Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

novy92

• status: wymiatacz
• email: ravldz@tlen.pl
• miasto: Łódź
• na portalu od: 4903 dni
• ostatnio widziany: 2220 dni temu

SKATE FOR LIVE
znajomi
znajomi (14)
newsy
news (1)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

pekindsk
pekindsk (uzalezniony), 2009-01-21 20:42:28

rafal-już-nie-tak-ci ężki-rap


Dramer102
Dramer102 (wymiatacz), 2008-09-11 09:38:54

rav ty nie w szkole?


abraj004
abraj004 (zaawansowany), 2008-04-17 19:00:13

wpisik ziomek wpadaj do mnie :) pozdro


lukhol
lukhol (uzalezniony), 2007-12-31 15:49:31

Deskorolkowego nowego roku !!!

Timonek
Timonek (uzalezniony), 2007-09-01 23:48:13

ee siema, tu tim, nie wiem czy mnie kojarzysz ake przyszedles dzisiaj do nas (mnie i kornela i michała) pojeździć, uczyłeś kornela ollie w jeździe a ze mną grałeś w skate.. w żółtej koszulce byłem, blat nervous.. wtedy w podziemiach hc ciągle variala trenowałem nie wiem czy pamiętaasz jakby co to napisz mi na pm czy mnie kojarzysz :) pozdro ;]


tekst dodany: 2007-09-01 23:48:55
a no i dodaje do znajomych ofc ;]


Crus1992
Crus1992 (wymiatacz), 2007-05-29 15:59:33

nie jeżdżę wogule...

pank2
pank2 (wymiatacz), 2007-04-02 15:32:55

a u mnie spoko a U cCiebie ?xD


dex93
dex93 (wymiatacz), 2007-03-16 17:05:56

bo ja wiem ostatnio mi sie nie chce, wszystko mnie napier.... w szkole dużo roboty, zimno było, no nie martw sie, bede smigal.

skater131
skater131 (wymiatacz), 2007-02-28 16:38:50

elo pwis wpadnij do mnie

OlaR
OlaR (uzalezniony), 2007-01-07 00:59:59

hey. jak sie w nowym roku uklada?

dex93
dex93 (wymiatacz), 2006-12-16 15:47:53

nie wiem czemu sie nie odzywam. wlasnie bylem na HC jakas godzinke.

tekst dodany: 2006-12-16 21:02:01
jesli bedzie pogoda dobra to ide, oczywiscie, ale nie wiem o której godzinie,wiec nic nie obiecuje, najwyzej napisze ci na gg jak bede wychodzil. pzdr

tekst dodany: 2006-12-26 12:33:42
ja wlasnie zaraz wychodze =]

KRIS1993
KRIS1993 (wymiatacz), 2006-11-24 13:41:40

Wszystkiego najlepszego ziomek Ci życze :P

OlaR
OlaR (uzalezniony), 2006-11-18 14:32:27

peace & love :P

dex93
dex93 (wymiatacz), 2006-11-11 22:03:14

ja nic nie pisze, bo ty nic nie piszesz. hehe.

pekaman
pekaman (zaawansowany), 2006-11-04 12:28:09

notoś mi bliski brachun sum41-szczegulnie Stil waiting za co mnie sąsiedzi"zbesztali"bo puscilem na maxa xD

Habit
Habit (wymiatacz), 2006-10-31 00:37:55

siema, Na HC byłem raz... teraz już zimno się robi i gówno z jazdy, właśnie...może coś z tym skateparkiem się zrobi chociaż wątpię... to samo z obiecywanymsk8parkiem w Manufakturze. z urzędu... gówno robią (oby zdechli) pozdro,trzymaj się ~

paulinesk8
paulinesk8 (zaawansowany), 2006-10-28 14:06:51

dzieki pozdroo:P

2skejciara
2skejciara (zaawansowany), 2006-10-27 16:28:55

moze moze :P pozdrawiam tez.

dex93
dex93 (wymiatacz), 2006-10-08 21:23:10

oj nie wiem jutro musze w ch** lekcji zrobić. dzisiaj i wczoraj i przedwczorajbylem heh

jawor666
jawor666 (zaawansowany), 2006-09-15 21:32:21

a ja dosc dlugie blond wlosy;] jakos niedlugo musze sie wybrac bo deseczkanieglugo umrze pzdr

dex93
dex93 (wymiatacz), 2006-09-09 16:09:42

ide dzisiaj na HC o 17-18. POZDRO

tekst dodany: 2006-09-10 12:28:42
duze uszy, brazowe wlosy. Ty masz buty na deske ADIDASA? Jak tak, to mowiles domnie 'Odkąd cie tu widzialem to ciagle flipa cwiczyles'. pzdr

tekst dodany: 2006-09-10 20:59:04
bylem na HC przed chwilą, jutro tez bede najprawdopodobniej, około 17-20 pzdr

Tatajka
Tatajka (zaawansowany), 2006-08-30 00:29:21

Byłam slad zostawilam! :)

nneo16
nneo16 (zaawansowany), 2006-07-19 16:32:17

odwdzieczam sie tym samym:] pozder

tekst dodany: 2006-07-19 18:51:29
jasne czemu niee a jak to sie robi:] pozdro :] 4 you

tekst dodany: 2006-07-19 20:13:25
ja dodałem Cię do znajomych pozdrer jeszcze raz

Paffcio90
Paffcio90 (irish arabic nigga), 2006-07-01 12:31:36

Dzieki, numerze 92 :)

dexter93
dexter93 (weteran), 2006-06-17 15:10:41

czym sobie zasłużyłem na bycie Twoim znajomym? pzdr

pawlowski
pawlowski (zaawansowany), 2006-06-07 18:54:35

pozdro i wpi$$$

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 98
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies