Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

kubawsko

• status: wymiatacz
• miasto: Lipno
• gg: 10342645
• na portalu od: 4697 dni
• ostatnio widziany: 3751 dni temu

!! ...TO co po mnie zostanie to te słowa ... !!
zdjęcia
zdjecia (1)
znajomi
znajomi (5)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

SimonZK
SimonZK (zaawansowany), 2009-06-21 12:34:11

Sprawdz mój najnoszy track "Życie czy sen" (feat. Darce) ;] mile widziana ocena i komentarz. Pozdro !

tekst dodany: 2009-07-31 15:47:55
Sprawdz mój najnowszy kawałek "Cisza Przed Albumem" . Mile widziana ocena i komentarz . Joł !

szymekS41
szymekS41 (zaawansowany), 2007-09-15 16:24:39

elo czlowiek odezwe sie za jakis czas 3maj sie

adamjuby
adamjuby (wymiatacz), 2007-08-12 22:06:34

nie kazdy lubi tego typu kawaleki :) eloo robcie hh, wkladajcie w to serce, a napewno to zaowocuje:) emma

stona
stona (wymiatacz), 2007-07-05 11:23:08

Czesc szukam 12 wokali bo chce zrobic maly mixtape bity ofc ja dam bys byl chetny? pisz festival1989@gmail.c om



ps dodalem kilka bitow ale jeszcze ida (musi ktos z andera potwierdzic :ASD)

kubawsko
kubawsko (wymiatacz), 2007-07-01 14:39:59

Zapraszam na koncert !! 7 Lipiec 07 rok !! Lipno !!
Zagraja ; SAMI SOBIE , WSKO , GR.2 !! NA gramofonach Dj king i Dj staff !!
!! EMA !!

Tager
Tager (uzalezniony), 2007-06-23 09:27:25

Dobre kawałki masz ziom w profilu..

fanatyk191
fanatyk191 (zaawansowany), 2007-06-19 16:33:20

Elo,elo ziomuś... slyszałem troche wyszych kawałków ... Do celu i osiedle jest dobre!!! ema .. rap fanatyk

alabama
alabama (zaawansowany), 2007-05-02 14:14:12

no nieda sie wiem cos o tym gdziekolwiek bys niebyl i cokolwiek nierobil to rapior zawsze bedzie za toba chodzil;)pozdrawiam

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 100
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies