Deskorolka Buty Czapki Kurtki Koszulki Snowboard
zdjęcia, mp3, newsy, filmy, artykuły, imprezy

wesli

• status: wymiatacz
• email: wesli90@interia.pl
• na portalu od: 4976 dni
• ostatnio widziany: 297 dni temu

http://wesli90.digart.pl/rnrnhttps://www.facebook.com/MichalSztajer
znajomi
znajomi (15)

Aby wpisać się do księgi gości trzeba być zalogowanym.

farba
farba (zaawansowany), 2009-02-21 13:34:09

Peace ;) Pozdr ;*

tekst dodany: 2010-02-05 13:04:45
a lecii ;ddd
dużo by tu mówić ;d
a co u Cb ? ;>;p

JackassNT
JackassNT (weteran), 2007-12-20 22:14:31

Wino jest złe.

AgOoSiA91
AgOoSiA91 (zaawansowany), 2007-11-16 00:53:16

Hmm... tak właściwie to Cz-ka... ;]

TOW
TOW (wymiatacz), 2007-11-07 19:02:30

pozdro /.........


ziomal92
ziomal92 (zaawansowany), 2007-11-02 12:17:11

jednym slowem edk ;] Pzdr 3m sie

Clubbasse
Clubbasse (uzalezniony), 2007-09-29 22:34:34

ave abra abradababra ; P peace

Pleyer
Pleyer (zaawansowany), 2007-09-26 17:59:38

It'z your better dayz ;-)

POZDRO 2pac 4 ever

Radom99
Radom99 (wymiatacz), 2007-09-22 19:21:57

elo yo :] peace 4 Pac's fans ;]


sialo
sialo (uzalezniony), 2007-08-01 12:31:22

...:::P:::.:::O:::.. .Z:::.D:::..R:::...O :::....
........... ..:::::::::::4 you:::::::::::...... ......
...:::W:::.. ....:::P:::......::: I:::......:::S:::...

soltys
soltys (uzalezniony), 2007-07-30 19:42:11

no pewnie ze malowalem w czerwionce bodajze 2 razy z zygi ;] no a wrzuty twoje widzialem nie raz i szczeze powiem ci, kombinuj bardziej nad literami a bedzie git yo...

tekst dodany: 2007-07-30 19:45:59
a co do twojego floga to kiedys tam go widzialem ;]

bragga
bragga (wymiatacz), 2007-07-19 22:57:11

no, jasne że lubię :)

sheenapunx
sheenapunx (wymiatacz), 2007-07-07 23:36:08

Cholera!, co za Wpysss..


Emi95
Emi95 (zaawansowany), 2007-06-26 21:49:40

spoko a jak u ciebie??


emka16
emka16 (wymiatacz), 2007-06-26 21:31:47

niestety nie posiadam tam konta
ja jestem skromna dziewczyna i nie lubie byc przez innych oceniana ;/
dla mnie to jest troszke chory pomysl, ta cala fotka.pl ;/

emka16
emka16 (wymiatacz), 2007-06-20 16:01:03

z glowy wesli, z glowy rysowalam, dziekuje za dyszke :***

tekst dodany: 2007-06-20 19:33:44
:) :*

BaWarKa_728i
BaWarKa_728i (wymiatacz), 2007-06-18 22:46:10

to zła sława Warszawa

emka16
emka16 (wymiatacz), 2007-06-18 07:15:36

również zapraszam do grona znajomych ;P
xD :*

wesli
wesli (wymiatacz), 2007-06-17 22:19:54

male zmiany newschool

anuska16
anuska16 (wymiatacz), 2007-06-17 21:40:03

dzieki..:)
rowniez pozdrawiam :)

Nasa
Nasa (wymiatacz), 2007-01-16 15:21:12

Elo rap pozdrawiam

kujapa
kujapa (wymiatacz), 2007-01-09 17:04:41

emano WFFpys dla zioma zgadza się z tym światem... wpadnij do mnie i pozdro odekipy justyny z bombaju

wesli
wesli (wymiatacz), 2006-10-04 14:44:46

>>>>rRaAPp pPOo gGoOdDZzIiNnAAcCHh<<<<

tekst dodany: 2006-10-10 21:00:49
popodaj mi dlonn popodaj mi rekee

rain
rain (zaawansowany), 2006-10-01 20:39:24

what`s up dude

SkateNigga
SkateNigga (zaawansowany), 2006-09-16 23:40:00

aaa noo dziekóweeczkaa zaa wpiisaaxD...;p peace! ;**;p

mafia47
mafia47 (zaawansowany), 2006-09-15 19:27:59

siema siema 2pac rulez pozdro dam cie do kontaktow :)

czarek18B
czarek18B (zaawansowany), 2006-08-04 22:01:04

pozdro:::::::::))))))))))))

tekst dodany: 2006-08-04 22:01:04
pozdro:::::::::))))))))))))

VrEyA
VrEyA (zaawansowany), 2006-07-23 18:12:49

ej sorki nie wiesz moze jak sie dodaje swoje mp3?? bo mam taka swoja starapioseneczke a nie wiem jak ja wsadzic... pozdro!1

tekst dodany: 2006-07-24 15:15:42
dodalam jush wczoraj i dupa... nie ma jej jeszcze;/;/;/

ewwa
ewwa (wymiatacz), 2006-07-21 20:36:02

eLo eLo ;] pozdroOo ;]

estar
estar (wymiatacz), 2006-07-18 22:28:02

ktos juz dał link w tym temacie o russian roulette , ja osobiscie sciągałem przeemula... jak chcesz to moge ewentualnie na serwer wrzucic i ci jakos linkpodam.. pzdr

anka105
anka105 (wymiatacz), 2006-07-18 20:50:13

no wiesz... ale i tak dziex. pozdro

soltys
soltys (uzalezniony), 2006-07-08 11:01:11

elo mam pytanie, skoro gadasz że znasz jednego gościa z MTR to mieszkasz wRudzie Śląskiej ?? czy gdzie, ja jestem z Łazisk Górnych jak mieszkasz w pobliżuto napewno wiesz gdzie POZDRO !!

JosieRoxz
JosieRoxz (zaawansowany), 2006-06-21 20:57:41

Dzieki dzieki :) Odwdzieczam sie

ziomix
ziomix (wymiatacz), 2006-06-18 11:01:34

jak Ty mi to ja Tobie

azjan
azjan (wymiatacz), 2006-06-07 22:15:11

pozdro i zapraszam do maj galery....

romek-ziomek
romek-ziomek (wymiatacz), 2006-05-08 16:08:46

Członek MW crew: Chłopie przecież nie wrzucałbym zwykłych literek!

dramtmds
dramtmds (wymiatacz), 2006-05-05 13:25:01

no nie narzekam,jakoś leci.

Alex_HuStLa
Alex_HuStLa (weteran), 2006-05-03 21:06:29

wiem ze dobrze tylko jestem chory!

BIML
BIML (wymiatacz), 2006-05-02 16:08:08

Dziex za ocenke... pozdro ...

tekst dodany: 2006-05-02 21:16:28
spoko.... wkońcu trzeba sobie jakoś pomagać.....jak ziom ziomowi hehe pozdro

candybaby
candybaby (wymiatacz), 2006-05-01 16:08:08

hehe dzieki za koment;)) pzdr:)

DeeDee
DeeDee (uzalezniony), 2006-04-30 21:25:25

looz...ale za co ten szacuneczek?? ;P pewnie za trampeczki hyhyyy ;P pozdro ;D

harnasiek
harnasiek (wymiatacz), 2006-04-30 19:07:13

ok ok szacunek ziomuś ale następny raz pisz coś na temat jak tworzysz temat

aktywność na portalu

aktualnie na portalu

zalogowanych: 0, gości: 117
• ©2004-2019 by andegrand.pl
• ISSN 1899-6809
KontaktStopka Redakcyjna
RegulaminPolityka Cookies