Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

sic9

• status: wymiatacz
• email: lukasz.pyra@o2.pl
• miasto: Przemyśl/Rzeszów
• na portalu od: 5482 dni
• ostatnio widziany: 2295 dni temu

znajomi
znajomi (5)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

mudhoney
mudhoney (wymiatacz), 2010-02-25 20:19:25

IN FLAMES WE TRUST!
Pozdrawiam, fan zespolu z okolic :)

raziel1993
raziel1993 (uzalezniony), 2009-05-28 13:01:49

ziom In Flames!!!
wpisik:P

Kubeks
Kubeks (zaawansowany), 2008-12-18 21:31:13

nie znam cie ale juz cie lubie za awatar


dziqska
dziqska (wymiatacz), 2007-04-26 14:22:42

zyjesz jeszcze? co sie dzieje sie z przemyskim skateparkiem??

tekst dodany: 2007-05-15 10:07:56
jestem za 10 dni w polsce kurna ciesze sie jak cholera

tekst dodany: 2007-05-15 10:07:57
jestem za 10 dni w polsce kurna ciesze sie jak cholera

akont
akont (weteran), 2007-04-09 18:12:50

"nie wymieniłem jeszcze ''battle of one'' , ''hunter'' i właśnie ''beautiful lie'' - za tymi mniej"


hunter i battle of one nie znajduja sie na plytach...

tekst dodany: 2007-04-10 19:40:35
ale tak napisales w temacie o 30stm
to ci prostuje ze te utowry sie nie znajduja na plycie

rudi0343
rudi0343 (wymiatacz), 2007-01-30 18:42:23

wszystkiego naj najlepszego ziom !!

Robels
Robels (wymiatacz), 2007-01-30 16:49:22

wszystkiego !! xD

tekst dodany: 2007-01-30 16:50:04
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD

tekst dodany: 2007-01-30 16:50:39
które to juz 16??

lucjusz
lucjusz (weteran), 2007-01-30 15:55:25

100 lat i najlepszego!!!!!!!!!!!

7metallic7
7metallic7 (zaawansowany), 2007-01-26 20:42:43

soulfly i o to w zyciu chodzi pozdrowionka fpiz 4u

dziqska
dziqska (wymiatacz), 2006-12-08 23:53:51

haha ach ty moj dow skateujesz cos wogle co w tym przmyeslu sie dzieje:>

tekst dodany: 2006-12-09 13:48:27
eee tak sobie tzn deskowe warunki o niebo lepsze ale w mnie wlijczycy niekotrzydupki pracuje ucze sie ( taaa mnozenia) no ale wiesz teksno mi panie do ojczyznyw styczniu wpadam i idziemy na bro!

Seeth
Seeth (uzalezniony), 2006-12-08 11:13:16

.........................Szach&maT.......................

dziqska
dziqska (wymiatacz), 2006-12-08 00:15:15

a gdzie ty mieszkasz teraz?

Robels
Robels (wymiatacz), 2006-09-17 12:03:37

ja chce jakies foty!!! :)

safian
safian (wymiatacz), 2006-06-18 17:09:24

pozdro przemysl!

Homer99
Homer99 (wymiatacz), 2006-03-19 11:06:10

THANKS!! pozdrowinka:):)

Torba
Torba (zaawansowany), 2006-03-03 23:10:28

XD XD xD xD XD xD deskowego XD xD xD

wtr25
wtr25 (uzalezniony), 2006-02-27 15:59:26

Pozdro! Skate or die!

STIKone
STIKone (wymiatacz), 2006-02-02 18:21:09

POZDRAWIAM I DO MNIE ZAPRASZAM !

dziqska
dziqska (wymiatacz), 2006-01-30 19:28:14

wszystkiego najlepszego deskowego :P

sXe
sXe (Muse Elf), 2006-01-30 17:58:08

Wszystkiego najlepszego ;)

mob
mob (uzalezniony), 2006-01-13 07:41:30

dzieki i pozdrawiam !

Karwan89
Karwan89 (Last Sith Lord), 2006-01-08 14:14:20

"May The Force Be With You My Young Padawan":P:) PZDR

akont
akont (weteran), 2005-12-31 15:12:47

a ja nie jestem stary tylko mloda i to dziewczyna ;P

Torba
Torba (zaawansowany), 2005-12-24 22:13:38

siema łuk jak sie masz kiedy idziemy na deseczke (kolega z klasy)

dziqska
dziqska (wymiatacz), 2005-12-22 12:59:45

wszystkiego najlepszego skaterowego i wogler naj naj naj :**

szept
szept (wymiatacz), 2005-11-25 19:59:54

pozdrawiam KoRn jest kul

kakarroto
kakarroto (wymiatacz), 2005-11-18 16:00:42

hm system of a daun :P hehe lubie ten zespol pozdrawiam :-)

scamp
scamp (zaawansowany), 2005-02-27 11:10:17

Poszukuje redaktorów do strony hiphopowej proszę o szybki kontakt na gadu
gadu !! 6416785

SAMCI0
SAMCI0 (zaawansowany), 2005-02-05 21:25:11

no wiesz zalogowalem sie godzine temu

tekst dodany: 2005-02-05 21:27:06
ale dobrze jest

wRiTer_Ka
wRiTer_Ka (fanka kisielu), 2005-02-04 17:20:34

no to frUgoo..;D na pRZeciw krytyCe śmiejąC siE w twaRz wroGą zmieRZaj sWą
własną wybraNą dRogą ;)))))))))

przybylskych
przybylskych (uzalezniony), 2005-01-21 14:45:39

dzieki za zkomentazowanie mojej fotki

cerm
cerm (uzalezniony), 2005-01-14 13:42:02

zapraszam domnie[;

karolaaa
karolaaa (uzalezniony), 2004-12-31 17:38:56

hello ;) koOlego :o)

mc1991
mc1991 (wymiatacz), 2004-12-25 18:39:46

jak chcesz to wpadnij mi ocenic arta

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 118
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies