Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

kub015

• status: zaawansowany
• email: skatek1@o2.pl
• miasto: .
• gg: 8540190
• na portalu od: 4861 dni
• ostatnio widziany: 3970 dni temu

znajomi
znajomi (20)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

DeskaS
DeskaS (weteran), 2008-01-15 14:58:32

Pogo, nice firma, obecnie na ich blacie pykam ;]
pozdro

swiernalxxx
swiernalxxx (weteran), 2007-11-10 20:06:17

nie plastik ,nie frytki !

tafrojistu
tafrojistu (wymiatacz), 2007-10-18 18:13:06

ja też chcę pina POGO ^^


tekst dodany: 2007-10-18 18:13:48
ps. najlepsza firma, kupuję tylko ich deski ^^

Monikaa91
Monikaa91 (zaawansowany), 2007-07-29 11:31:02

mam tego pina ^^pzdr

skaTe93
skaTe93 (uzalezniony), 2007-06-15 22:45:26

mamy się w znajomych.. ale wogóle gadaliśmy kiedyś ?? ;D hehehe xD
pozdro ;) fajne hairy :) juz cie lubie xD

dani997
dani997 (zaawansowany), 2007-06-08 00:15:15

no blindy wymiatają

sucker
sucker (uzalezniony), 2007-06-06 14:26:14

CHOODŹ NA DSK! ale to już!

offM
offM (zaawansowany), 2007-06-04 15:27:29

ładne włochy ^^.

tekst dodany: 2007-06-04 17:38:00
mwahaah ^^.

paulaaaaaa
paulaaaaaa (zaawansowany), 2007-05-14 22:24:47

siemaneczko hehe ;]
ty wpadasz to ja tez :*

suszol
suszol (zaawansowany), 2007-05-13 22:02:32

pozdro, pozdro ; ))

ziooomkama
ziooomkama (uzalezniony), 2007-05-13 00:16:20

dobry...
zapraszasz to wpadam;)

sk8ciara17
sk8ciara17 (wymiatacz), 2007-05-11 23:35:44

no raczej nie.. ale co tam.. xD

kiss

MONA98ZM
MONA98ZM (wymiatacz), 2007-05-11 17:53:34

EMA, A cuż za poświęcenia? hmm? PZDR

paulaaaaaa
paulaaaaaa (zaawansowany), 2007-05-09 05:51:27

wpadasz to ja tez :))

skateaga
skateaga (wymiatacz), 2007-05-08 21:15:34

Ajj to wpadlam ;))))
Pozdrawiam :))

sucker
sucker (uzalezniony), 2007-05-06 22:53:10

haa! av z nową fryzurką!

tekst dodany: 2007-05-07 14:01:04
wypadałoby coś fajnego nagrać :] tylko co?

KrychaL
KrychaL (wymiatacz), 2007-03-18 11:00:03

::W::p::i::s::e::k:: ;;DLA;; ::C::i::e::b::i::e:: pozdro:)

sk8ciara17
sk8ciara17 (wymiatacz), 2007-02-08 22:22:28

siemka siemka.. dzieki za ponowne odwiedziny! buźka!!!

McCvir
McCvir (uzalezniony), 2007-02-06 21:06:28

fajne gify, pzdr

Robels
Robels (wymiatacz), 2007-02-05 10:01:20

czemu usunołes foty? dadaj jakies ^^ pozdro

Wiktor666
Wiktor666 (uzalezniony), 2007-02-02 21:29:21

jaki avatar jakies kur** wilkołaki

Royek13
Royek13 (weteran), 2007-01-31 22:35:24

siema!!!dzinx za fffypsa xD

sfbFILIP
sfbFILIP (człowiek news), 2007-01-30 21:17:23

dzieki za dodanie do znajomcyh ja Ciebie tez dodam i ocenie galerie

Minoda1111
Minoda1111 (zaawansowany), 2007-01-27 10:39:19

elo elo xD pozdro

ZZGRED
ZZGRED (weteran), 2007-01-26 15:21:52

Witam! Pozdrawiam siebie i tych których nie pozdrowiłem !!!! ... AMEN!!

seiton
seiton (wymiatacz), 2007-01-21 12:42:18

NE for life bracie braille! : D

pogoo
pogoo (zaawansowany), 2006-12-22 13:10:11

NO JAK SMIESZ!!!!!!!!!!!!! mowic ze mnei nie znasz!!!!!!!!!!!

tekst dodany: 2006-12-26 18:34:59
No i zeby mit o bylo ostatni raz:)) KC bejbe :O hehe ;@ twoj ulubiony hehepapatki

50sk8
50sk8 (zaawansowany), 2006-12-21 13:35:06

Wps dl ciebie...daj adres strony z filmikiem słyszałem że fajny !!!!!!!

javmaster
javmaster (wymiatacz), 2006-12-21 09:19:16

Ema...ziomo!!!!! Ze4 ten twój filmik i wpiś 4 YoU!!! PoZdRo:JAV'a

gendi
gendi (zaawansowany), 2006-12-21 09:17:44

Zarombisty filmik !!! Szacun dla ciebie !!! Wpadnij do mnie !!!!

lucjusz
lucjusz (weteran), 2006-12-20 16:09:26

Z okazji urodzin już pewnie dostałeś życzenia ... wszystkiego najlepszego odinnych - ja wiec życzę Ci tego samego ale... 2 * więcej!

paczek14
paczek14 (wymiatacz), 2006-12-20 10:19:36

wszystkiego naj naj lepszego :)

BaWarKa_728i
BaWarKa_728i (wymiatacz), 2006-08-28 20:38:22

no jestem pozdro:)

Robels
Robels (wymiatacz), 2006-08-19 09:15:32

pozdawiam i zycze dalszych sukcesów ;)

eudezet
eudezet (zaawansowany), 2006-08-14 20:01:46

widzę że też nowy na a.pl ;)pzdr

sic9
sic9 (wymiatacz), 2006-08-13 14:04:59

dzięki za dodanie mnie do znajomych , pozdrawiam !

Sulig
Sulig (zaawansowany), 2006-08-02 15:17:40

SKATE OR DIE!!!

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 151
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies