Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

notek

• status: wymiatacz
• email: tomasz.barabasz@gmail.com
• na portalu od: 5059 dni
• ostatnio widziany: 3538 dni temu

Have you ever met my friend Kyle's mom she's the biggest bitch in the whole wide world she's a mean old bitch and she has stupid hair she's a bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch she's a stupid bitch! K
zdjęcia
zdjecia (3)
znajomi
znajomi (22)
newsy
news (2)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

eC
eC (zaawansowany), 2008-03-31 16:20:32

w fotach byly najki, mechaniczna i jim ale mi *******

eC
eC (zaawansowany), 2008-03-24 22:04:15

tej wyczysc se skrzynke bo ni mam jak PMa Ci szczelnonć

tekst dodany: 2008-03-25 12:24:49
ObCzAj MojE FoTki ZioMUs

eC
eC (zaawansowany), 2008-03-23 11:05:23

KETON MA MEGA AV

pikot
pikot (zaawansowany), 2008-03-21 23:11:38

TOmasz Barabasz

fujitsu
fujitsu (uzalezniony), 2008-01-02 19:01:58

poco nabijasz? już dziarno wygrał.

acmeone
acmeone (weteran), 2007-12-24 09:43:05

WŁASCIWOSCI ALKANOW:

-chemicz ni e są podobne

-są związkami biernymichemicznie

-reagują jedynie z tlenem i fluorowcami

-stan skupienia

C1C4gaz y



C5 – gaz lub ciecz

W zależności od izomeru gaz lubciecz

C6-C16 ciecz

C17 i więcej ciała stałe

-wraz ze wzrostem liczby atomówwęgla w

cząsteczce rośnie temp. września i

topnienia natomiast malejepalność tych

związków i ich rozpuszczalność w

rozpuszczalnika ch organicznych

-tem p. Wrzenia izomerów zależy od stopnia

ich rozgałęzienia– bardziej rozgałęzione

maja niższą temp. wrzenia niż ich

odpowiedniki liniowe.

SPALANIE ALKANOW:

-całkowi te spalanie przy nadmiarzetlenu:

C H4 +2O2=CO2+2H2O+energi a

C4H10+13/2 O2=4CO2+5H20 + energia /x2

2C4H10+13O2=8 CO 2+10H2O +energia

-niecałk ow ite spalanie przy

ograniczonym do stępie tlenu

CH4+02=C+2H 2O

CH4+3/2O2=CO+H 2O

2CH4+3O2=2CO+4 H2O

C HLOROWANIEI BROMOWANIE

ALKANO W:

Typ reakcji, w której atom lub fragment

cząstecz ki zostaje zastąpiony innym

atomem lub fragmentem cząsteczki

nazywa my reakcjasubstytucji (podstawienia).

B ro m reaguje mniej energicznie. Jod jest

zbytmało aktywny, natomiast reakcja z

fluorem zachodzi tak energicznie, ze

trudna ja kontrolować.

Synt ez a Wurtza – służy do przedłużania

łańc uc hów węglowych.

ZWIAZK I NIENAS

acmeone
acmeone (weteran), 2007-12-13 15:39:59

no wlasnie notek

pytlik
pytlik (uzalezniony), 2007-11-21 13:43:48

ty, weź wrzuć se jakieś fotki z deski, a nie same fingery

notek
notek (wymiatacz), 2007-10-08 06:39:14

no ja własnie nie wiem o co kaman ;/


Dziarno
Dziarno (uzalezniony), 2007-10-07 22:15:56

przeciez ty idioto nie masz dzis urodzin

shadow14
shadow14 (zaawansowany), 2007-10-05 17:25:11

Wszystkiego Najlepszego :):)

pozdro

Kolin
Kolin (wymiatacz), 2007-09-28 23:13:02

to najlepsza z polskich śląskich zup

Dziarno
Dziarno (uzalezniony), 2007-09-21 22:17:35

Taki motyw, że ja wracam dziś z koledżu, jem obiad i na domowy ktoś dzwoni. odbieram, a to lindsej. no i mówi - dawaj na czil jakiś, jakieś 15 schodów z noli hilem bo mi sie nudzi. no to ok, poszedłem z nim, po krótkim czasie doszły ziomki z dvsa (mój nowy sponsor) no i troche czilowalismy. ogólnie kozak dej, dojechałem w skejta daeona songa, on leszczyk.

elo

KrychaL
KrychaL (wymiatacz), 2007-03-10 14:35:20

....::::::::W..P..I. .S::::::::......

kujapa
kujapa (wymiatacz), 2007-01-09 08:00:09

ema łap WFFpysa wpadnij do mnie pozdro od ekipy justyny z bombaju

rasky
rasky (uzalezniony), 2006-12-26 22:17:25

dziwko jak mogles nie dodac mnie do znajomych?! O ja zabije.

Dziarno
Dziarno (uzalezniony), 2006-12-20 21:30:55

wow widze ze teamie atletiksów jestes ;o

tekst dodany: 2006-12-22 22:34:41
Widze ze HW sie dobrze sprawuje, To moze ja gdzie indziej sprzedam Texas a Tykupisz tylko te nówki Eurollty ?? (PM sie nie da wyslac) odpisz do mnie na pm

qba07
qba07 (zaawansowany), 2006-12-10 11:16:23

mamy Dziarna w teamie :) Elo

swiernalxxx
swiernalxxx (weteran), 2006-11-06 13:10:49

siema siema siema sex sex.,

kamilek14
kamilek14 (wymiatacz), 2006-11-01 14:18:07

ello keton daj mi swoje gg jak masz

notek
notek (wymiatacz), 2006-10-05 19:27:22

ty kłamca kfaken

MrMaro
MrMaro (uzalezniony), 2006-09-23 13:42:43

Siema! i pozdro :)...

sialo
sialo (uzalezniony), 2006-08-30 17:11:25

...:::W:::......:::P:::......:::I:::......:::S:::...

notek
notek (wymiatacz), 2006-08-27 17:27:19

tak, keton dziarno xD

dexter93
dexter93 (weteran), 2006-08-05 23:21:14

moze bys podziekowal k**** za linka odrobina kultury nie zaszkodzi. nie to zesie dopominam ale jak blagales na komunikatorze o to, to wypada podziekowac.

kkrzysiek
kkrzysiek (wymiatacz), 2006-08-05 17:41:32

hahaha to nie twój avatar tylko michala92- on go zrobił hahaha!

notek
notek (wymiatacz), 2006-08-04 14:44:47

ni i co y tego ??

tekst dodany: 2006-08-04 14:46:05
a i sory biczhed ze cie wczroaj jechal na fb.prv.pl... jakos tak wyszlo :)

kondzikfb
kondzikfb (weteran), 2006-08-04 14:26:29

Sam robiłeś ten avatar??? chyba nie ;/

Hejniak
Hejniak (wymiatacz), 2006-07-30 23:49:37

Pozdro Człowieku :)

OlaR
OlaR (uzalezniony), 2006-06-29 08:48:18

Dzięki za super graficzke... :*

tekst dodany: 2006-06-30 21:18:46
wysłalam ci pm'a...

Gerber
Gerber (uzalezniony), 2006-06-27 14:10:38

tylko chuck norris wali z napleta z polobrotu 24/7 B)

mateos
mateos (uzalezniony), 2006-06-25 09:06:51

W P I S ZA BANA

KRIS1993
KRIS1993 (wymiatacz), 2006-06-12 09:50:12

Yooo =)) ziomek :PP // Ja biały niejestem ale troche ciemny ;)))

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 96
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies