Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

crooofca

• status: wymiatacz
• miasto: KRakóW wioooska szczęścia xD
• na portalu od: 5059 dni
• ostatnio widziany: 4494 dni temu

in da Leicester xD
znajomi
znajomi (17)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

PalaSz15
PalaSz15 (zaawansowany), 2009-08-13 15:24:57

wpisik :)))) ;*

Minoda1111
Minoda1111 (zaawansowany), 2007-03-25 22:20:11

jak zdrowie moja kochana? Zdrowa juz? :*

Wiktor666
Wiktor666 (uzalezniony), 2007-02-02 21:23:40

fajna laska z ciebie :* xD

tekst dodany: 2007-02-03 18:14:38
a pódziesz ty muuu...

tekst dodany: 2007-02-03 22:07:59
nonoo fajna laska z ciebie xD =* =*

tekst dodany: 2007-02-03 22:08:41
fajna laska z ciebie =* =*

JackassNT
JackassNT (weteran), 2007-02-01 12:53:25

A krowy latają !

darek6
darek6 (zaawansowany), 2007-01-29 21:25:35

Elo!! chciałbym ci życzyć wszystkiego najlepszego, dużo prezentów I co tam sobieżyczysz:) BUZIACZEK :*

pawelflip
pawelflip (uzalezniony), 2007-01-29 20:19:53

siemqa najlepszego 100 lat życia ale nie starzenia się hehe

maroone
maroone (wymiatacz), 2007-01-29 19:58:31

100 litrow mleka

elbi
elbi (zaawansowany), 2007-01-29 19:55:57

wszytkiego najleszego spelnienia marzen i wszytkiego dobrego.

lucjusz
lucjusz (weteran), 2007-01-29 16:29:46

100 lat i najlepszego!!!

Paffcio90
Paffcio90 (irish arabic nigga), 2007-01-29 15:46:31

100 lat i wszystkiego najlepszego w ogole pieknej zycze ;D

Kani92
Kani92 (ultra masochist), 2007-01-29 15:01:28

najlepszego =* ^^,

anka105
anka105 (wymiatacz), 2007-01-29 14:54:37

wszystkiego najlepszego =*

Sim0n93
Sim0n93 (zaawansowany), 2007-01-13 16:03:14

ELO ELO 3 2 0!!!!!!!!!!!!

Szamal
Szamal (uzalezniony), 2006-12-25 00:20:24

Taa owszem ale jak Ci powiedziałem siema w szkole hehe, to nie raczyłaśodpowiedzieć nawet . A to był jedyny raz co Cię skojarzyłem :P

Seeth
Seeth (uzalezniony), 2006-12-06 18:09:25

.........................Szach&maT.........................

Rojek
Rojek (wymiatacz), 2006-11-11 17:36:22

pozdRRo wielkie!!

swiernalxxx
swiernalxxx (weteran), 2006-10-25 15:39:51

ajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaajajajajaajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja ajajajajajajajaj aj

tekst dodany: 2006-10-25 22:00:25
Offspring Lyrics - Keep 'em Seperated Lyrics Like the latest fashion Likea spreading disease The kid`s are strapin`on their way to theclassroom Getting weapons with the greatest of ease The gangs stake their owncampus locale And if they catch you slippin` then it`s all over pal If oneguy`s colors and the others don`t mix They`re gonna bash it up Hey -man youtalkin`back to me? Take him out You gotta keep `em seperated Hey-man youdisrespecting me? Take him out You gotta keep `em seperated Hey they don`tpay no mind If you`re under 18 you won`t be doing any time Hey come out andplay By the time you hear the siren It`s already too late One goes to themorgue and the other to jail One guy`s wasted and the other`s a waste It goesdown the same as the thousands before No one`s getting smarter No one`slearning to score Your never ending spree of death and violence and hate Isgonna tie your own rope

tekst dodany: 2006-10-26 08:19:21
cow kał krowa krófka ;]

Szamal
Szamal (uzalezniony), 2006-09-10 11:21:12

zatem do poniedziałku :]

tekst dodany: 2006-10-12 20:07:32
a ja Cie nie widziałem :P

tekst dodany: 2006-10-17 23:28:06
specjalnie sobie pa3łem na topyk wasze zdjęcia i stwierdzam ze Cie jeszcze niewidziałem :P

tekst dodany: 2006-10-23 19:57:21
widziałem Cie :P

olas11
olas11 (Hentai Sensei), 2006-09-09 18:42:22

najbardziej obrzydliwa bajka na cartoon network krowa i kurczak : ) : ) : ): ) : )

Szamal
Szamal (uzalezniony), 2006-09-08 23:43:40

hmm jak mnie bedziesz widziec w szkole to sie ujawnij :P chyba ze juz Cie znam anie wiem żeś croofca z a.pl :P

McCvir
McCvir (uzalezniony), 2006-08-31 23:18:09

o ty krofo jedna ;D :P

zielaj
zielaj (zaawansowany), 2006-08-27 14:41:58

dla mnie ta kreskowka byla za**** :)

tekst dodany: 2006-08-27 23:05:25
no wiadomo jedna z najlepszych kreskowek ja lubie jeszcze "ed edd ieddy" i uwielbiam "johnego bravo" :P pozdro

tekst dodany: 2006-08-28 17:28:02
hmmm... buzka :> ? bo zaraz sie zarumienie ;] john'y jakby cie zobaczyl topewnie nie raz by sie obejrzal :P buziaki :*:*:*

Gasp
Gasp (zaawansowany), 2006-08-26 17:47:43

Pozdrawiam :) Krakuskę

dzaga90
dzaga90 (uzalezniony), 2006-08-24 10:39:15

nie moge patrzyc na twa za**** krove:PP heheh pozdeross:)

2Massey
2Massey (uzalezniony), 2006-08-23 17:20:00

noo jak "krakoof" to git ;D, w Peace ;] ;*

rodzyn87
rodzyn87 (wymiatacz), 2006-08-18 20:59:15

pozdro ode mnie :) ładne zdjęcie w dziale ze zdjęciami...

tekst dodany: 2006-08-18 21:00:25
znaczy sie, zdjecie by nie bylo ladne gdyby nie to kto jest na nim, bo tak czysiak nic innego chyba na tym zdjeciu nie ma :P hehe pozdro raz jeszcze...

DeeDee
DeeDee (uzalezniony), 2006-08-18 16:41:43

crooofcia ewrybady komon komon xD

pata88
pata88 (wymiatacz), 2006-08-04 14:15:11

czy wiesz co to za litera?? vv - oto ona

3x
3x (wymiatacz), 2006-07-15 22:48:36

wpsioe crufcia pozdro

Marti1991
Marti1991 (zaawansowany), 2006-07-15 07:33:00

crooofca jak ja dawno Cie nie widziłamxD stęskniłam sie, musze częściej bywać naanderze

BlackGang
BlackGang (2Hard2Kill), 2006-06-30 20:11:51

. . . . . . . . .,`. . .`-----'.. . . . . . . . . . .,. . . . . .~ .`- . . .. . . . . . . ,'. . . . . . . .o. .o__ . . . . . . . . _l. . . . . . . . . . .. (#) . . . . . . . _. '`~-.. . . . . . . . . .,' . . . . . . .,. .,.-~-.'-.,. . . ..'--~` . . . . . . /. ./. . . . .}. .` -..,/ . . . . . /. ,'___. .. . . . . . . . . . /'`-.l. . . `'-..'........ . . . . . ;. . . . . . . . .. . . .)-..... . . .l. . . . .' ---........-'. . . ,' . . .',. . ,........ . . . . . . . .,' . . . .' ,/. . . . `,. . . . . . . ,' . . . . .. . . .. .. . . .,.- ' . . . . . ',. . . . . ',-~'`. ; . . . . . .l. . . . . ;. .. /__ . . . . . /. . . . . /__. . . . .) . . . . . '-.. . . . . . .) . . . .. . .' - .......-`

rasky
rasky (uzalezniony), 2006-06-03 21:58:30

wymionka hyhy xD

tekst dodany: 2006-06-04 10:58:16
no to tez Cie moge pozdrowic....chociaz....a dobra niechs tarce xD POZDRO

tekst dodany: 2006-06-04 20:04:08
wiesz....mogę sie schańbic....i jeszce raz napisac pozdrowienia ale nie wiem czyzalsugujesz;]

tekst dodany: 2006-06-06 15:44:31
nom niezaslugiowalabys ;]

tekst dodany: 2006-06-06 20:03:23
Rasko don Corleone a za dnia don Vito xD więc nie podskakuj xD

tekst dodany: 2006-06-07 20:25:30
bo sobie wymiona potluczesz;]

tekst dodany: 2006-06-08 20:58:34
dobrea nie osztrege Cie więcej:P ale uwazaj an głowe ^^

ryssia89
ryssia89 (wymiatacz), 2006-06-01 22:07:53

Dla Ciebie także:)

asiulka29
asiulka29 (zaawansowany), 2006-05-28 00:36:32

wpi$ i pOzDrO zapraszam do mnie xD xD xD

technoman
technoman (zaawansowany), 2006-05-14 18:49:39

Pozdro kruffcio mufcio :]

mosTMS
mosTMS (uzalezniony), 2006-05-09 19:07:32

hejo krowka kope lat :)

tekst dodany: 2006-05-09 21:14:33
to co tam u ciebie? :) wiesz chyba bede usuwal liste znajomych xD

DeeDee
DeeDee (uzalezniony), 2006-05-06 20:45:37

Błąkają się po świecie niespokojne dusze mijamy się codziennie nie słysząc nawettrzepotu białych skrzydeł...

Alex_HuStLa
Alex_HuStLa (weteran), 2006-05-04 10:07:20

Krowa i Kurczak!

KoSzNik
KoSzNik (zaawansowany), 2006-04-26 20:31:43

A ja najbardziej lubilem Owce:) hehehe... pozdro...

L0rdShad0w
L0rdShad0w (wymiatacz), 2006-04-25 21:32:41

pozdro wpadnij do mnie

przemeksm
przemeksm (zaawansowany), 2006-04-25 20:35:52

Poprosze xD Pozdro :)

tekst dodany: 2006-04-25 20:37:15
Tylko pamiętaj jak krowa robi dużo "mu" to mało daje :P

wRiTer_Ka
wRiTer_Ka (fanka kisielu), 2006-04-18 10:30:19

''...żył pewien człowiek na świecie. Gdy umarł stanął przed obliczemBoga.Tutaj zobaczył całe swoje życie,ale zobaczył je jako śladny dwóch par stópnapiasku. -Te ślady z lewej strony to Twoje, a te z prawej to moje -powiedziałJezus -zobacz, że nigdy Cię nie opuściłem i zawsze byłem u twojegoboku, przezcałe twoje życie. - No dobrze -powiedział człowiek - ale zauważ, żena piaskusą dwa ślady tylko wtedy, kiedy było mi dobrze i kiedy wszystko jakośsięukładało, natomiast wtedy, kiedy świat walił mi się na głowę i byłominajciężej, na piasku jest ślad tylko jednej osoby. Gdzie byłeś wtedy? -Wtedyniosłem Cię na rękach...''

mizi
mizi (zaawansowany), 2006-04-16 12:32:28

feks meeen. low ja :*

Woru
Woru (wymiatacz), 2006-03-23 19:35:02

pozdro P.S. erasky - mialem napisac to samo ;]

wtr25
wtr25 (uzalezniony), 2006-03-18 20:11:14

również pozdrawiam! jazda na deskorolce to zaj.ebista sprawa!

pozer2005
pozer2005 (zaawansowany), 2006-03-16 12:07:51

zapraszam do mnie ^^

Woru
Woru (wymiatacz), 2006-03-07 17:29:54

reggae/ragga gorom salamalejkum zshalom zią ;]

mogo
mogo (zaawansowany), 2006-02-24 10:51:37

dodalem cie do znajomych

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 42
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies