Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

sheenapunx

• status: wymiatacz
• email: sheenapunx@wp.pl
• miasto: Santa Barbara
• gg: 8781255
• na portalu od: 4693 dni
• ostatnio widziany: 3536 dni temu

hi hi
znajomi
znajomi (8)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

pulpa
pulpa (uzalezniony), 2013-01-17 20:55:50

Kuu.uurwa, ile czasu minęło :P Wszystkiego najlepszego Kasiu !! :D

dowidzenia
dowidzenia (zaawansowany), 2011-02-04 15:23:10

bootsy colins?

Muzykoholik
Muzykoholik (zaawansowany), 2009-05-20 21:16:01

eee, to głupie było.

Muzykoholik
Muzykoholik (zaawansowany), 2009-04-07 16:45:24

room on the world, czyż nie?

tekst dodany: 2009-04-11 21:29:05
jak tak, jak nie.
Pink rock!

Macieqsk8
Macieqsk8 (zaawansowany), 2009-02-10 22:18:18

wifon:

W avatarze to Boosty Colins :P

Mittskate
Mittskate (wymiatacz), 2009-01-10 23:26:02

sheenapunx
ojeej, haha xD dziękuję :)

o co chodzi?


tekst dodany: 2009-01-13 19:47:51
aaa nie ma za co:P

wifon
wifon (zaawansowany), 2008-11-23 11:02:44

kto to jest na avatarze?


W
P
I
S

anuska16
anuska16 (wymiatacz), 2008-08-19 22:16:35

Mam dokladnie tak samo.. ;P

tekst dodany: 2008-08-20 15:22:42
;O;O;O żeś sie rozpisała ;PP no ja mature za 1.5 roku mam wiec sie jeszcze nie martwie ;]
a co do zajawki to mi tak samo wygasla. w jednej chwili mam wielką ochotę pojsc pojezdzic na rolkach, a jak juz sie ubiore to sobie mysle "ojj nie teraz. pojde na dwor ze znajomymi, nie na rolki ^^" i tak to jest ;P
Pozdro

chojka
chojka (zaawansowany), 2008-07-28 13:02:58

w
p
i
s
pozdro
rew.

Rodziu3
Rodziu3 (wymiatacz), 2008-07-13 16:47:36

Witam witam! Ale tu śmierdzi...! Psik, psik.. ooch już lepiej :) No to teraz mogę oznajmić iż wpisik dla Pana leci :):):)

tekst dodany: 2008-07-14 17:02:58
Przepraszam serdecznie... -.- Pani

panBoczek
panBoczek (wymiatacz), 2008-07-13 11:56:05

a gdzie 0,5 na rozgrzewke?? jak sie wchodzi do goscia przy cwiartki 3/4 zawsze trzeba to miec!;P
pozdro

pulpa
pulpa (uzalezniony), 2008-06-24 18:28:15

Kocham Cię sheena :* ;D

pulpa
pulpa (uzalezniony), 2008-06-22 13:33:08

i nawzajem ^^ jak tam minął twój skateboarding day ?? ;p


bratwrc
bratwrc (zaawansowany), 2008-06-21 16:16:08

testuj nową kawaline na moim prfilu czysta zajawkaaa pzdr:))

UMS
UMS (zaawansowany), 2008-05-27 21:01:20

Zajawa czego ??

skiindziel
skiindziel (wymiatacz), 2008-05-27 19:17:10

nie wierzysz mi?

skiindziel
skiindziel (wymiatacz), 2008-05-25 15:10:27

skoro tak.. to ja też tutaj zostawie takiego wpisa. o taki sobie.
pozdrawiam.

tekst dodany: 2008-05-26 14:19:13
na pewno nie mój xD

Seeth
Seeth (uzalezniony), 2008-05-25 14:23:35

ciach bajera!

UoLa
UoLa (wymiatacz), 2008-05-25 08:18:43

e no to dobrze.. oby tak dalej ;DD :* :)

Idontcare
Idontcare (zaawansowany), 2008-05-25 01:50:39

a poproszę, a ile płacę za wpisa?!

powodzenia w pracy ;*

ARDIAN12
ARDIAN12 (uzalezniony), 2008-05-25 01:42:00

fajna praca xD!!


wpeae!

czapla2222
czapla2222 (zaawansowany), 2008-05-22 19:53:14

A bo to proszę pani...WPIS!

Zyzia
Zyzia (wymiatacz), 2008-05-22 14:11:17

huh.. jaki rym ^
wpis ;p

bartekziom
bartekziom (wymiatacz), 2008-05-15 22:00:30

WpIs Za WpIs...
P o Z d R o.:)

anuska16
anuska16 (wymiatacz), 2008-05-15 20:21:49

hahahahaahahh weez. :P bo sie zawstydze ;D

anuska16
anuska16 (wymiatacz), 2008-05-14 18:48:52

hahahahahah najładniejszej ;P ? to chyba sie pomyliłas ;D

skate4you
skate4you (wymiatacz), 2008-03-07 22:22:28

WYPAS TE MP3 TWOJE JARAM SIE

pulpa
pulpa (uzalezniony), 2007-10-15 13:41:22

Przepraszam za tamto uparty jestem miałaś prawo się wkurzać jeszcze raz bardzo przepraszam głupi jestem na twoim miejscu zrobiłbym pewnie to samo sorry.

kidd
kidd (zaawansowany), 2007-09-13 18:32:15

na tym obrazku to angus young nie?

pulpa
pulpa (uzalezniony), 2007-09-08 21:11:37

jestes super

tekst dodany: 2007-09-08 21:11:54
jestes kochana ;*

tekst dodany: 2007-09-08 21:23:55
nie poprostu cie bardzo lubie

GreenSK8
GreenSK8 (uzalezniony), 2007-08-23 20:57:32

Pozdro ziom ;O

paulaaaaaa
paulaaaaaa (zaawansowany), 2007-08-07 23:02:17

; ) dobre ale nie dla mnie ja sie nie zahasam. ;]

sialo
sialo (uzalezniony), 2007-08-01 13:02:35

...:::P:::.:::O:::.. .Z:::.D:::..R:::...O :::....
........... ..:::::::::::4 you:::::::::::...... ......
...:::W:::.. ....:::P:::......::: I:::......:::S:::...

pulpa
pulpa (uzalezniony), 2007-07-28 13:13:30

a masz już jakiegoś bana??:P:P:P

A tak wogóle może się kolegi spytam on ma konto na tej stronie.
Ile masz banów?

DeeDee
DeeDee (uzalezniony), 2007-07-27 20:23:09

że jak? O_o

tekst dodany: 2007-07-27 20:26:10
a po co chciała(e?)ś być zgredem?
bez sensu...

tekst dodany: 2007-07-27 20:37:17
rozumiem...

skate217
skate217 (wymiatacz), 2007-07-26 10:22:29

coś ty za jeden?...

tekst dodany: 2007-07-26 10:28:20
straszne rzeczy piszesz...

tekst dodany: 2007-07-26 17:55:03
sandacze są nie smaczne, szczególnie te jeleniogórskie...


sam(a) go wyrwałe(a)ś z morskiej otchłani ??

tekst dodany: 2007-07-27 16:16:23
jaki oryginalny avatar..
czyżbym go już gdzieś widział??

Axennt
Axennt (zaawansowany), 2007-07-23 11:01:44

Hehe :) Dzieki :) Tak, tak robie... gitara/voc.

soulfly
soulfly (bułkuś), 2007-07-18 21:12:00

barcelona - miasto słynie z idealnych miejscowek na rolki :-)


Wiktor666
Wiktor666 (uzalezniony), 2007-07-18 14:14:49

masz brzydki avatar

Alex_HuStLa
Alex_HuStLa (weteran), 2007-07-18 12:49:37

i nie zbijesz mnie?


thebanana
thebanana (zaawansowany), 2007-07-17 23:10:10

najlepiej nic nie mów

Alex_HuStLa
Alex_HuStLa (weteran), 2007-07-17 21:00:30

a jak usune to co?

wulwultan
wulwultan (wymiatacz), 2007-07-17 11:50:21

haha : O

tekst dodany: 2007-07-17 12:09:14
umeim, ale nie lubie

tekst dodany: 2007-07-17 12:09:52
o growl chodzi, a co do śpiewania Oi! to nie trzeba mieć dużych uzdolnień wokalnych

Alex_HuStLa
Alex_HuStLa (weteran), 2007-07-17 11:05:46

można zawsze go usunąć :*

dendryt666
dendryt666 (zaawansowany), 2007-07-15 22:33:53

Srał cię pies!

wulwultan
wulwultan (wymiatacz), 2007-07-12 17:02:55

nie śmieszne.

tekst dodany: 2007-07-13 10:18:10
typowy norwidziak, poszła.

Dziat
Dziat (wymiatacz), 2007-05-04 19:38:46

Jasne xD.
Pozdro :).

danlancher
danlancher (weteran), 2007-04-19 13:21:10

banda niedziaka z a.pl i sam niedziak to lizodupsto i frajerstwo

kubapogo
kubapogo (wymiatacz), 2007-04-18 21:17:11

naprwde z Barcelony czy tylko tak zeby zazdrościli xD ? ...

danlancher
danlancher (weteran), 2007-04-18 00:14:56

ocb zia? niedziak bije?

McCvir
McCvir (uzalezniony), 2007-04-17 19:27:04

tak sie akurat składa ze avatar jest widoczny dla wszystkich... ;D


Dziat
Dziat (wymiatacz), 2007-04-17 13:43:00

Bob Marley 4 ever

McCvir
McCvir (uzalezniony), 2007-04-16 22:44:20

hahaha koleś :P

skrzypekjj
skrzypekjj (wymiatacz), 2007-04-12 16:20:52

pozdrawiam ;P

VilleValo
VilleValo (zaawansowany), 2007-04-07 14:57:13

spoko gosc .. dobra muze robi !!

pozdro

Grika
Grika (zaawansowany), 2007-04-05 10:40:42

Masz brata?Współczuje mu!To nie jest miłe stać obok Klimasa,tym bardziej jak sie nic nie umie.To była pełna kompromitacja!

Grika
Grika (zaawansowany), 2007-04-03 18:53:40

powody,dla których nie wrzuce tego ava:
-nie mam skanera
-żeby mnie tu zjechali
-oprócz Marty na tym rysunku nie ma nikogo znajomego
Popełniłaś 2 wielkie błedy,które mnie uraziły!:
1. narysowałaś mnie w miniówce hahah
2.Zaproponowa łaś,abym to ja poszła do tablicy z maty! za co się na Ciebie wku* niesamowicie...wogol e to pamietasz to jeszcze?

jamie_thomas
jamie_thomas (very nice boi), 2007-03-31 08:25:46

ktoś tu lubi The Ramones, więc ja tego kogoś też lubię ;)

bragga
bragga (wymiatacz), 2007-01-29 21:53:25

no, to pozdro, ziom :)

soulfly
soulfly (bułkuś), 2007-01-20 10:28:23

rock rock rock rock'n' roll high school ;*

shortys666
shortys666 (wymiatacz), 2007-01-17 22:30:01

która to już wiosna????

drop2
drop2 (uzalezniony), 2007-01-17 21:16:09

gabba gabba hey !

Managga
Managga (zaawansowany), 2007-01-17 20:51:28

Wszystkiego najlepszego :)

lucjusz
lucjusz (weteran), 2007-01-17 18:18:43

Życze Ci spełnienia wszystkich marzeń, pogody ducha do następnych urodzin - zarok przedłużę swoje życzenia, wielu nowych przyjaciół, albo nie takwielu, ale za to sprawdzonych oraz żebyś była zawsze uśmiechniętai szczęśliwa.

mala-kaska
mala-kaska (ORGIAnizatorka), 2007-01-15 18:35:24

jej chyba mnie nie rozumiesz. mi nie zalezy na tym czy to sie bedzie tobiepodobac. naprawde. mozesz sobie uwzac to za najwieksze gowno. tlyko nieposadzaj, ze kalkowane.

Managga
Managga (zaawansowany), 2007-01-15 15:36:11

Dzięki, doświadczyłeś tego zaszczytu :)

partia
partia (zaawansowany), 2007-01-15 15:02:03

Ramonesss! pozdroi! ;]

mlost
mlost (wymiatacz), 2007-01-15 10:50:20

I've wrote Homie...

swiernalxxx
swiernalxxx (weteran), 2007-01-14 22:55:19

I bet that you look good on the dancefloor I don't know if you're looking forromance or I don't know what you're looking for

tekst dodany: 2007-01-14 23:13:44
priv[chatServer]: floodControl - po 11 nie spamuj

Whiplash
Whiplash (zaawansowany), 2007-01-14 22:32:23

Trochę "pomykam" na klasyku... elektryka, niestety, nie mam. Ale coto za problem pójść sobie do jakiegoś kumpla i u niego sobie powiosłowac ;)

mala-kaska
mala-kaska (ORGIAnizatorka), 2007-01-14 22:16:59

wiesz co mnie wlasie w tobie irytuje? to ze nie wiedzilas a mowisz ze kalka. inie dam sobie tak ublizac bo sama rysowalam! jak chcesz mozesz wpasc i cipokaze. wiec mi nie gadaj glupot bo nienawidze jak ktos nie wiedzial a pieprzyglupoty! kalka? poc zym tak sadzisz? zazdrosciz chyba ze ty bys tak nie umailawiec odrazu gadasz ze kalka

swiernalxxx
swiernalxxx (weteran), 2007-01-14 22:14:56

You sexy little swine.

Whiplash
Whiplash (zaawansowany), 2007-01-14 22:12:16

jeszcze Fender z tych bardziej znanych

mala-kaska
mala-kaska (ORGIAnizatorka), 2007-01-14 21:52:51

a ty ejstes nowy i gowno sie znasz:)

tekst dodany: 2007-01-14 21:53:54
a ty ejstes nowa i gowno sie znasz:))

wroobel
wroobel (wymiatacz), 2007-01-12 23:22:19

byłes na radzieckiej stronie o ramoes ; )

XDBuGGy
XDBuGGy (wymiatacz), 2007-01-06 19:17:11

sheena is, a punk rocker! ... ramones rlz ^^

tekst dodany: 2007-01-08 18:43:41
a ja wole nie =* tylko =;* <== punk a analogsow lubisz? ksu? etc...

StrunaPunx
StrunaPunx (zaawansowany), 2007-01-05 19:09:03

thx. "dalej kocham clash, ciagle lubie ramones" peace !

b@d
b@d (uzalezniony), 2007-01-04 22:57:11

"...Shenna is a punk rocker yeah ! ..." PEACE !

shortys666
shortys666 (wymiatacz), 2006-12-30 16:48:54

uhu Ramones.........^^

nctw
nctw (wymiatacz), 2006-12-29 00:17:09

heh,mam czuć się wyróżniona? nctw-nie chce tak więcej.

tekst dodany: 2006-12-29 00:26:08
bo ludzie są niepowtarzalni.

bula1111
bula1111 (born to kill), 2006-12-28 22:04:43

- puk puk - kto tam ? - piłem piwo ze ślepym szewcem :U

Haslam
Haslam (wymiatacz), 2006-12-27 22:28:20

Yo Yo! Tak ma być!

shortys666
shortys666 (wymiatacz), 2006-12-27 21:03:37

czyżbyśmy sie znali????^^

nctw
nctw (wymiatacz), 2006-12-27 20:39:06

bo ja myslę, że masz jej faza avatar i w ogóle.

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 326
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies