Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

matisek13

• status: uzalezniony
• miasto: Szczecin/ŁDZ
• na portalu od: 3154 dni
• ostatnio widziany: 2342 dni temu

TSC SQAD na miasto spadł !
zdjęcia
zdjecia (4)
znajomi
znajomi (4)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

szpady
szpady (zaawansowany), 2012-11-25 21:42:37

fpiz :D

DeeD
DeeD (zaawansowany), 2012-10-30 16:58:02

wpis

Iwan2
Iwan2 (wtajemniczony), 2012-04-05 11:01:23



tekst dodany: 2012-04-05 11:01:42
wpiss licze na rewa

Filip9760
Filip9760 (zaawansowany), 2011-12-13 17:05:05

wpiss

tekst dodany: 2011-12-13 17:05:23
licze na rewaa :D

Soral
Soral (zaawansowany), 2011-11-14 21:27:13

wpiss

arus98
arus98 (wymiatacz), 2011-11-14 10:32:49

Ale jesteś laska :P

Sharpshooter
Sharpshooter (uzalezniony), 2011-11-07 21:24:51

wpissSSss

FingerboardL
FingerboardL (zaawansowany), 2011-10-31 21:08:03

Wpis

ariando
ariando (zaawansowany), 2011-10-21 22:07:11

wpiss :P

sataanekk
sataanekk (wymiatacz), 2011-09-09 20:50:16

fpis ziomeczku ^^

luk19711
luk19711 (zaawansowany), 2011-09-02 19:46:27

Wpis ; )

ciasteek
ciasteek (zaawansowany), 2011-08-27 02:16:54

odfffpis mordo ;d

kip3rek
kip3rek (zaawansowany), 2011-08-25 20:09:34

klik brrrr

dawinczifb
dawinczifb (uzalezniony), 2011-08-25 13:41:24

WPIS x30

Kosmonauta
Kosmonauta (zaawansowany), 2011-08-19 12:58:10

WpiSior

zdrojek523
zdrojek523 (zaawansowany), 2011-08-13 21:03:38

pff


kozaczyk
kozaczyk (uzalezniony), 2011-08-13 18:14:04

na tych w galerii :D i jeszcze na avku ,Mrocznie , mrrrr :)

talacha14
talacha14 (uzalezniony), 2011-08-11 18:40:49

wpues ;d

kzo
kzo (wymiatacz), 2011-08-11 12:52:54

wpis, :D

mlody8799
mlody8799 (uzalezniony), 2011-08-10 23:42:06

odwpis

tekst dodany: 2011-08-10 23:42:20


tekst dodany: 2011-08-10 23:42:23
;)

tekst dodany: 2011-08-10 23:42:46
cos mi sie wali tutajXD

Wojtys1997
Wojtys1997 (uzalezniony), 2011-08-10 13:23:59

mcmaster
odwypis! :D
;d

MuriSkate
MuriSkate (zaawansowany), 2011-08-09 11:40:40

pokaże ;]


mcmaster
mcmaster (uzalezniony), 2011-08-09 08:36:21

odwypis! :D

sataanekk
sataanekk (wymiatacz), 2011-08-07 15:02:04

wpis

kozaczyk
kozaczyk (uzalezniony), 2011-08-07 11:12:09

odfpyss ;0

tekst dodany: 2011-08-07 11:12:52
To ty na fotkach ?

kzo
kzo (wymiatacz), 2011-08-05 23:20:18

wpis ^_^

TFCT
TFCT (zaawansowany), 2011-08-03 22:35:09

[F]piss;]

mar2piotr
mar2piotr (zaawansowany), 2011-08-03 08:10:12

wpisik


dowidzenia
dowidzenia (zaawansowany), 2011-04-29 22:52:33

Karola nie ma w domu talerzy,bo dom talerzy jest zamknięty... widzialem to przejezdzajac przez szczecin ;) pozdro

Crip
Crip (wymiatacz), 2011-03-07 17:20:33

nudzi Ci się ziomuś? ;p

Domek5
Domek5 (zaawansowany), 2011-01-14 20:39:48

To Twoja fota w zdjeciach ?!?!?!?! loooool nie zla foka ;d ;*

MichasSB
MichasSB (uzalezniony), 2011-01-10 23:05:18

nje tam cj fpjsa!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

ElMalarz
ElMalarz (wymiatacz), 2010-12-31 11:50:29

wpis

homersimpson
homersimpson (zaawansowany), 2010-12-17 15:57:48

wpis

S1K
S1K (zaawansowany), 2010-11-18 17:57:18

Ej ja tez sie podniecam ta kolesiowka w avie :D! !

cAdi
cAdi (uzalezniony), 2010-11-15 21:33:47

kurde no ziomeczku taka anal iza z niej;> ale dupcia na max;>

SHOW
SHOW (wymiatacz), 2010-11-14 12:01:16

WPIS!

ps. Nie moglem wolniej bo zacieki by sie porobily ;)

Pozdro!

cAdi
cAdi (uzalezniony), 2010-11-07 15:33:10

z kąd masz zdjęcie tej dupy na avatarze?;p z nk?...

tekst dodany: 2010-11-12 19:31:42
chce ogarnąć jej profil na max;p hehe;> ziomeczku no na max ej:)

Crip
Crip (wymiatacz), 2010-10-22 10:36:21

eeee? ty jesteś w końcu chłopakiem czy dziewczyną? ;D

tekst dodany: 2010-10-22 21:30:32
dobra. już na 100% wiem że facet ;p

tekst dodany: 2010-10-24 17:04:58
dziękuję. a pytanie jeszcze takie. czemu masz tą dziewczynę na avatarze i na zdjęciu w profilu? ;p

tekst dodany: 2010-10-25 09:17:05
aaha i za co mogę jeszcze jakieś punkty zebrać? ;D

tekst dodany: 2010-10-25 19:11:11
otóż ja aktualnie żyje na ziemi 0.o
Bukowno.
a po cóż ci ta wiedza? ;p

tekst dodany: 2010-10-28 18:18:13
pomiędzy krakowem a katowicami. koło olkusza ;p

KaOS
KaOS (wymiatacz), 2010-07-04 17:24:25

No problem .

head
head (wymiatacz), 2010-06-17 22:32:11

moze sam wez puszke i popróbuj to wtedy pogadamy ;]

wesli
wesli (wymiatacz), 2010-06-16 18:30:57

thx chopie

Masterspin
Masterspin (zaawansowany), 2010-06-07 19:34:42

dzieksssss

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 65
• ©2004-2018 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies