zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

mikisk8

• status: wymiatacz
• email: Miki_tcze@wp.pl
• miasto: Tczew
• gg: 8555251
• na portalu od: 5342 dni
• ostatnio widziany: 2534 dni temu

Heee sram na was ! ;d
znajomi
znajomi (7)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

Przemo13
Przemo13 (wymiatacz), 2008-01-17 11:26:08

Odwdzięczam się :P Pozdro

czapek
czapek (wymiatacz), 2007-08-08 16:43:45

W pisor :) pozdro

sialo
sialo (uzalezniony), 2007-08-01 11:39:31

...:::P:::.:::O:::.. .Z:::.D:::..R:::...O :::....
........... ..:::::::::::4 you:::::::::::...... ......
...:::W:::.. ....:::P:::......::: I:::......:::S:::...

phantom666
phantom666 (wymiatacz), 2007-07-31 20:02:21

no to wpadlem :P pozdro dla ludzi ktorych deska jest zabawa, i olac takich co jezdza da szpanu nawet jesli dobrze jezdza !
a-sk8er !

marys7
marys7 (zaawansowany), 2007-07-30 22:38:59

dzeki oddaje


tuniaa
tuniaa (zaawansowany), 2007-07-30 11:38:38

dzieki ze wpadles :)

Eipon
Eipon (zaawansowany), 2007-07-21 15:11:18

wpadlem i pisze "Hej ziom"

Oser
Oser (wymiatacz), 2007-07-20 12:29:16

SIemanqo spisiorek

adi11
adi11 (wymiatacz), 2007-07-20 12:16:35

elo i pozdero

aniiiolek
aniiiolek (zaawansowany), 2007-07-18 10:33:22

odwdzieczam sie;)

Felixior
Felixior (zaawansowany), 2007-07-17 22:43:47

Pozdro 4you WpaDniJ do mnie

3maj sie ziomek :)

Bilson
Bilson (wymiatacz), 2007-07-17 21:40:49

Dzienki za Wpi$. Ja Również Go Pozostawiam i Dodaję Cie Do Listy Znajomych.

Respek t and Pozdro :):)

pietrek123
pietrek123 (zaawansowany), 2007-07-15 16:08:54

wpadam pozdro
!!!!!

mloda1234
mloda1234 (wymiatacz), 2007-07-13 23:07:08

Dzieki, pozdrawiam !
Elo ! : )

bragga
bragga (wymiatacz), 2007-07-11 23:10:19

Wpadłam :) pzdr.

MONGOfoot
MONGOfoot (zaawansowany), 2007-07-11 22:21:58

Pozdrowienia!!!
Wpi sior:)

dejvidHB
dejvidHB (zaawansowany), 2007-07-10 22:31:20

elo jestem tak jak chciałes

wpi$$
i pozdrawiam
nrx

Gruszku
Gruszku (uzalezniony), 2007-07-07 22:36:52

hehe, nie ma sprawy :) pozdro.

artursdz
artursdz (uzalezniony), 2007-07-07 15:13:06

juz już się odwdzięczam ;)

sairus
sairus (wymiatacz), 2007-07-07 09:36:44

dzia i pzdr dla ciebie =]=]=]

pawelskate
pawelskate (uzalezniony), 2007-02-02 18:44:52

wszystkiego najlepszego Miki ;o] Pozdro Skate or die

Misiekz
Misiekz (zaawansowany), 2007-02-02 18:34:54

najlepszego pozdro

lucjusz
lucjusz (weteran), 2007-02-02 08:26:05

najlepszego z okazji urodzin!!!!

Kulaksk8
Kulaksk8 (uzalezniony), 2007-01-27 13:21:54

no elo elo.pozdrawiam

brave
brave (uzalezniony), 2006-10-29 13:25:08

ekkkhem ja mialem taki avatar kiedys ;/ ...

2Pac1996
2Pac1996 (zaawansowany), 2006-09-23 21:13:33

2Pac 4Ever wwppiiss pozdro wpadnij do mnie

mafia47
mafia47 (zaawansowany), 2006-08-31 22:58:23

pozdro 2pac RULEZ,4EVER

SpoxZiom
SpoxZiom (wymiatacz), 2006-03-01 19:47:47

to byles ty niestety linka do fotek nie mam bo to troche a nawet bardzo dawnobylo........ale jak cie obrazilem to sorry tylko chcialem ci uswiadomic zejednego kolesia obrazales ze ***** wyglada a sam nie wygladalesnajlepiej.....rozumiem bo ta jez przeciez nie ubiore spodenek mality na deskeale to ty cos tam kiedys pisales a jak nie ty to realy sorry

dexter93
dexter93 (weteran), 2005-11-26 17:43:00

Dzięki za posta na forum :) Ale ja nie chcę wysokiego robić ;/ Obraca mi się tużnad ziemią i mam tylko problem, jak kopiącą nogę postawić na desce :)Pozdrawiam.

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 158
• ©2004-2020 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies