Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

kriselo

• status: zaawansowany
• miasto: Środa Wielkopolska
• gg: 6446300
• na portalu od: 4667 dni
• ostatnio widziany: 4039 dni temu

Jeszcze będzie czas by odpoczywać...
znajomi
znajomi (12)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

zuzula
zuzula (wymiatacz), 2010-04-14 18:33:53

dzien dobry

Kaziuboard
Kaziuboard (zaawansowany), 2007-06-02 20:18:21

O widzę ze nie tylko ja jestem ze Środy na andegrandzie!!

onasis
onasis (zaawansowany), 2007-05-31 20:19:16

Pozdrówka z Wrocławia ;)

aLmeRka
aLmeRka (zaawansowany), 2007-02-11 15:06:08

dżemki ;] pozdraviasky ;]

Soja23
Soja23 (zaawansowany), 2007-02-06 18:24:28

hey, ferie mam :))) więc dużo wolnego..

tekst dodany: 2007-02-06 18:29:14
i przsiaduję na necie, wyszukując fajnych stron:) jeszcze 1.5 tyg. i trzebabedzie jechac na nowy semestr do Wrocławia ;) a u Ciebie, co słychać???????? uściski:]

finger12
finger12 (uzalezniony), 2007-01-18 18:07:49

pozdro. wpadnij do mnie

KaChA15
KaChA15 (zaawansowany), 2007-01-06 13:54:56

Siemka:*:) Cio tam u Ciebie słychać ;)??

czujas6
czujas6 (zaawansowany), 2006-12-30 14:36:47

pozdro dla ziomka z klatki obok (o ile jeszcze tam mieszkasz bo dawno Cie niewidziałem ;p)

partia
partia (zaawansowany), 2006-12-29 10:31:02

hah dzięki, pozdro (;

sledz03
sledz03 (wymiatacz), 2006-12-28 20:34:51

a co do ciuchow to na gg 1300791

Soja23
Soja23 (zaawansowany), 2006-12-25 19:43:02

aha..masz sympatycznego face'a bardzo :P

ziooomkama
ziooomkama (uzalezniony), 2006-12-25 16:23:53

dzieki, dzieki ;D wzajemnie;D

Qbasiek95
Qbasiek95 (weteran), 2006-12-24 11:15:54

wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia:)

KaChA15
KaChA15 (zaawansowany), 2006-12-24 10:15:25

Oo.. Dziękuje :*:* A Tak Pozatym To WeSoŁyCh ŚwIąt: Śniegu po nerki Udanejpasterki Prezentów moc Seksu co noc Smacznego bigosu Gwiazdki zKosmosu Oraz tyle radośći ile Karp ma ości Wesołych Świąt :* :)

koles7
koles7 (zaawansowany), 2006-12-24 10:14:45

so so krazy.... wesolych !!!!!!!

malgoska
malgoska (wymiatacz), 2006-12-23 22:11:42

wesołych świat :)

AniXa
AniXa (wymiatacz), 2006-12-23 21:53:49

a dziekuje i nawzajem:)

maroone
maroone (wymiatacz), 2006-12-23 21:23:16

no no.. wesołych :)

KaChA15
KaChA15 (zaawansowany), 2006-12-23 18:28:51

Aaa.. to Nieźle xD Życze Udanej Imprezki :*:)) A Ja chce zaprosić domniepsiapsiółke i 2 kumpli (bo rodziców w chacie nie bedzie a bracik do kumpla idziena impre) :p :p

OlaR
OlaR (uzalezniony), 2006-12-23 11:39:48

:) Wesołych Świąt :)

KaChA15
KaChA15 (zaawansowany), 2006-12-23 10:13:29

heheh.. ja identycznie :p :p A jakie plany na sylwka masz xD?

MiRoNkA
MiRoNkA (weteran), 2006-12-22 21:50:11

no i ja zycze wesołych swiat :*:*:*

serducho
serducho (zaawansowany), 2006-12-20 22:57:56

dzięki, ode mnie również pozdroofky :) przyjemnych świąt i dobrego poślizgu(:P) w nowym roku...

Woju8
Woju8 (zaawansowany), 2006-12-20 13:56:42

no piotrek ma racje, co to za biba?? czy to na sylwka wszystko zostawiasz??;p

BadGirl
BadGirl (wymiatacz), 2006-12-19 14:13:06

wcale się nie smije...wpber pozoroim fajny kierunek no ja jestme w liceum agdzie studiiujesz??

tekst dodany: 2006-12-19 18:11:48
ooo poznać łądne miasto... wiesz myśle nad europeistyką albo mozęreżyserka a ty na kóruym roku??

pietersk8
pietersk8 (zaawansowany), 2006-12-18 21:14:54

no zapraszałeś mnie a gdzie vodka? dziewczynki? co to za imprezka?!! nie nofajnie jest pozdro skejt or daj

Ateva
Ateva (uzalezniony), 2006-12-18 20:43:22

pozdro nygga ^^

lucjusz
lucjusz (weteran), 2006-12-18 20:30:12

Czasem, kiedy jesteś smutny, nikt nie widzi twojego strapienia.... Czasem,kiedy płaczesz, nikt nie widzi twoich łez... Czasem, kiedy jesteś szęśliwy,nikt nie widzi twojego uśmiechu... Czasem, kiedy się śmiejesz, nikt nie widzitwojej radości... Ale weź tylko pierdnij...

alicja8
alicja8 (zaawansowany), 2006-12-18 18:45:18

nareszcie polski avar

BadGirl
BadGirl (wymiatacz), 2006-12-18 18:32:39

no u mnie też luż lajcik :) noo wreszcie bedzie trocheoddechu :) a costudiujesz??

sawir
sawir (wymiatacz), 2006-12-18 16:16:18

run madafaka run

tRuSzKa
tRuSzKa (wymiatacz), 2006-12-17 23:39:23

bosh,student...co ty wogóle nie masz życia..

Seeth
Seeth (uzalezniony), 2006-12-17 18:12:34

biba ...........................Szach&maT...........................

arktos3
arktos3 (wymiatacz), 2006-12-17 17:02:45

pzdr!Zapraszam do Mnie!

piotr3k
piotr3k (zaawansowany), 2006-12-17 13:14:57

siema ale ciebie nie poznaje

sk8ciara17
sk8ciara17 (wymiatacz), 2006-12-16 23:51:26

em, em, em.. dzięki za odwiedziny.. xD buźka! :*

tRuSzKa
tRuSzKa (wymiatacz), 2006-12-16 23:06:39

nuh^^ ...będzie czas na odpoczynke????? to co ty takiego robisz???:\/

ErRorka
ErRorka (wymiatacz), 2006-12-16 17:59:12

dzieksss bardzo .. pozdro xD

asia
asia (zaawansowany), 2006-12-14 19:10:54

Siemka, ja też lubię swoje imię!!! Buziaczki dla Ciebie!!! Pozdr.

barzand1
barzand1 (zaawansowany), 2006-12-09 10:57:21

kriselo 3 dni na anderze i już rookie to tak jak ja pozdro wpadnij do mnie

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 57
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies