Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

fingerboy

• status: wymiatacz
• miasto: Leszno
• na portalu od: 5415 dni
• ostatnio widziany: 2133 dni temu

zdjęcia
zdjecia (7)
znajomi
znajomi (10)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

kowal1
kowal1 (zaawansowany), 2012-05-28 14:54:29

wpis mistrzu rail'i

Bartoldo
Bartoldo (zaawansowany), 2012-05-20 15:52:29

Wpisior ;D

idofb
idofb (wtajemniczony), 2012-05-04 22:33:27

wpis czekam na rew

danio11
danio11 (uzalezniony), 2011-08-07 10:41:41

wpi$$
licze na rewa :D

mcmaster
mcmaster (uzalezniony), 2011-06-24 23:44:35

fFp1S3k! :D

makulek
makulek (zaawansowany), 2010-01-30 20:17:19

nie no spoko :)

berlinwood
berlinwood (zaawansowany), 2009-11-28 10:52:18

Leszno is the best WPIS!

szymonciuk
szymonciuk (uzalezniony), 2007-06-10 21:21:03

jak żyjesz Tomaszu?

SK8Mario
SK8Mario (wymiatacz), 2007-05-22 20:41:34

chwała Bogu :)

peperoni
peperoni (wymiatacz), 2006-12-18 07:57:18

pozdrawiam leszczyniaka, też z leszna jestem

Onua
Onua (wymiatacz), 2006-11-17 12:41:02

O ile się nie myle, byłes na zawodach we Wrocławiu , tak ?

kcz3
kcz3 (uzalezniony), 2006-08-21 11:05:26

Jeje Leszno ;] Szkoda że nie koło Warszawy ;p

Kroolik182
Kroolik182 (uzalezniony), 2006-07-14 01:11:13

też jestem z leszna, widać cię gdzieś na desce?

kajtek124
kajtek124 (zaawansowany), 2006-07-12 23:11:06

nic nie powiedziales tomasz ze masz urodziny :[ co top ma znaczyc i dodaj mniedo znajomych D:

finger13
finger13 (uzalezniony), 2006-06-21 16:07:23

wszytskiego najlepszego !

jamie_thomas
jamie_thomas (very nice boi), 2006-06-21 14:08:14

życzę dobrych flipów na fingerze, zdrowia, szczęścia itd :)

freeqfree
freeqfree (zaawansowany), 2006-06-21 13:36:40

elo happy urodzinki pzdr.

kcz3
kcz3 (uzalezniony), 2006-05-09 21:54:21

Pozdro dla chyba jednego z najbardziej niedocenianych finger riderów w Polsce!

jamie_thomas
jamie_thomas (very nice boi), 2006-05-01 18:58:26

dziękuję za życzenia, pozdrawiam

szczudlo
szczudlo (wymiatacz), 2006-04-14 15:01:24

fajne gify pozdro peace

szymonciuk
szymonciuk (uzalezniony), 2006-02-18 13:47:57

Pozdro Tomek. Gify są zarąbiste.

skaTe93
skaTe93 (uzalezniony), 2005-12-16 13:08:09

------------W----P--------I-----S------------ finegrboy to spoko ziomal(zajrzyj do mnie) czemu w zainteresowaniach masz tylko skatebordzing jakinteresujesz się przecierz też FB , nie ?? nawet masz ksywke"fingerboy"

korzenio
korzenio (zaawansowany), 2005-11-16 19:25:15

yoo zaje^^^^^ gify pzd

FINGEREX
FINGEREX (wymiatacz), 2005-11-11 10:51:43

Elo ładne masz gify POZDRAWIAM;];]

wojtekkk1
wojtekkk1 (uzalezniony), 2005-11-07 19:32:20

Ładne masz gify i triki na w miarę wysokim poziomie ! Pozdrawiam :)

Lendek
Lendek (Skate Europe Familia), 2005-07-23 20:59:59

Moze dodasz cos do andegranda? :) Dawno nic nie było hehe

nEvErHoOd
nEvErHoOd (Cheeseburger), 2005-07-17 11:57:35

Byłem na MFS, ale nie wiedzialem, ze masz konto na Andegrandzie ;]

_kaczy_
_kaczy_ (wymiatacz), 2005-04-13 17:31:47

Nom pozdrawiam pozdrawiam, na nasteone MFS biore poduszke bo mnie plecy bolały
od tych ławek hah XD

-Hakro-
-Hakro- (Dozorca), 2005-03-15 18:35:02

Tomki rządzą światem!! Pozdrawiam!

sharky
sharky (wymiatacz), 2005-03-03 09:05:57

pozdrawiam dobrze jeździsz na fingerze

mouse
mouse (Love animals), 2005-02-03 17:56:19

......bo jestem Mysza z Marsa....;P ......pzdr.....<:3)~~.....;D

ralffik
ralffik (zaawansowany), 2005-01-12 17:37:46

ema ziooo dlugo tak jusj jezdzisz??

Stein
Stein (weteran), 2004-10-27 18:54:14

fingerboy to bardzo spoko koleszka! Dzięki niemu mam lepsze podejście do MENTOR
FINGER SESSION! =] spoko sie z nim gada i wogole... hehe pozdrawiam!

ashe
ashe (wymiatacz), 2004-10-10 16:33:36

strasznie kłotliwy jestes ale Cie lubie

aktywność na portalu

Koszulka Kr3w - Geo
-51%
49zł
Koszulka Kr3w - Geo
-51%
49zł
Koszulka 79TH
-41%
59zł
Koszulka NIKE SB - SB LOGO black
Koszulka BOR - Biuro Ochrony Rapu - czarna

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 107
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies