zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

wajcha

• status: wymiatacz
• na portalu od: 5698 dni
• ostatnio widziany: 3411 dni temu

znajomi
znajomi (6)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

phantom666
phantom666 (wymiatacz), 2007-05-27 11:57:18

pozdro i wpizz !

Mikolaj92
Mikolaj92 (wymiatacz), 2006-12-14 16:40:31

hehe tbg rulez :]

lucjusz
lucjusz (weteran), 2006-12-05 16:29:54

Życzenia są czymś bardzo ważnym - szczególnie w dniu urodzin. Tak wiec życzęCi tego wszystkiego co Ty sobie życzysz.

akont
akont (weteran), 2006-03-24 23:40:06

i dam jeszcze jednego zeby zaczac nowa strone ;) :) przesylam pogodny usmiech,zwiastujacy nadejscie wiosny Pozdrawiam

tekst dodany: 2006-07-09 13:36:09
co tam ciekawego słuchac w wielkim miescie ;D

tekst dodany: 2006-07-16 23:26:45
do czech mi zadaleko. ze szczecina to jednak kawałek. brak funduszy. ale zyczemilej zabawy :)

xMx
xMx (zaawansowany), 2006-02-27 20:06:15

pozdrawiam ;) take care

akont
akont (weteran), 2006-02-26 12:44:54

a 16 do mnie czli do bossa ;)

sXe
sXe (Muse Elf), 2006-01-31 18:14:56

Dzieki wielkie :) Pozdrawiam

MoNiKa91
MoNiKa91 (wymiatacz), 2006-01-01 05:37:50

dziekuje mily kolego :P hepi nju jer :*:*

MaRtHuSiA
MaRtHuSiA (zaawansowany), 2005-12-31 12:39:43

dzieki;] 4 u 2 i will b back here;)

sylwia85
sylwia85 (zaawansowany), 2005-08-14 12:29:59

dzieki :) pozdrawiam :)

popo91
popo91 (wymiatacz), 2005-08-11 10:24:42

wszystkiego najlepszego szczęcia zdrowia pociechy z dzieci i wnókówprzezyłaPOPOz wójkiem staszkiem ciocią wiesią babcią janką dziadkiem stefanem icałąrodziną

KrzysiekW
KrzysiekW (zaawansowany), 2005-07-04 21:11:52

ziomek z TBG:P

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 70
• ©2004-2020 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies