Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

sucker

• status: uzalezniony
• email: c-misieq@wp.pl
• miasto: Rymanów Zdrój
• gg: 4422944
• na portalu od: 4973 dni
• ostatnio widziany: 3682 dni temu

brak opisu opisanego opisowością opisanego opisu
znajomi
znajomi (19)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

AvSK8
AvSK8 (wymiatacz), 2009-07-16 23:57:24

Wpis ;D...

222
222 (weteran), 2009-01-28 15:23:36

W

P

I

S


UoLa
UoLa (wymiatacz), 2008-09-22 17:56:25

wszystkiego najlepszego ; d

BaWarKa_728i
BaWarKa_728i (wymiatacz), 2008-01-01 17:22:56

najlepszego:*

Matek91
Matek91 (uzalezniony), 2007-12-31 13:32:13

Browarów nie piję na ilość, za dużo kosztuję. Jak z winami to tak ze 2,5 i jest zabawa konkretna :P

Matek91
Matek91 (uzalezniony), 2007-12-30 21:42:25

A dzięki dzięki. Też spijaj te nektary bogów :P

tekst dodany: 2007-12-31 11:33:00
Przesadzasz. Wszystkie są dobre!


tekst dodany: 2007-12-31 12:43:45
Mi to już bez różnicy. Straciłem wstręt do alkoholu. Trzeba powoli ograniczać bo się przepiję. Po ile zawsze pijesz bełtów?

MONA98ZM
MONA98ZM (wymiatacz), 2007-12-03 11:37:16

DzięX stary:)

anuska16
anuska16 (wymiatacz), 2007-12-01 15:41:25

ahh,, dziękuje... ;D ;*

swiernalxxx
swiernalxxx (weteran), 2007-11-10 20:05:07

SID VICIOUS !

JackassNT
JackassNT (weteran), 2007-11-06 19:51:35

SID

tekst dodany: 2007-11-07 17:38:50
sex

tekst dodany: 2007-11-07 17:38:58
Pistols

tekst dodany: 2007-11-07 17:39:06
=)

JackassNT
JackassNT (weteran), 2007-10-16 17:12:57

lumpex

tekst dodany: 2007-10-21 18:46:47
Ano sie spisał : )

MONA98ZM
MONA98ZM (wymiatacz), 2007-10-08 10:39:11

Hehe.. nie koniecznie :)
A oferujesz jeszcze jakieś usługi???;)

tekst dodany: 2007-10-09 08:54:53
Wszystko po kolejii:)))

enigmaa
enigmaa (zaawansowany), 2007-10-06 22:07:33

mniamu :*

tekst dodany: 2007-10-06 22:44:27
owszem... xD ne wiem czy jest w nich nadzwyczajnego choc ne ukrywam ze je lubie ;D

MONA98ZM
MONA98ZM (wymiatacz), 2007-10-05 10:31:14

You SUCKER!!! :)

spitfireee
spitfireee (zaawansowany), 2007-09-22 17:17:50

no nie tylko Ty malo siedzisz na tym... czymś. ;p

DeeDee
DeeDee (uzalezniony), 2007-08-05 20:24:01

hah ;D dawaj...zobaczymy^^

nata666
nata666 (uzalezniony), 2007-08-04 21:45:30

na krupowkach taki straganik jest i sobie rozne rzcezy sprzedaje.
nie,nie oscypki ani kapcie : P

tekst dodany: 2007-08-04 22:40:47
takiieee rozne owieczkiii pieskiii pluszoooweee fajne rzeczy :P wbiajja to zobaczysz


nata666
nata666 (uzalezniony), 2007-08-04 15:40:47

halo halo, dzieki wielkie.
u mnie wszystko okej leci po staremu-
praca praca, komputer, praca, spanie, komputer, jedzenie spanie i tak w kolko ; )



sialo
sialo (uzalezniony), 2007-08-02 06:16:47

...:::P:::.:::O:::.. .Z:::.D:::..R:::...O :::....
.......... ..:::::::::::4 you:::::::::::...... .......
...:::W:::. . ....:::P:::......::: I:::......:::S:::...

swiernalxxx
swiernalxxx (weteran), 2007-07-20 15:31:06

Vicious ouuu!

tekst dodany: 2007-07-21 07:42:25
toć ba !

tekst dodany: 2007-07-21 15:15:31
Pistolsów już długo słucham, the toy dolls zacząłem niedawno,ale JARAM SIE!

tekst dodany: 2007-07-22 12:08:32
no,w kwestii muzyki byśmy się dogadali ; )

tekst dodany: 2007-07-22 14:06:05
no widzisz, nie wiąże muzyki,ze stylem życia,ani z poglądami na świat. anarchizm jest dla mnie głupotą ,

TheMessage
TheMessage (zaawansowany), 2007-07-17 23:13:02

fajna ksywa, (w)pisior -wpadnij do mnie

nata666
nata666 (uzalezniony), 2007-07-02 15:28:07

tak, ja

tekst dodany: 2007-07-02 23:48:48
dziekuje

Sk8erGirl1
Sk8erGirl1 (wymiatacz), 2007-06-22 19:05:20

A nic ciekawego, jakoś leci.^^
A u Ciebie?

tekst dodany: 2007-06-23 11:06:00
To fajnie... :)

Matek91
Matek91 (uzalezniony), 2007-06-19 16:55:22

No ten obrazek mnie rozpier*lił, więc se odrazu wstawiłem ;)

tekst dodany: 2007-06-19 19:16:20
Nie. Znalazłem to u jednego kolesia na innym forum.

SkindzieL
SkindzieL (wymiatacz), 2007-06-16 22:47:26

również pozdrawiam ;}
peace \,,/

Sk8erGirl1
Sk8erGirl1 (wymiatacz), 2007-06-14 16:49:52

Oddaję... :) i dziękuję ślicznie. Pozdrawiam. xD

KucyKk
KucyKk (zaawansowany), 2007-06-14 12:09:10

jedyna w swoim rodzaju sześćdziesiątka dwójka :P

spitfireee
spitfireee (zaawansowany), 2007-06-12 17:15:29

polski punk... powiem Ci, że nie koniecznie. chyba że Dezerter albo Pidżama.

tekst dodany: 2007-06-12 17:15:51
no sry czasami jeszcze mnie Siekiera porywa. ;d

Charlotte
Charlotte (zaawansowany), 2007-06-12 13:58:16

powiedzialam ze sie postaram ;) cierpliwości :P

Matek91
Matek91 (uzalezniony), 2007-06-11 22:00:03

w dupe polszczyznie ;p

tekst dodany: 2007-06-11 22:30:23
Mam taką naszywkę Mądry polak po szkole. Coś w tym jest ; )

spitfireee
spitfireee (zaawansowany), 2007-06-11 18:37:06

taa uważaj. właśnie się obraziłam. :p bierz - będę pierwsza.

Matek91
Matek91 (uzalezniony), 2007-06-11 08:47:17

Doszłem do wniosku, że nie

Matek91
Matek91 (uzalezniony), 2007-06-10 21:09:25

Bo zostawiłem tylko tych najfajnieszych

Thomas04
Thomas04 (wymiatacz), 2007-06-10 13:00:07

Sid Vicious;)

spitfireee
spitfireee (zaawansowany), 2007-06-07 21:49:16

po uno - jestem ona, nie on. :p
po prego - zespoły... z tych co wymieniłeś to Ramones, Sex Pistols, Exploited i rzadko Metallica.
a tak pozaa... Prodigy, dla relaxu elektryczne lata 80. (Depeche Mode, AHA itp) i jakieś tam screamo.

tekst dodany: 2007-06-08 20:59:42
ależ prosze bardzo.

spitfireee
spitfireee (zaawansowany), 2007-06-06 17:08:24

no nie trudno się było domyślić. niech zgadnę, że Sex Pistols... a inne? nie wiem. nie lubię kalamburów, czy coś tam. ;d

spitfireee
spitfireee (zaawansowany), 2007-06-03 19:42:07

taa. jakby nie patrzeć oboje mamy go na avie ;] ano. jest genialny.

tekst dodany: 2007-06-04 16:53:47
heh no raczej tak. a co? pewnie ty również.

kub015
kub015 (zaawansowany), 2007-06-02 15:04:55

suker na deskE!! juz!!

droops
droops (zaawansowany), 2007-05-30 12:57:36

zapraszam na koncert do wiatraka w zabrzu w ta sobote

Angelina
Angelina (zaawansowany), 2007-05-28 16:55:31

ssij you suck!

droops
droops (zaawansowany), 2007-05-23 11:55:53

zawsze mozemy sie poznac

skateaga
skateaga (wymiatacz), 2007-05-09 21:26:35

helu :)
dzieki ze wpadles :)
zapraszam ponownie :P
pozdro ;)))

kub015
kub015 (zaawansowany), 2007-05-07 07:03:22

elo kumpel .. nagramy ci coś wreszcie zebys cos dodal elo ;p

MONA98ZM
MONA98ZM (wymiatacz), 2007-05-06 22:44:56

hej, Strzała!

twardysk8
twardysk8 (wymiatacz), 2007-04-30 11:37:36

fajna anarchia:P

erc
erc (zaawansowany), 2007-04-29 13:50:34

wpi5 & pozdro.

krollew11
krollew11 (wymiatacz), 2007-04-25 11:55:10

fajny nick czy to twoje pseudo??

Matek91
Matek91 (uzalezniony), 2007-04-18 22:10:43

U kogoś nie da się zedytować raczej ;/

Matek91
Matek91 (uzalezniony), 2007-04-10 17:34:41

Pierwszym anarchistą był Proudhon (stworzył również podstawy anarchoindywidualizm u). Anarchizm to tzw. państwo bez państwa i poprostu nie masz nad sobą aparatu przymusu. Teraz nie ma zabardzo przed czym się buntowac, ale np. równouprawnienie, nie tolerancja, legalizacja itp. A jesteś alter globalistą ? Bo to też jest między innymi anarchistyczne podejście, chociaż bardziej punkowe :P

tekst dodany: 2007-04-10 21:06:13
J

tekst dodany: 2007-04-10 21:08:14
Ja jestem jak najbardziej alter globalistą. Nie uznaje w żadnej sytuacji globalnych korporacji, kapitalistów, a ni nic związanego z tymi rzeczami. Takie coś wyzyskuje ludzie bogacąc się na tym tak, że hej. A mogli by np. oddać troche dla biednej afryki wiedząc co tam się dzieje :P

tekst dodany: 2007-04-11 17:40:49
Sorry, że wziąłem Cię za jakiegoś niewyrzytego 13sto latka, który nie wie co mówi. Nie obrazisz się jak bym Cię dodał do znajomych?? ;)

tekst dodany: 2007-04-11 20:34:30
Dobrze, że się nawróciłeś ;p

JackassNT
JackassNT (weteran), 2007-03-17 20:13:21

jezdzaj na desce jezdzaj xd pozdro

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 68
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies