Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

GTB

• status: uzalezniony
• email: golab_94@o2.pl
• miasto: Warszawa
• gg: 6669508
• na portalu od: 4312 dni
• ostatnio widziany: 2412 dni temu

The World is Yours------------------DIIL GANG
znajomi
znajomi (48)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

KaRi16
KaRi16 (zaawansowany), 2010-12-21 14:43:09

fpis zią :d

wera026
wera026 (zaawansowany), 2010-01-31 20:11:25

Dzieki;):*

Ose
Ose (wymiatacz), 2010-01-04 18:17:12

jutro 800-ty dzien portalu :O

guitarsk8
guitarsk8 (weteran), 2009-12-22 17:16:00

Wesołych Świąt :)

PanPiotr
PanPiotr (zaawansowany), 2009-12-20 23:02:13

Wesołych Świąt :)

AvSK8
AvSK8 (wymiatacz), 2009-11-25 18:28:06

Wpis ;D

RubiSzubert
RubiSzubert (uzalezniony), 2009-09-24 15:07:24

1. Czytasz mój wpis.
2. Teraz myślisz, że to głupi fakt.
4. Nie zauważyłeś, że ominąłem 3.
5. Teraz sprawdzasz to.
6. Uśmiechasz się.
7. Nadal czytasz mój wpis.
8. Wiesz, że wszystko co napisałem jest prawdą.
10. Nie zauważyłeś, że ominąłem 9.
11. Sprawdzasz to.

Zyzia
Zyzia (wymiatacz), 2009-09-23 20:49:43

sto lat ;d

Qba619
Qba619 (uzalezniony), 2009-09-23 20:28:14

Stówka!

miki95
miki95 (wymiatacz), 2009-09-23 19:48:33

Najlepszego!


PanPiotr
PanPiotr (zaawansowany), 2009-09-23 18:19:35

100 lat ZIĄĄĄ :D

UoLa
UoLa (wymiatacz), 2009-09-23 09:34:46

najlepszego^_^

Plachet
Plachet (zaawansowany), 2009-09-10 18:56:20

Dill Gang! ;]

maxi102
maxi102 (wymiatacz), 2009-09-05 22:02:17

Wpiss ;)

Malijedrek
Malijedrek (wymiatacz), 2009-08-29 18:44:26

chcesz się ustawić na deskę?

guitarsk8
guitarsk8 (weteran), 2009-08-29 08:39:40

wpiss zioom... ;)
peace...

GitFlow
GitFlow (wymiatacz), 2009-08-24 22:03:45

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI ROCZNICY 666 DNI NA PORTALU HEH. Wpis ;D ;P

birdhouse1
birdhouse1 (uzalezniony), 2009-07-18 19:53:50

laaaaaap wpisaa

PanPiotr
PanPiotr (zaawansowany), 2009-06-09 17:39:53

pozdro dla wtajemniczonego :P

GTB
GTB (uzalezniony), 2009-06-08 22:08:52

W koncu WTAJEMNICZONY :D

banan2222
banan2222 (zaawansowany), 2009-05-26 20:45:16

elo wpis dla ciebie nice avek pozdro

tekst dodany: 2009-05-26 20:45:19


tekst dodany: 2009-05-26 20:45:20


Sledziu93
Sledziu93 (zaawansowany), 2009-05-20 20:00:26

wpis :P

Pozdro

OlaR
OlaR (uzalezniony), 2009-05-08 18:09:49

wieczor :) dobry

berri
berri (zaawansowany), 2009-04-15 21:39:57

The Game spoko av

tekst dodany: 2009-04-15 21:51:05
szacun ci się należy ;]

PanPiotr
PanPiotr (zaawansowany), 2009-04-11 22:35:34

haha, bloodz 4 life, nygga ;)

rajtt
rajtt (zaawansowany), 2009-04-11 15:02:59

wpiis;p


miki342
miki342 (wymiatacz), 2009-03-22 19:26:32

Wpis zajrzyj do mnie :)

dzudzu06
dzudzu06 (weteran), 2009-02-04 22:18:03

scarface ;D fajna gierkaa :p człowiek z blizna ;) przeszedłem całą :p

PanPiotr
PanPiotr (zaawansowany), 2009-01-13 19:52:25

'sup homie?! PZDR ziooom ;D

GTB
GTB (uzalezniony), 2009-01-04 12:22:27

Pękła 100 wypowiedzi na forum!

sk8ate
sk8ate (wymiatacz), 2008-12-23 16:05:17

luuudi szafa gra

grzesio77
grzesio77 (wymiatacz), 2008-12-18 18:57:53

wpis.!
wbijaj do mnie. ;]

UoLa
UoLa (wymiatacz), 2008-09-23 09:58:44

wszystkiego najlepszego ; d

szwaja
szwaja (wymiatacz), 2008-09-13 22:51:41

wpis

piona

sk8bolec
sk8bolec (zaawansowany), 2008-08-28 23:40:18

wpicha masz pzdr

ARDIAN12
ARDIAN12 (uzalezniony), 2008-04-02 20:55:15

wpadaj do mnie


yO!

DeskaS
DeskaS (weteran), 2008-04-02 15:22:55

Autor: DeskaS (wtajemniczony), 2008-03-18 20:02:27
Bloods & Crips

tekst dodany: 2008-03-25 09:06:44
I ja tam osobiście wole Crips'ów ;]

tfu, co ja tam napisałem xD miało byc ze wole Bloodsów xD
Pzdr

gutas
gutas (wymiatacz), 2008-03-25 20:30:25

wpiss dal spoko typa xD

DeskaS
DeskaS (weteran), 2008-03-18 20:02:27

Bloods & Crips

tekst dodany: 2008-03-25 09:06:44
I ja tam osobiście wole Crips'ów ;]

kacpik
kacpik (wymiatacz), 2008-02-28 18:02:51

firma kumpel ma chyba nawet ten sam model 110 zł allegro al w kosmos dobry profil PZDR


krejzol69
krejzol69 (uzalezniony), 2008-01-06 00:25:14

69 dni na portalu !!! zboczona liczba!

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 74
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies