Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

wanja

• status: uzalezniony
• email: wanjah@o2.pl
• miasto: Krakw
• na portalu od: 4516 dni
• ostatnio widziany: 775 dni temu

KanalYzer !
zdjęcia
zdjecia (4)
znajomi
znajomi (7)
newsy
news (1)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

hancik
hancik (wtajemniczony), 2013-12-19 23:09:54

Młode pokolenie nie śpi !

szaraa
szaraa (wymiatacz), 2011-10-11 16:04:50

hahaha, czuję się zaszczycona XD a Ty co tam tworzysz, działasz w ogóle?

tekst dodany: 2011-10-14 19:55:54
Czaje, czaje. Ja fajna miejscówe znalazłam u mnie, wiec teraz non stop cos ogarniam :].

Crip
Crip (wymiatacz), 2011-10-11 07:59:21

a Tobie co? ;o

szaraa
szaraa (wymiatacz), 2011-05-24 07:28:54

Robie, robie, teraz t osie za siebie wziełam.
Hah, no wiadomo :D

krollew11
krollew11 (wymiatacz), 2011-04-15 19:48:44

Spoko, doszła. Tylko jakoś zapomniałam wszystko wypisać. Ale widzę, że juz mnie wyręczyłeś.

dowidzenia
dowidzenia (zaawansowany), 2011-03-04 23:04:21

nie ma operdalania sie!

Frankk
Frankk (weteran), 2011-02-23 22:22:57

Wpiss :)

mirinda325
mirinda325 (zaawansowany), 2010-12-31 14:48:20

nuty!

tekst dodany: 2010-12-31 16:16:08
żadne nuty ;) nuki tuki ^^ witaj ;)

ElMalarz
ElMalarz (wymiatacz), 2010-12-20 18:40:22

Wanja Ganja ! ^^

tekst dodany: 2010-12-20 22:08:02
WTF?! ^^ luz ziomek

JDee
JDee (wymiatacz), 2010-12-19 13:32:52

to Keyra Augustina z avka makulka

SHOW
SHOW (wymiatacz), 2010-12-15 23:55:10

Wpis! Za prosiaczka i kubusia hehehe ;D Pozdro!

tafdebaf
tafdebaf (wymiatacz), 2010-12-13 15:40:41

ta dokładnie, trzeba tu swoje prace dodawać żeby się przylansować
jak ktoś nie ma wrzutów na profilu to gówno wie, szydze takimi pipami co tu z góry oceniają

tekst dodany: 2010-12-14 00:26:10
do TEJ:
http://www.ande grand.pl/users/Grusz ek17/picture/112041/

silas17
silas17 (wymiatacz), 2010-10-22 15:13:27

No wyszlo jak wyszlo, zle nie jest. mniej dymu nastepnym razem i alko, i mysle ze wyjdzie lepiej ;D


z fartem !

head
head (wymiatacz), 2010-06-24 18:55:59

dzieki za obrone :) w sobote nowa pracke maluje wiec wrzuce ale pewnie dopiero zakceptuja w poniedzialek ;0 poozzdro 600 i wielkie dzieki :)

tekst dodany: 2010-06-26 16:28:16
nowa pracka juz w poczekalni moze jutro zaakceptuja :)

tekst dodany: 2010-06-27 23:22:51
wydaje ci sie :) gdybym to robil tasma ta byloby bez sensu, bo liczy sie progres i cwiczenie :)

666gosc666
666gosc666 (Cleaning Creature), 2010-06-05 18:33:41

tlustego masz throwupa...

tekst dodany: 2010-06-06 09:43:08
no wlasnie nie widze wiec nie mow ze sie nie nudza jak sie umie robic bo chetnie zobacze twojego ;D

funkyfresh
funkyfresh (zaawansowany), 2010-04-11 15:43:02

pozwolilem sobie poswiecic 2 min dla battle hehehe

tekst dodany: 2010-04-11 22:49:04
tu trzy osoby na krzyż coś czają ! :D

szalonaxxx
szalonaxxx (zaawansowany), 2010-04-01 13:38:40

wpis';p

neszku
neszku (zaawansowany), 2010-02-18 23:16:09

wpis ; ]

kzo
kzo (wymiatacz), 2010-01-31 17:29:55

wpiss (_(- -)_)heh

czaruss
czaruss (uzalezniony), 2009-12-20 07:56:45

Pozdro lubliniaku :>

szaraa
szaraa (wymiatacz), 2009-09-23 16:23:28

Aa no, póki jeszcze mam tą wyobraźnię to trzeba wykorzystać ;D.

Ueste
Ueste (wymiatacz), 2009-08-14 22:06:03

dzieki pozdro joł wpis

endrew
endrew (wymiatacz), 2008-11-12 20:31:21

hehe fajny avatatatar pozdrawiam:P

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 93
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies