006-10-15 21:28:02

yo to ja Adik z finger.pl zajrzyj do mnie

LTZ
LTZ (wymiatacz), 2006-10-12 21:26:47

moga byc i slabe ale mi sie podobaja.. wiec je mam.. na nich nie jezdzi niktraczej nie..;

L0rdShad0w
L0rdShad0w (wymiatacz), 2006-10-12 08:55:43

zapraszam do mnie :P pozdro

sexy
sexy (zaawansowany), 2006-10-11 14:06:07

avat to tylko avat ;) pozdro ze slaska ;))

olas11
olas11 (Hentai Sensei), 2006-10-09 20:35:57

na dowód zgody witaj u mnie w znajomych

ewwa
ewwa (wymiatacz), 2006-10-08 12:49:47

elo dzieki dzieki... hehe pozdroO o. ;) :*

tekst dodany: 2006-10-08 19:44:54
eee tam ;) hm ciekawe jak Ty wyglądasz .. :P bo na fotach słabo widać buźka

DeeDee
DeeDee (uzalezniony), 2006-10-08 12:40:08

chyba nie xD flondra bedzie :P

MartinKrk
MartinKrk (zaawansowany), 2006-10-08 11:37:05

Gdzie zechcesz ;). haha.

LTZ
LTZ (wymiatacz), 2006-10-07 22:58:40

i co w zwiazku z tym?

DeeDee
DeeDee (uzalezniony), 2006-10-07 20:29:03

ja pindole co za spam ;/ poza tym to ;D

akont
akont (weteran), 2006-10-06 22:03:46

nie bo nie robie nic

MartinKrk
MartinKrk (zaawansowany), 2006-10-06 20:48:52

No cóż, jak na 1,5 miesiąca jeżdżenia to umiem chyba niewiele: fakie pop shoveita, pop shove ita, ollie i SKRĘCIĆ kickflipa. A aktualnie opuściła mnie zajawa[to aż tydzień! (którą mam nadzieję odzyskać w niedziele)].

tekst dodany: 2006-10-06 20:55:30
ok ;). A i pragne zaznaczyć, że nie zawsze mi siadają moje 'wypasione' triczkixD.

tekst dodany: 2006-10-06 21:52:01
Prosste xD. haha.

MiRoNkA
MiRoNkA (weteran), 2006-10-06 11:46:50

a Ty jestes koniem xD

tekst dodany: 2006-10-06 18:05:23
ej no skad wiedziałes ?

bula1111
bula1111 (born to kill), 2006-10-06 04:28:13

jest kilka innych fot... pozdro :)

Robo_pl
Robo_pl (uzalezniony), 2006-10-05 20:54:07

Dzieki Ty tez dobijesz do 1000

Dziat
Dziat (wymiatacz), 2006-10-05 19:30:43

Yo! Emeryci rzondzo!

MartinKrk
MartinKrk (zaawansowany), 2006-10-04 08:46:41

Buhaha. Tak się składa że jestem dziewczynką xD. Hmm..pod mangą, czasami zdarzymi się się tam wbić x).

tekst dodany: 2006-10-04 19:33:30
Ten nick ma dłuuugą historie. Po włosku Martyna to Martina i kumpela zaczęłasobie w 'skrócie' mówić Martin i dlatego taki nick xD.

tekst dodany: 2006-10-04 22:47:38
wiem, że bardziej pasuje do marcina, ale tak się przyjęło i nic na to nieporadze xD. No możemy :)

olas11
olas11 (Hentai Sensei), 2006-10-02 17:33:50

dziekuje za zyczenia pozdro

MiRoNkA
MiRoNkA (weteran), 2006-10-02 16:49:45

haha xD wiem ,ze zartowałes :P

DeeDee
DeeDee (uzalezniony), 2006-10-01 15:51:37

no bo ja w ogole jestem sliczniusia xP

volciaa
volciaa (zaawansowany), 2006-10-01 15:47:57

Hee a czemu nie lubisz jak dziewczyna rapuje? Dyskryminujesz kobietki? :>

Pats
Pats (wymiatacz), 2006-10-01 15:41:15

znaczy sie mówie jak mam zajawkę:P

DeeDee
DeeDee (uzalezniony), 2006-10-01 12:51:09

nie martw sie...to nie ja xP

volciaa
volciaa (zaawansowany), 2006-10-01 09:55:07

He no i co w tym dziwnego? ;] TA klijentka na avie to Lil' Kim a nie jakastamsobie dziewczyna ;] Dalabym siebie, ale .... nie wiem :P moze dam ;] Pozdro...

Whiplash
Whiplash (zaawansowany), 2006-09-30 23:01:43

haha nie wiem po co ;P może po to, żeby mi przykro nie było :P

tekst dodany: 2006-09-30 23:32:15
no ok, wierze ;)

Sobek17
Sobek17 (zaawansowany), 2006-09-30 22:50:57

Avatar taki musi być=)...okulary przeciwsłoneczne lub przeciwmigające możnazałożyć=)...

Whiplash
Whiplash (zaawansowany), 2006-09-30 22:04:43

tak to ja ;P tylko nie pisz, że jestem ładna, bo nie lubie jak ktoś kłamie ;P

DeeDee
DeeDee (uzalezniony), 2006-09-30 20:06:42

serio? xD a to dobrze czy źle?

dex93
dex93 (wymiatacz), 2006-09-30 09:58:22

cztery roznokolorowe

tRuSzKa
tRuSzKa (wymiatacz), 2006-09-28 18:47:34

wow.....to zabawne bo aj też....heheh nawet z toba rozmawiałam :)

michal92
michal92 (weteran), 2006-09-26 21:09:38

a tam, to masz jeszcze jednego

natasha
natasha (zaawansowany), 2006-09-25 23:10:27

a no tylek moj moj :) dzieki :P pozdro :**:*:*:*

DeeDee
DeeDee (uzalezniony), 2006-09-24 12:18:10

nie-e...całkiem przez przypadek xD

EwIIkA
EwIIkA (uzalezniony), 2006-09-24 00:22:58

wiem...fajne, bo moje :P hehehe..nie ma to jak skromność ;) sa sa sa

Karis
Karis (zaawansowany), 2006-09-23 22:55:59

oddaj mi moją zlotowke za lulki

Goralx
Goralx (Walter Sullivan), 2006-09-23 21:27:09

Tylko admini mogą dawać bany, więc moje rozważania na ten temat są czystoteoretyczne( choć często prawidłowe;]) :) po resztą od takich zabaw jest juz odbólu dział humor ;) nie ma co się mazać...

DeeDee
DeeDee (uzalezniony), 2006-09-23 19:39:51

haha xD wiedziałam^^

Natalka123
Natalka123 (zaawansowany), 2006-09-18 16:05:34

ja też taki mam :P pozdro

Nesjana
Nesjana (zaawansowany), 2006-09-17 16:36:09

Nom, może i mam lepsze ;] ale sama ocenić tego raczej nie umiem. Pozdro ;]

tynqa12
tynqa12 (wymiatacz), 2006-09-15 21:45:54

No Majorka kozak wzgledem miejsców, ogolnie byłam tam jzu z 10 razy, ale o tych basenach to nie wiedziałam.jeżdziłes tam?? pozdr :))

nstxxx
nstxxx (zaawansowany), 2006-09-14 07:51:31

ok spoko xD a jak to zrobiles?:P

tekst dodany: 2006-09-14 21:16:11
dziekii za zyczonka :*

Nesjana
Nesjana (zaawansowany), 2006-09-12 20:04:08

Musze cię zmartwić-nie są moje :) Pozdro \/

BadGirl
BadGirl (wymiatacz), 2006-09-12 15:00:27

juuż nie dłupo pokarze :PP co tam słychać??

nstxxx
nstxxx (zaawansowany), 2006-09-11 19:02:10

hahahaahah przeciez zartuje no :P. skoro jezdze 1,5 m-ca to raczej nie umiemfakie big spin flipa... :|:P

tekst dodany: 2006-09-11 19:56:27
hehe a jezdzisz na murkach czy tam madzii?:P

BadGirl
BadGirl (wymiatacz), 2006-09-10 10:53:54

usta nie moje ale też mi sie podobają pozdro :*

nstxxx
nstxxx (zaawansowany), 2006-09-10 10:13:53

hahahaahahahahah jezdze 1,5 m-ca...... nie mam best tricku... hahaha chyba zeliczyc big spin flip z 4.

tekst dodany: 2006-09-10 10:17:32
no i w 90% siada mi fakie big spin

tekst dodany: 2006-09-10 10:18:15
fakie big spin flip znaczy sie xD

tekst dodany: 2006-09-10 10:44:03
jezdze 1,5 m-ca

nata666
nata666 (uzalezniony), 2006-09-09 21:49:17

nie dokladnie... :\ a co do kochania to jeszcze mysle

DeeDee
DeeDee (uzalezniony), 2006-09-09 11:24:17

no on miał byc smutny...aczkolwiek w tym av jest głębszy sens...tam sie toserduszko liczy^^ xD

nstxxx
nstxxx (zaawansowany), 2006-09-09 08:38:52

hihi spoko :). 15 za jakies 5 dni / nie wiem dokladnie ktory dzisiaj jest...:P/. a ty?;>

nata666
nata666 (uzalezniony), 2006-09-09 00:18:09

pasek Twpj kocham <33

nstxxx
nstxxx (zaawansowany), 2006-09-06 20:13:06

jak masz na imie?;>

tekst dodany: 2006-09-07 19:06:39
no bo ja jestem nasti xD....

tekst dodany: 2006-09-08 08:19:20
hahah to widze po nazwie :P. a gdzie jezdzisz?

tekst dodany: 2006-09-08 17:33:46
patrz na moj av i wywnioskuj xD

EBS
EBS (wymiatacz), 2006-09-02 12:10:58

=Wpi$= koniecznie ogladnij fotki :)

ziomex07
ziomex07 (zaawansowany), 2006-08-02 15:27:15

hehe dzieki za zyczonQa :*

emilkaa
emilkaa (wymiatacz), 2006-07-27 23:26:03

hello ello no ok a wiec prosze:) pzdr asta la vistap.e.a.c.e.&r.e.s.p.e.c.t.

Bzr
Bzr (zaawansowany), 2006-07-24 12:53:34

On spiewa : Esende Mylffon bo to mój Flow i styl to, czuj to ja i mój hip-hoptylko :P

Kozzak
Kozzak (zaawansowany), 2006-07-19 22:20:15

Kozzackie pozdro 4 you i wpadnij do mnie

tRuSzKa
tRuSzKa (wymiatacz), 2006-07-16 20:38:05

ale ja ćwicze i ćwicze,ale nie mogę się poddać :)

kondzikfb
kondzikfb (weteran), 2006-07-16 10:46:55

pozdro dla ciebie

tRuSzKa
tRuSzKa (wymiatacz), 2006-07-15 15:44:15

hey,co tam u ciebie????

tekst dodany: 2006-07-15 16:02:20
yyy...poraszka,wszystko się sypie :/

tekst dodany: 2006-07-15 20:26:23
i know są wakacja,ale właśnie chodzi o deske,kurcze nic mi nie wychodzi dalejdusze to ollie i nic fuck*

rosal23
rosal23 (wymiatacz), 2006-07-15 14:43:55

proste że DMX ;] DMX rządzi pozdro!

Gaski
Gaski (uzalezniony), 2006-06-15 23:03:51

Pozdrawiam pozdro hehe

EwIIkA
EwIIkA (uzalezniony), 2006-06-01 08:50:12

pozdro z wlkp sa sa sa :P

tRuSzKa
tRuSzKa (wymiatacz), 2006-05-26 12:06:48

hi...widez,ze malutko komentarzyków,nie bede swinkom i coś tam skrobne :)

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 65
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies