Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

DirtyPati

• status: zaawansowany
• miasto: Elbląg
• na portalu od: 3778 dni
• ostatnio widziany: 2880 dni temu

www.lastfm.pl/user/dirtypati PsychoPatka. Nie dla idiotów.. www.elbinghetto.blogspot.com Sprawdz to!
znajomi
znajomi (5)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

Tritron
Tritron (wymiatacz), 2012-04-11 22:02:11

Witaj mój Czarny Bracie.

ambrozy3
ambrozy3 (zaawansowany), 2011-07-13 12:56:29

ale gały

Gutas91
Gutas91 (wymiatacz), 2010-12-23 14:30:07

;/

Podziemie
Podziemie (wymiatacz), 2010-12-15 21:57:14

słit komentarzyk od chłopca ;***
Zatkao kakao ?

DawidJ
DawidJ (wymiatacz), 2010-12-13 23:55:41

Wyrwi jak zawsze mądrze prawi :) "wiem kiedy dodał ten koment" :D

Wyrwitrzew
Wyrwitrzew (wymiatacz), 2010-11-30 22:44:09

Skończyły się zdjęcia- skończyły się komenciaczki od słit chłopców z forum :(


guitarsk8
guitarsk8 (weteran), 2010-11-19 12:05:50

a gdzie amsz zdjęcia?! :D

cAdi
cAdi (uzalezniony), 2010-11-06 21:51:20

HEY HO LET'S GO!!!
GABBA GABBA HEY!!!

Knopersik
Knopersik (weteran), 2010-09-25 21:43:43

wpisssssssss

ambrozy3
ambrozy3 (zaawansowany), 2010-09-14 22:08:45

alez niektorzy sa okrutni, czepiac sie zdjecia moze to wszystko przez ta dziore na palcu :D dzialala na podswiadomosc:D tzw wiadomosc podprogowa

DawidJ
DawidJ (wymiatacz), 2010-09-11 11:33:33

Każdy wrzuca foty jakie chce, a jak Ciebie to obraża to chyba nie powinieneś tego oglądać i sobie odpuścić?

2Massey
2Massey (uzalezniony), 2010-09-08 21:38:24

, padłem. Babka robiąca zdjęcie na kiblu mi mówi, że jestem prostakiem, no .
Idź lepiej skinuj dalej, w końcu to takie alternatywne

Kicz
Kicz (uzalezniony), 2010-09-03 22:37:38

ALE JESTEŚ :D

tekst dodany: 2010-09-03 22:37:56
ZYEBANA??

tekst dodany: 2010-09-04 08:44:46
NO NA PEWNO :*

ciasteek
ciasteek (wymiatacz), 2010-09-03 20:38:00

widze :P ale jak sie komus nie podoba to nie powinien komentować :)

DawidJ
DawidJ (wymiatacz), 2010-09-03 18:03:30

Ja bym się nie cieszył..

ciasteek
ciasteek (wymiatacz), 2010-09-01 15:43:21

dziarska ta 1 fota haha : ]

DawidJ
DawidJ (wymiatacz), 2010-08-30 09:48:16

Nikczemność wybaczona.

ematrix
ematrix (wymiatacz), 2010-08-30 01:48:19

Od pół roku siedzisz na tym kiblu...
Nie nudzi ci się ???? xD

micey
micey (zaawansowany), 2010-08-29 11:32:49

zdjecie na kiblu rulez. -.-

szakal5
szakal5 (zaawansowany), 2010-08-26 19:02:27

wpis^^
pierwsza fota kozacka;D

2Massey
2Massey (uzalezniony), 2010-08-25 16:20:38

Chyba mnie nie zrozumiałaś, ale nie jestem zaskoczony...

tekst dodany: 2010-08-25 19:40:33
Zamilknij nie zamilcz, to raz, a dwa to wiedziałem, że ta moda na punk to nic dobrego, tylko nowe barbie zmieniają się w true -skinheadowskie idiotki

tekst dodany: 2010-08-26 17:34:39
Może mi powiesz po czym wnioskujesz, że jestem idiotą? Bo wypomniałem Ci, że robienie sobie zdjęć na kiblu przekracza granice smaku?

Savior
Savior (wymiatacz), 2010-08-25 13:28:59

elo wpis.
ładne fotki sweet xD

DawidJ
DawidJ (wymiatacz), 2010-08-24 15:41:47

Widzisz, przez Cb się nie wyspałem ;< Nie trzeba było mnie straszyć..

Masterspin
Masterspin (zaawansowany), 2010-08-24 12:05:57

u mnie wporzo.. jeszcze tyyyyyyyyyyyyyyyyyyy yyydzien wakacji..;)


ps.ja nie szukam;)

2Massey
2Massey (uzalezniony), 2010-08-24 03:59:36

Specjalnie się zalogowałem żeby to napisać
naprawdę robienie fotki jak siedzisz na kiblu nie jest smaczne i chyba wstawianie jej żeby się spodobać paru hot 14 płci przeciwnej nie jest zbyt dorosłym czynem

skateordiexd
skateordiexd (wymiatacz), 2010-08-23 21:50:14

Nie martw się będą to robić =D

tekst dodany: 2010-08-23 22:04:44
Zachęta jak zachęta ;)

bydlak
bydlak (Jeż Jerzy), 2010-08-21 01:55:08



skateordiexd
skateordiexd (wymiatacz), 2010-08-19 13:30:03

Popisujcie się dalej ;D

Masterspin
Masterspin (zaawansowany), 2010-08-13 14:35:08

o jakie nowe foteczki...czemu w moim miescie jest taka lipka z dziewczynami;D co slychac DIRTY?;)

ddominikk
ddominikk (weteran), 2010-08-12 18:12:22

w paece ;]
pozdro

Wyrwitrzew
Wyrwitrzew (wymiatacz), 2010-07-11 13:04:37

Siła wyższa mnie zmusiła ;x Teraz jeszcze każe mi wywalić glany i przestać się na czarno ubierać ;[
Dobija mnie to, że lepiej się czuję w długich.

ambrozy3
ambrozy3 (zaawansowany), 2010-07-08 12:27:13

tylko oczko ci poszlo :P na prawym palcu :D


ChuckNoris
ChuckNoris (uzalezniony), 2010-07-04 00:49:57

Tez zdjecie na kiblu jest mega. Widac ze masz na innych i plus za odwage!

Wyrwitrzew
Wyrwitrzew (wymiatacz), 2010-06-21 00:41:50

Po C|-|óJ ci wszyscy piszą te słit komencie?
A swoją drogą to oryginalny gust muzyczny.

tekst dodany: 2010-07-03 10:14:17
Dobijaj mnie dalej... od jakiś 2 tyg mam włosy jakieś 20cm krótsze ;(

Masterspin
Masterspin (zaawansowany), 2010-06-02 13:04:12

PIĘKNA...;*

bydlak
bydlak (Jeż Jerzy), 2010-05-31 17:20:34



tekst dodany: 2010-05-31 17:22:39
moja kasususususunia

Masterspin
Masterspin (zaawansowany), 2010-05-26 00:21:26

ooo nowa fotecka kacusii mojej kasusususuniiiiii;*

Biczhed
Biczhed (uzalezniony), 2010-05-24 13:46:30

wpadne do Elbląga to pójdziemy na leśnego dzbana gdzieś w jakieś brudne rejony?

kacperj
kacperj (zaawansowany), 2010-05-19 18:51:08

Widze że poważne posiedzenie miałaś^^ hahaha
Wpisiol i pzdr:)

Biczhed
Biczhed (uzalezniony), 2010-05-16 21:56:19

łehehe mam rodzine w elblągu : (

koncur
koncur (uzalezniony), 2010-05-14 17:10:44

Wpis dla ładnej Pati :D


Masterspin
Masterspin (zaawansowany), 2010-05-09 20:43:41

to sie zarumienisz jak niewiem jak ale coś na patelni;D

Biczhed
Biczhed (uzalezniony), 2010-05-06 15:24:52

ładne masz usta chetnie dałbym ci buziaka ale nie chce uślinić monitora wiec nie dam straszna szkoda łożesz

Biczhed
Biczhed (uzalezniony), 2010-04-24 13:15:56

to sie nazywa piesorzap (;

ematrix
ematrix (wymiatacz), 2010-04-18 19:38:19

łooo!!!!!!!!!!!!!!!! !!! ale jesteście cool!!!!
szacun xD

Biczhed
Biczhed (uzalezniony), 2010-04-17 11:30:17

cormax jesteś ciotą i jeździsz na małej deseczce HAHA

tekst dodany: 2010-04-17 13:15:37
pati dobrze mu dałem c'nie?

cormax92
cormax92 (uzalezniony), 2010-04-14 20:07:19

To ty odpisujesz, mam prawo pisac to co myśle. Skoro jesteś ze względy na sprzęt to po co dajesz sobie zdjęcia?

ematrix
ematrix (wymiatacz), 2010-04-13 12:27:11

znaleźli by się tacy zboczeńcy, nie którzy ludzie mają różne upodobania xD

Biczhed
Biczhed (uzalezniony), 2010-04-12 22:48:59

dobre cycki na avatarze i ten kawał dupy też ujdzie, siema

Masterspin
Masterspin (zaawansowany), 2010-04-11 22:38:29

bum szakaaa laka..pozdro laseczka;)

cormax92
cormax92 (uzalezniony), 2010-04-09 23:34:11

te zdjęcia są nieco żałosne... i ty uważasz sie pankiem?...

tekst dodany: 2010-04-10 13:43:08
aha to po co ci koszulka Ramones-ów?

tekst dodany: 2010-04-10 22:45:28
no ale to do czegoś zobowiazuje, swoim wyglądem utożsamiasz
się z subkulturą...

tekst dodany: 2010-04-10 23:36:06
każdy tak mówi, a tak naprawde to jak kto się ubiera świadczy o tym że ludzie potrzebują istnienia we wspólnocie, więc uberajac się tak chcesz zaistnieć być zauważona w tłumie

tekst dodany: 2010-04-11 21:53:53
Kolorystyka: czarne + białe, hmmm...
aspołeczna, eeeee, to co robisz na tym portalu, po co Ci zdjęcia?
tymbardzie j na kiblu....
i jesteś pewnie oryginalna jak połowa społeczeństwa.


Masterspin
Masterspin (zaawansowany), 2010-04-09 20:15:36

niema przed czy sie opanowywac ziomeczko;)

ematrix
ematrix (wymiatacz), 2010-04-09 11:50:18

masz z tym jakiś problem ???? sracze są the best xD hhhahahha
http://i.y timg.com/vi/7gf0iP95 ECA/0.jpg

wymyśl jakąś unikalną pozycje i ją nazwij hahahhahaha co to za problem xD

ematrix
ematrix (wymiatacz), 2010-04-07 20:42:01

Masterspin
ale bym cie bral;):*
Na sraczu ???? xD

tekst dodany: 2010-04-07 22:01:24
po prostu tak wszedłem i jakoś samo się tak powiązało hahahahah xD sracze są cool xD

tekst dodany: 2010-04-07 22:27:46
no tylko czekać na teksty piosenek zamiast w aucie to będzie na sraczu. Nowa pozycja sexualna na sraczu hahahah xD żal... xD to było głupie xD

Podziemie
Podziemie (wymiatacz), 2010-04-05 23:30:11

Nie lubie sytuacji gdy zjem bigosik i zostanie jeszcze chlebek .

Masterspin
Masterspin (zaawansowany), 2010-04-04 18:40:27

ale bym cie bral;):*

RubiSzubert
RubiSzubert (uzalezniony), 2010-03-22 19:35:08

[cytat=Siwy772] haha Dirtypati, ladny nick ;p
a za te foto na kiblu, masz tu od Wujka wpisss ;>

:>

Siwy772
Siwy772 (zaawansowany), 2010-03-15 22:30:27

haha Dirtypati, ladny nick ;p
a za te foto na kiblu, masz tu od Wujka wpisss ;>

bekflip
bekflip (wymiatacz), 2010-03-07 15:50:16

ahh 356dni :P


DamnU
DamnU (zaawansowany), 2010-03-07 15:44:01

pieprzyk? :)

RubiSzubert
RubiSzubert (uzalezniony), 2010-03-05 20:22:08

Pozdro:>

EDi
EDi (uzalezniony), 2010-03-03 01:08:59

Elbląg rządzi, zdawałem tam prawko. : D

DirtyPati
DirtyPati (zaawansowany), 2010-02-28 23:10:19

Chyba nie nowy bo to zdjęcie jest dosyć stare. -.-'

ematrix
ematrix (wymiatacz), 2010-02-28 22:19:35

kubaSB
nie ma to jak robić zdjęcia na kiblu :O
to chyba jakiś nowy trend w fotografii już parę takich zdjęć widziałem z kibelkiem w tle xD. Niedługo to będzie trzeba robić zdjęcia do dokumentów razem ze sraczykami w tle haha xD


kubaSB
kubaSB (zaawansowany), 2010-02-27 20:39:46

nie ma to jak robić zdjęcia na kiblu :O

UMS
UMS (zaawansowany), 2010-02-17 13:18:48

MMMmmmm ;)

autSajder
autSajder (zaawansowany), 2010-02-14 13:24:23

Siku czy Kupa? w zdjęciu ?: D
Propsy za ta fote! :D

Zofi
Zofi (zaawansowany), 2010-02-12 22:16:58

wpiss aaha i masz foty oby takich wiecej ;]

mlodyskate
mlodyskate (uzalezniony), 2010-02-09 19:37:40

dawaj nowe foty na tronie ! dam 10

nenek554
nenek554 (zaawansowany), 2010-02-09 17:02:51

[cytat=skatepat17] mamy tak samo na imie :D
ta koszulke CI ukradne...
Patrycja ??

Podziemie
Podziemie (wymiatacz), 2010-02-03 22:10:51

Łap wpis dirty bejczys !

bydlak
bydlak (Jeż Jerzy), 2010-02-03 20:06:17

dupe juz pokazałas

Sledziu93
Sledziu93 (zaawansowany), 2010-02-01 19:12:59

Wpiss, dobra fota ;)

DarekkNs
DarekkNs (zaawansowany), 2010-01-05 22:20:34

Dirty

tekst dodany: 2010-01-05 22:20:55
Uhmmm that's Dirty ... ;)

bydlak
bydlak (Jeż Jerzy), 2010-01-03 18:32:19

pokaz cycki

johjohnson
johjohnson (uzalezniony), 2009-12-02 20:50:34

ej znasz Wąskiego aka Karwowa aka Ajrona? xD

skyline111
skyline111 (wymiatacz), 2009-12-01 20:44:16

Miewam przebłyski ;D hahaha

skatepat17
skatepat17 (wymiatacz), 2009-12-01 20:32:33

ja mam serce z kamienia ...
zero uczuć... zrobie to bez wachań :D

tekst dodany: 2009-12-01 20:32:34
ja mam serce z kamienia ...
zero uczuć... zrobie to bez wachań :D

skyline111
skyline111 (wymiatacz), 2009-12-01 19:46:41

Ha ; D raczej pomyślałem , że jeżeli ja zobaczyłem Ciebie , to nie bardzo byłoby sprawiedliwe z mojej strony pozostawiac Ciebie w niewiedzy mojego wizerunku ; D yee ; )

skatepat17
skatepat17 (wymiatacz), 2009-12-01 16:04:16

jasne :D nawet sie nie zorientujesz jak CI zginie :D
strzeż se ! czaje sie w kiblu

sk8robson
sk8robson (wymiatacz), 2009-11-30 19:59:17

wpisss;D ramones:D

johjohnson
johjohnson (uzalezniony), 2009-11-30 17:08:55

i propsy za koszulke :p

skatepat17
skatepat17 (wymiatacz), 2009-11-29 21:30:55

mamy tak samo na imie :D
ta koszulke CI ukradne...

skyline111
skyline111 (wymiatacz), 2009-11-29 16:03:51

miażdżą styyylem chłopaki ;D
ej , ja Twojego tyłka nie widziałem..życie jest niesprawiedliwe ;D
ale buzie masz słodką ;)
hmm..może i ja wstawię swoje zdjęcie ;D

buzy
buzy (uzalezniony), 2009-11-29 13:11:02

fajne słowa..^

RAMONES

skyline111
skyline111 (wymiatacz), 2009-11-29 03:37:19

a ja lubię ramonesów! ;]

aktywność na portalu

Kurtka zimowa SSG SMOKE STORY GROUP moro
-29%
Koszulka B3 BEFREE - Harmony
-18%
Koszulka MASS Who Shot Ya?
-35%
65zł
Koszulka Chillout Clothes
-26%
59zł
Koszulka Jart - Classic
-16%
75zł

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 109
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies