Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

ejay

• status: zaawansowany
• miasto:
• na portalu od: 4216 dni
• ostatnio widziany: 3303 dni temu

Kilka usob kilka technik jedna milosc jeden cel...
znajomi
znajomi (19)
newsy
news (1)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

arekxD
arekxD (zaawansowany), 2008-04-19 17:59:53

wpis


pozdro

maciej438
maciej438 (wymiatacz), 2008-03-25 19:27:02

nudzi mi się

łap wpisa Lewy....

zaprasza m do mne....!

teckey
teckey (zaawansowany), 2008-03-22 20:19:19

wpis


:) :)

Grucha12
Grucha12 (uzalezniony), 2008-03-20 12:20:27

Spoko dzieki tez ci sie wpisuje :)

MisiekAdi
MisiekAdi (zaawansowany), 2008-03-19 21:15:14

xD W...PiS...ior ;P:P

Kudzia
Kudzia (zaawansowany), 2008-03-19 17:20:20

Ema...wpisss


Pe ace

marko100
marko100 (zaawansowany), 2008-03-18 21:59:11

wpiss


:P:P:P:P:P

Cee
Cee (zaawansowany), 2008-03-17 20:50:56

hmm,chyba nic innego nie mogę napisać,jak : oddaję wpisa :P

Cult
Cult (zaawansowany), 2008-03-17 16:27:10

Żadko sie nie wpisuje ale tupaca słuchałem więc. POSDRO

konios
konios (zaawansowany), 2008-03-16 10:43:55

łap w pisa

pozdro

koszar1995
koszar1995 (zaawansowany), 2008-03-16 10:21:43

daje wpisa mutha fucka



pozdro

Bulldogh
Bulldogh (zaawansowany), 2008-03-16 09:50:51

Masz ten wpis K.O. King is back

ziomix
ziomix (wymiatacz), 2008-03-15 21:07:18

2pac rox T>H>U>G> L>I>F>E> R.I.p

DeskaS
DeskaS (weteran), 2008-03-15 20:39:43

Znam cie ze mnie do znajomych dodajesz? ; /

harry94
harry94 (zaawansowany), 2008-03-15 20:25:01

oddaje wpisaa :]


pozdroo :)

kub@
kub@ (wymiatacz), 2008-03-15 20:02:39

oddaje


DPKCREW
DPKCREW (zaawansowany), 2008-03-15 17:58:07

Trzymaj wpisa!!DPKillaz CREW 4 Life!!!EMA i PZDR Wielkie!!!

Ateva
Ateva (uzalezniony), 2008-03-11 23:21:59

kocham Cie :*

Boogieman1
Boogieman1 (zaawansowany), 2008-03-08 10:47:35

i oczywiscie dla ciebie wpisss!!!! PZDR. Gdańsk

MichuGoRo
MichuGoRo (zaawansowany), 2008-03-07 15:57:25

Ej to masz to łap tego wpisa :)
Pozdro

garb
garb (uzalezniony), 2008-03-06 19:45:33

wpadłem i się wpisałem.

kaszana
kaszana (zaawansowany), 2008-03-05 13:12:53

dzięki z wpis i na wzajem


POZDRO

dobre
dobre (wymiatacz), 2008-03-02 22:10:34

jeszcze jeden wpis zią

pzdr

kacpik
kacpik (wymiatacz), 2008-02-29 22:03:05

wpis pozdro wpadaj do mnie PZDR







PEACE

anuska16
anuska16 (wymiatacz), 2008-02-21 22:41:01

odwdzięczam się .. ;]

Cmati1996
Cmati1996 (zaawansowany), 2008-02-18 19:29:40

WPI$$ pozdro oddgaj go :)

MONA98ZM
MONA98ZM (wymiatacz), 2008-02-08 21:22:13

Nooom...chce,chce baaardzo..hihi

MONA98ZM
MONA98ZM (wymiatacz), 2008-02-05 09:40:59

No co za kraj. Ja chce liścia to dostaje chwasta:)

Ale dzieku...mimo wszystko.wiem że chciałeś dobrze....

poke3000
poke3000 (zaawansowany), 2008-01-17 19:44:46

dzieńdobry :P

MONA98ZM
MONA98ZM (wymiatacz), 2008-01-17 19:21:59

Buahahhahahahaaa...m ój 666 day:)

tekst dodany: 2008-01-17 19:26:18
ej ja chce listka...jak ma mareccky:)

steelgrave
steelgrave (wymiatacz), 2008-01-14 15:10:36

elloa , odwdzieczam :)

MFGU
MFGU (wymiatacz), 2008-01-14 12:14:05

Siemka i pozdrawiam:)

SiwsonB3
SiwsonB3 (wymiatacz), 2008-01-13 23:26:42

... Widocznym widokiem bylem tutaj.

BJ90
BJ90 (zaawansowany), 2008-01-13 21:33:27

yo ziomuś
w.p.i.s.
p.i.m.p.

ErRorka
ErRorka (wymiatacz), 2008-01-13 19:06:55

policz do 100

ppxp
ppxp (zaawansowany), 2008-01-13 18:55:08

pozdrowienia


Huntet
Huntet (zaawansowany), 2008-01-13 11:34:32

Elo.Pozdrawiam :)

karolaaa
karolaaa (uzalezniony), 2008-01-09 15:11:23

mmm :) ładny opis :)

maroone
maroone (wymiatacz), 2008-01-08 21:11:18

"z nozem za pasem, miecz u boku błyska"

ejay
ejay (zaawansowany), 2008-01-08 20:39:05

Ja Zyje Jak Chce...Ja Nic Nie Musze Dlatego Mam Czysta Dusze...

aktywność na portalu

Koszulka B3 Befree - RESOLVE
-38%
Blat JART - CUT OFF
249zł
Koszulka ETNIES - EXETER TEE
-28%
Koszulka Jart - Basic
-16%
75zł
Koszulka DOBRZEWIESZ
89zł

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 77
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies